S2E12 is de laatste hoor. Seizoen 2 gaat tot aflevering 22. Zondagavond wordt er weer een episode uitgezonden. Meestal kijk ik met Engelse subs, want soms kan je het was lastig verstaan. Nederlandse ondertiteling heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:32 schreef madeliefff het volgende:
welke aflevering is de laatste die jullie gedownload hebben? ik kom niet verder dan season 2 episode 12, terwijl er wel al meer zijn. en gebruiken jullie ondertiteling? ik vind ze namelijk alleen maar tot aflevering 11, zonder kan ook wel maar met is fijner.
Same here, het slaat van de hak op de tak in seizoen 2. Seizoen 1 was een stuk overzichtelijker en met een goede verhaallijn. Jammer maar nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben sinds gister weer helemaal bij, de laatste 3 afleveringen die uitgezonden zijn even bekeken. Het is nog steeds vermakelijk, maar het komt steeds vaker voor dat ik gewoon niet meer kan volgen waar ze het nou over hebben. Ik snap de grote verhaallijnen wel, maar er is iets dat het lastig maakt het goed te volgen. Het voelt momenteel echt compleet anders aan in vergelijking met seizoen 1, en dat bedoel ik niet op een goede manier. Seizoen 1 vond ik echt briljant, maar dit seizoen is tot nu toe niet zo heel goed. Aiden, die de schrijvers veel inhoud proberen te geven vind ik helemaal niks. Die broers die Jack en Declan proberen te naaien word ik ook zat.
Maar ik blijf toch kijken. Er zitten immers nog steeds momenten in waar ik erg om kan lachen of wie gewoon goed zijn geschreven en me in spanning houden. Maar ik hoop dat ze snel weer de oude vertrouwde richting op gaan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Same here, het slaat van de hak op de tak in seizoen 2. Seizoen 1 was een stuk overzichtelijker en met een goede verhaallijn. Jammer maar nog steeds leuk.
Ergens denk je dat 1 seizoen ook prima had gekund, hopelijk rekken ze het niet te lang.
Dat hoop ik ook! Ik kan niet wachten om de gezichten van Victoria en Conrad te zien als ze erachter komt dat ze de gehele tijd bespeeld zijn door Emily, en dat de echte Amanda dus nog levend en al aanwezig isquote:Op maandag 18 februari 2013 16:01 schreef DonnaRush het volgende:
No shit, ik had het nog niet moeten lezen haha. Ik moet de nieuwe EP nog downloaden.
*slaat zichzelf*
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort eens iemand er achter komt wie Emily nou echt is.
Ja in het hele begin was het echt per aflevering wraak nemen op bepaald persoon, en dan met rode stift kruis erdoor... toen was 'Emily' gericht ass aan het kicken... natuurlijk kunnen ze dat niet 44 afleveringen zo doen, maar we raken steeds verder afgedwaald van het originele verhaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:19 schreef Nic1 het volgende:
Nog steeds vermakelijk, maar ik vond het leuker toen ze "gewoon" wraak nam op bepaalde personen. Ipv de samenzweringen en vage organisaties van nu.
Why?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:42 schreef drGoeroe het volgende:
Spannende aflevering, einde zag je aan komen met haar actie inderdaad. Volgende episode pas over drie weken
Ze willen bepaalde afleveringen in de maand Februari hebben. Dan krijgt het netwerk de meeste inkomsten of iets dergelijks. En daarbij is de maand Mei erg belangrijk dus het is belangrijk dat de season finale in Mei wordt uitgezonden. Dan kunnen ze dus niet elke week een nieuwe aflevering uitzenden. En rond kerst is er altijd een grote break, net als in Januari omdat er dan een grote kans is dat er veel mensen niet kunnen kijken wegens kerst/omstandigheden in Januari.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:25 schreef DonnaRush het volgende:
Ja klopt, met belangrijke dingen snap ik het wel. Maar er is eerder zo`n korte pauze geweest toen er verder niets bijzonders op TV was, vond ik ook al zo gek toen haha.
Doen ze vast om het spannend te houden.
Bij een lange stop haken de meeste kijkers ook af. Het is maar goed dat series af en toe een break hebben, want anders hield ik het niet meer bij met alle series volgen hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Daarbij heb ik liever dit dan een seizoen die 22 weken duurt ( achter elkaar ) en waarbij we enorm veel maanden moeten wachten tot het volgende seizoen ( terwijl een seizoen finale vaak een enorme cliffhanger heeft )
Dat is waar, haha! Breaks af en toe zijn niet zo erg. De ergste vind ik altijd in de zomer als er net een seizoen is afgelopen. Maar dan kan ik wel wat andere series inhalen in de zomerquote:Op maandag 25 februari 2013 14:36 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Bij een lange stop haken de meeste kijkers ook af. Het is maar goed dat series af en toe een break hebben, want anders hield ik het niet meer bij met alle series volgen haha
Toevalligquote:Op maandag 25 februari 2013 14:47 schreef DonnaRush het volgende:
Hahaha, zoveel series volg ik niet, dan zou ik geen tijd meer hebben voor m`n andere hobby's! Maar ik heb net van m`n vriend seizoen 7 van Bones gehad (die download ik niet) dus ik kan wel even vooruit.
Waarschijnlijk trekt hij zijn normale zure gezicht en is hij boos dat ze gelogen heeft. Waarna hij weer eens iets stoms doet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was weer leuk ja! Leuk dat Jack nu steeds meer te weten komt. Hopelijk komt hij er gauw achter dat de echte Amanda nog leeft, en dat hij haar gaat helpen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Aiden en Jack echt niet bij Emily passen en die pleegbroer vind ik ook al niet zo geweldig om op te kijken.![]()
Verschil is dat Aiden en Emily het zien aankomen, ze willen juist dat het gebeurt omdat ze er iets mee denken te kunnen, misschien?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe aflevering weer eens. Mooi open einde ook met ''The Falcon''. Benieuwd wie degene is. Ik dacht heel even aan die Eli, maar de Graysons kenden hem nog niet eens bij de eerste ontmoeting. Zal wel iemand zijn die we nog niet kennen. Volgende promo ziet er ook wel erg spannend uit trouwens
En Jack...ik denk dat hij Nolan nog steeds niet geloofd hoor. Die impressie kreeg ik in ieder geval.
Een ding vind ik overigens niet heel logisch. Emily en Aiden weten dat die hele charity fake is en dat die positie nadelend zou zijn voor Aiden omdat hij de schuld zou krijgen als er weer iets zou gebeuren net als met dat vliegtuigongeluk. Maar toch doen ze alles ( Emily moedigt Daniel zelfs aan om Aiden te gebruiken ) om Aiden in die positie te krijgen. Vaag.
En die Charlotte was irritant zeg. Eerste keer dat ze me echt irriteert. ''Yeah, she was truly amazing, wasn't she''? Mens, zo goed kende je haar niet eens. Helemaal aanpappen bij die Eli.
Ook ik denk dat Jack Nolan nog niet geloofde. En ook ik denk dat die Charlotte fucking irritant wasquote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe aflevering weer eens. Mooi open einde ook met ''The Falcon''. Benieuwd wie degene is. Ik dacht heel even aan die Eli, maar de Graysons kenden hem nog niet eens bij de eerste ontmoeting. Zal wel iemand zijn die we nog niet kennen. Volgende promo ziet er ook wel erg spannend uit trouwens
En Jack...ik denk dat hij Nolan nog steeds niet geloofd hoor. Die impressie kreeg ik in ieder geval.
Een ding vind ik overigens niet heel logisch. Emily en Aiden weten dat die hele charity fake is en dat die positie nadelend zou zijn voor Aiden omdat hij de schuld zou krijgen als er weer iets zou gebeuren net als met dat vliegtuigongeluk. Maar toch doen ze alles ( Emily moedigt Daniel zelfs aan om Aiden te gebruiken ) om Aiden in die positie te krijgen. Vaag.
En die Charlotte was irritant zeg. Eerste keer dat ze me echt irriteert. ''Yeah, she was truly amazing, wasn't she''? Mens, zo goed kende je haar niet eens. Helemaal aanpappen bij die Eli.
Ik ben ermee gestopt na aflevering 12 ofzo, het werd een groot raadsel allemaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef Kimberleys_ het volgende:
Ik moet echt steeds beter gaan opletten want er lopen zoveel verhalen door elkaar.
Valt wel mee toch. Zo lastig is het niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef Kimberleys_ het volgende:
Ik moet echt steeds beter gaan opletten want er lopen zoveel verhalen door elkaar.
Ik moet zeggen dat ik ook moeite heb alles bij te houden!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zo lastig is het niet.
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef handige_har het volgende:
Nu zit er de laatste tijd ook wel meer tijd tussen de afleveringen die ik kijk, zou een oorzaak kunnen zijn!
Mee eens. Ik vind het Revenge verhaal interessanter dan al die andere verhalen eromheen. Dat verhaal met Nolan boeit mij niet zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.
Forward ook stukjes idd... kijk gewoon om emily te zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.
Klopt, ziet er prima uit. Maar dat geldt ook voor Ashley en al helemaal voor Charlotte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:05 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Forward ook stukjes idd... kijk gewoon om emily te zien.wat een lekkertje.
Ik vind ze allemaal te Amerikaans ofzo, niet interessant.quote:Op woensdag 27 maart 2013 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, ziet er prima uit. Maar dat geldt ook voor Ashley en al helemaal voor Charlotte.
En ach, ik zou Victoria ook gewoon doen.
Toen was het inderdaad wel op het toppunt, daarna werd het mij juist goed doorzichtig.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt na aflevering 12 ofzo, het werd een groot raadsel allemaal.
Klopt, het is nu goed te volgen. Heb wel een aantal afleveringen gehad waarbij ik niet zeker wist of ik het helemaal snapte, maar dat is nu niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen was het inderdaad wel op het toppunt, daarna werd het mij juist goed doorzichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
Zo'n gevoel dat dat volgend seizoen wel terugkomt nu ze een excuus hebben gevonden voor de iniative. Dat het gewoon niet bestaan heeft en dat Conrad die naam gewoon bedacht heeft. Maar de eerste afleveringen zullen wel gaan draaien om Jack die er nu achter is, en Emily die Nolan gaat helpen. En Victoria's zoon natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
Gelukkig was dat niet het einde van de serie, hoe gruwelijk irritant zou dat geweest zijn..
Heerlijke aflevering zeg.
Enige jammere blijf ik vinden dat er van het echte revenge-gebeuren zoals in het begin weinig meer komt, het is nu vooral schadebeperkend handelen..
Tja. Begin leek ze vol op stoom haar revenge te nemen. Eén voor één de betrokkenen uitschakelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
Enige jammere blijf ik vinden dat er van het echte revenge-gebeuren zoals in het begin weinig meer komt, het is nu vooral schadebeperkend handelen..
Dat maakte het eerste seizoen een stuk beter vind ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
ik vind het juist wel passend dat het haar na een poosje niet meer lukte om machinaal wraak te nemen op z'n takeda's. dat maakt haar menselijker, ipv net zo erg als de graysons.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja. Begin leek ze vol op stoom haar revenge te nemen. Eén voor één de betrokkenen uitschakelen.
Maar nu al 1.5 seizoen heeft ze ipv wraak nemen op het gebeurde haarzelf en haar betrokkenen het alleen nog maar moeilijker laten maken door de GraysonsEr is inmiddels alweer een nieuwe framejob zelfs. Dan heb je toch wel beetje gefaald al
Die wilde ik ook net gaan postenquote:Op donderdag 19 september 2013 08:42 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie deze sneak preview al gezien?
http://www.huffingtonpost(...)eview_n_3944257.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |