Ahja, tuurlijk. Ik had de link niet gelegd. Maar blijft dom dat Mason niet gewoon de waarheid opbiecht ook over Amanda/Emily...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, want die heeft Nolan daar gewoon neergelegd. Hij stond daarna nota bene nog voor webbord, waar hij zijn eigen foto van weghaalde.
Ik dacht dat ze Aiden bedoelde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef JDx het volgende:
Wel grappig, ik als jongen kan slecht zien of een man knap is, ik dacht echt dat die Nolan bewust een lelijke nerd was.
Ja inderdaad. Ze hebben elkaar nu niet gezien, maar hoe zijn ze dan later weer bij elkaar gekomen?quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef monsterd. het volgende:
Ik vraag me dan wel af in hoeverre Ashley weet van Emily en haar doen, hoe zou dat verhaal verder gegaan zijn?
Was niet de enige die ze erg veel op elkaar vond lijken dus.quote:This poor girl was the victim of several perverted pedophiles and a controlling mother. And did anyone else think her voice sounded identical to Charlotte Grayson?
begint het de 6e weer in NL?quote:Op maandag 3 december 2012 18:08 schreef monsterd. het volgende:
Vanochtend de ep gezien, nu wachten tot 6 jan als ik het goed heb
http://tvcountdown.com/s/revengequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
begint het de 6e weer in NL?
Hoe weet je dat??
Nee, ABCquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke top. bedoel je wel op net 5 gewoon? ik wist niet dat het gelijk liep met de usa.
oow hehe, je weet zeker niet wanneer t weer op net 5 komt?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oow hehe, je weet zeker niet wanneer t weer op net 5 komt?
Downloadenquote:waar bekijk je de afleveringen van abc ?:)
ja maar op hun eigen site gewoon? of welke site dan? ik ben altijd bang voor virussen dus ik denk van dan gebruik ik liever de zelfde dan hehequote:
Nope, met usenet. We hebben er een topic(reeks) over: DIG / Usenet #27 Rise! . Is niet heel makkelijk helaas. Maar kijk maar of je er wat aan hebtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar op hun eigen site gewoon? of welke site dan? ik ben altijd bang voor virussen dus ik denk van dan gebruik ik liever de zelfde dan hehe
ok thanxquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef µ het volgende:
[..]
Nope, met usenet. We hebben er een topic(reeks) over: DIG / Usenet #27 Rise! . Is niet heel makkelijk helaas. Maar kijk maar of je er wat aan hebt.
6e in usa, staat op imdbquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
begint het de 6e weer in NL?
Hoe weet je dat??
Kutquote:Op maandag 7 januari 2013 11:23 schreef monsterd. het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen na die kus
James, ja kloptquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:46 schreef anynamy het volgende:
Wie was die James (?) nou ook alweer??? Die man die voor de judge werkte en vermoord is? Kan ik me namelijk helemaal niets van herinneren....
En die vrouw die een afspraak met zowel Daniel als Aiden (met de lasers) had?????
Echt, ik ben er helemaal uit :-(
James was de clerk van Judge Barnes. In de rechtzaak zijn de juryleden omgekocht om schuldig te oordelen. Er was slechts 1 jurylid die dat niet wilde maar die is aangewezen door iemand waarna hij is "vervangen" door een ander. Daarna kreeg de vader van Emily/Amanda een brief waar in stond dat dit was gebeurd. Men dacht dat die brief was geschreven door James dus werd hij vermoord. De brief was echter geschreven door de vrouw van Judge Barnes. Dit vertelde ze ook tijdens haar speech waarbij ze ook duidelijk maakte dat haar man haar mishandelde.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef anynamy het volgende:
Ja, dat had ik door, maar ik weet dus niet meer wie die mensen zijn....
Wat is er met die James gebeurd? Was dat in de vorige aflevering? Dan kijk ik die aflevering nog even een keer, kan me namelijk niks van James herinneren.
En wat is het initiative precies? Ze hebben iets te maken met de terroristen, en ze hebben de cover-up gedaan, en wisten dat de vader van Emily/Amanda onschuldig was. Maar wat willen ze nu met Daniel? En wat willen ze met Aiden? Snap er geen jota meer van :-S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |