Dit idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Desii het volgende:
Yep als ik het goed begrijp wil die vader (zal wel de paps van dat andere criminele pubertje zijn) de pub opkopen.
De reden waarom hij de pub wil, is volgens mij nog niet duidelijk.. toch ?
Ik verwacht eerder dat Jack geld zal lenen van Emily/Nolan voordat hij de pub verkoopt.
Emily VanCampquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ongeveer een kwartier lang non stop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef monsterd. het volgende:
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet kijken!
Deze post te laat gezien dus ik drukte ook op de spoiler, ervan uitgaande dat het om de vorige aflevering ging nog. Oeps.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringniet kijken!
Crap, hier ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deze post te laat gezien dus ik drukte ook op de spoiler, ervan uitgaande dat het om de vorige aflevering ging nog. Oeps.
Ik kwam het dus tegen op facebook, Ook leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringniet kijken!
Vind Emily nog steeds het leukste personage. Juist omdat ze ( soms per ongeluk ) onschuldigen er ook in mengt vind ik leuk gedaan ( laat zien dat ze niet overal controle over heeft gezien de andere personages ook allemaal motieven hebben ). Wraak nemen gaat niet altijd perfect, en het is gewoon zo dat de zaak groter is dan alleen de Graysons. En de Graysons zijn al zo gehaaid als ik weet niet watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:06 schreef Steve het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er van revenge bij Emily weinig meer terecht komt. Het is nu meer zorgen dat niet ontdekt wordt wie ze is en andere zijverhaaltjes. Ik vond juist die afleveringen in het begin waar ze steeds een persoon per aflevering neerhaalde zo leuk en revengy. Emily wordt er ook niet echt sympathieker op nu er steeds meer onschuldigen ook bij betrokken raken.
Ze schijnen in het echt ook te daten las ik net. Zie je toch redelijk vaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd of er nog ooit wat gaat gebeuren tussen Emily en Daniel.Ik vind hen stiekem veel leuker dan Emily en Jack![]()
Me tooquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd of er nog ooit wat gaat gebeuren tussen Emily en Daniel.Ik vind hen stiekem veel leuker dan Emily en Jack![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |