SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Als het topic na openen pas gekoppeld wordt met de eerste gebeurt dat nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom kwam dit topic niet meteen in mijn active threads te staan?
Anyway, ik kijk uit naar seizoen 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 00:42:05 ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:17 schreef Tegan het volgende:
Ausiello heeft trouwens gespoiled datoei, major spoiler, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort van terugblik van het vorige seizoen dus...quote:An hour-long special will bring new "Revenge" viewers up to speed while giving die-hard fans a refresher on last season's hottest new show before it returns for its second season on September 30 on its new night and time.
Emily Thorne took the Hamptons by storm last summer as the intriguing new arrival to this exclusive community. By all appearances, she is a friendly and sophisticated "girl next door" whose disarming charm and generosity have allowed her seamless access to the restricted circles of the Hamptons high society. However Emily Thorne is anything but what she seems: Hiding behind an assumed identity, she is a woman with just one endgame - REVENGE.
Ik heb volgens mij de season finale gemist,sterker nog ik vond wat ik zag(was dat de laatste aflevering?) erg abrupt alias een open einde. Iemand die mij kan vertellen of dit klopt of dat ik gewoon een aflevering te vroeg heb gezien van de oude serie reeks. (vertel anders hoe de laatste aflevering eindigde ben ik gelijk bij en kan ik vergelijken)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:22 schreef Piepje het volgende:
Zo... Wat een season finale... Benieuwd hoe seizoen 2 eruit gaat zien.
Dus dan heb ik geloof ik niks gemist wat ik vond het een nogal open einde waar ik mij over verbaasde en later dacht dat ik dus wat gemist had. Begrijp ik nou goed dat men dus in deel 2 het verhaal vervolgd of slaat men een geheel nieuwe weg in met een hele nieuwe verhaallijn?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:24 schreef Piepje het volgende:
Laten we zeggen dat het allemaal goed leek af te lopen, en toen gebeurde er nog van alles op het eind... Heb deze week de 'samenvatting' van het hele eerste seizoen gezien... kijk uit naar zondag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:10 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik ben blij dat Victoria niet dood is en ze ook meteen terug in beeld is. Die haat tussen Emily en Victoria is geweldig goed gespeeldIk wil meer!
Promo ep 2:Godverdomme zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen er deze week niet even wat dagen geschrapt worden? Morgen tot en met vrijdag ofzo?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Het was sarcasme.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:26 schreef Tegan het volgende:
Streams kijken is ook downloaden. En downloaden van video's is (nog) niet illegaal
.
Brein is een private stichting, wat zij ook vinden, maakt het nog niet rechtsgeldig!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het was sarcasme.
Daarnaast denkt stichting Brein er denk ik anders over. Niet voor niets altijd die reclames op gekochte dvd's dat downloaden en verspreiden van filmmateriaal dat ook aangeboden staat op dvd's illegaal word bevonden.
Ik zeg alleen maar dat Brein niet blij is als wij downloaden en dat hun het wel illegaal vinden. Niet dat het in de wet staat dat het illegaal is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Brein is een private stichting, wat zij ook vinden, maakt het nog niet rechtsgeldig!
Volgens mij snap je mijn hele punt nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:51 schreef Tegan het volgende:
Ik: Downloaden van video's is niet illegaal.
Jij: Brein zegt dat dat zo is.
Ik: Brein heeft niets te zeggen.
Jij: Ik zeg helemaal niet dat het illegaal is.
![]()
Whatever. Ontopic maar weer.
Ja, zag het laatst ook al voorbij komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:19 schreef JDx het volgende:
Lol, komt dit tegenwoordig ook op NET5? Heb thuis geen tv, maar zag het net bij m'n ouders op de reclame.
Had een paar posts terug al vernoemd dat het ook op net5 zou verschijnen. Erg leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:19 schreef JDx het volgende:
Lol, komt dit tegenwoordig ook op NET5? Heb thuis geen tv, maar zag het net bij m'n ouders op de reclame.
Had toch een redelijke tijd met Charlotte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef Robophatt het volgende:
Jeeeezus wat een aflevering weer zeg, zoveel spanning kan ik helemaal niet aan
Declan vind ik vanaf het begin al een vervelend mannetje. Voegt ook maar weinig toe imo.
Dit dus. Dat vond ik juist zo leuk aan hem. Hij was een tiener, en gedroeg zich ook zo ; maar was wel altijd verstandig. Meest realistische karakter in elk geval. Jammer genoeg verlagen ze hem dit seizoen naar een tiener met criminele trekjes wat zo super cliche is. Al snap ik wel dat het moeilijk voor de schrijvers is iets te bedenken voor hem sinds hij best geisoleerd is van het grote drama. Zijn enige connectie was Charlotte.., ja en Jack dan. Mja, zelfs die is niet altijd even zinvol.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef JDx het volgende:
Ja idd, Declan was juist een beetje de verstandige.
respectquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Had toch een redelijke tijd met Charlotte.
Ja, dat is waar...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Had toch een redelijke tijd met Charlotte.
Dit idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Desii het volgende:
Yep als ik het goed begrijp wil die vader (zal wel de paps van dat andere criminele pubertje zijn) de pub opkopen.
De reden waarom hij de pub wil, is volgens mij nog niet duidelijk.. toch ?
Ik verwacht eerder dat Jack geld zal lenen van Emily/Nolan voordat hij de pub verkoopt.
Emily VanCampquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ongeveer een kwartier lang non stop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef monsterd. het volgende:
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet kijken!
Deze post te laat gezien dus ik drukte ook op de spoiler, ervan uitgaande dat het om de vorige aflevering ging nog. Oeps.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringniet kijken!
Crap, hier ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deze post te laat gezien dus ik drukte ook op de spoiler, ervan uitgaande dat het om de vorige aflevering ging nog. Oeps.
Ik kwam het dus tegen op facebook, Ook leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringniet kijken!
Vind Emily nog steeds het leukste personage. Juist omdat ze ( soms per ongeluk ) onschuldigen er ook in mengt vind ik leuk gedaan ( laat zien dat ze niet overal controle over heeft gezien de andere personages ook allemaal motieven hebben ). Wraak nemen gaat niet altijd perfect, en het is gewoon zo dat de zaak groter is dan alleen de Graysons. En de Graysons zijn al zo gehaaid als ik weet niet watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:06 schreef Steve het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er van revenge bij Emily weinig meer terecht komt. Het is nu meer zorgen dat niet ontdekt wordt wie ze is en andere zijverhaaltjes. Ik vond juist die afleveringen in het begin waar ze steeds een persoon per aflevering neerhaalde zo leuk en revengy. Emily wordt er ook niet echt sympathieker op nu er steeds meer onschuldigen ook bij betrokken raken.
Ze schijnen in het echt ook te daten las ik net. Zie je toch redelijk vaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd of er nog ooit wat gaat gebeuren tussen Emily en Daniel.Ik vind hen stiekem veel leuker dan Emily en Jack![]()
Me tooquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd of er nog ooit wat gaat gebeuren tussen Emily en Daniel.Ik vind hen stiekem veel leuker dan Emily en Jack![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |