Ahja, tuurlijk. Ik had de link niet gelegd. Maar blijft dom dat Mason niet gewoon de waarheid opbiecht ook over Amanda/Emily...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, want die heeft Nolan daar gewoon neergelegd. Hij stond daarna nota bene nog voor webbord, waar hij zijn eigen foto van weghaalde.
Ik dacht dat ze Aiden bedoelde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef JDx het volgende:
Wel grappig, ik als jongen kan slecht zien of een man knap is, ik dacht echt dat die Nolan bewust een lelijke nerd was.
Ja inderdaad. Ze hebben elkaar nu niet gezien, maar hoe zijn ze dan later weer bij elkaar gekomen?quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef monsterd. het volgende:
Ik vraag me dan wel af in hoeverre Ashley weet van Emily en haar doen, hoe zou dat verhaal verder gegaan zijn?
Was niet de enige die ze erg veel op elkaar vond lijken dus.quote:This poor girl was the victim of several perverted pedophiles and a controlling mother. And did anyone else think her voice sounded identical to Charlotte Grayson?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |