Goede aflevering
Die opening scene...ik denk dat de makers ons willen laten denken dat het Jack is, maar ik zet in op die gast die Emily ( de echte Clark

) achterna gaat om haar back on mission te krijgen. Maar wie weet!
Dat Victoria nog leefde wist ik al door spoilers, maar toch moet ik zeggen dat ze het goed verhuld hebben. Zelfs haar naam uit de credits gehaald en pas neergezet bij het eind van de aflevering. Ben benieuwd wat de echt reden is van haar isolering met die white haired dude...sinds ze Charlotte ''one version of the truth '' heeft doorgegeven...dus niet de echte. En blijkbaar heeft die dude Victoria niet verteld dat Emily eigenlijk Amanda is..leuke vertrouwensband ook! Maar Victoria wil haar dus dood..nice! En wat is er dus echt met het bewijs gebeurd? Echt bij de overheid of vernietigd? Of bij de white haired man? of of of..
Daniel/Ashley kan me weinig boeien, net als Daniel/Conrad. Maar wat een onwijze klootzak is die Conrad zeg. Victoria laat tenminste nog iets van liefde zien voor Charlotte. En nu zit Charlotte tussen hun spelletjes in. Blij dat ze Emily in vertrouwen nam! Goed gedaan.
Fake Amanda mag ik echt niet. Al denk ik dat ze echt geeft om Jack. En ergens ook om Emily. Vind het een beetje een nutteloos karakter verder voor dit seizoen. En Declan is leuke eye candy, maar daar was het deze aflevering ook wel mee gezegd