Ook ik denk dat Jack Nolan nog niet geloofde. En ook ik denk dat die Charlotte fucking irritant wasquote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe aflevering weer eens. Mooi open einde ook met ''The Falcon''. Benieuwd wie degene is. Ik dacht heel even aan die Eli, maar de Graysons kenden hem nog niet eens bij de eerste ontmoeting. Zal wel iemand zijn die we nog niet kennen. Volgende promo ziet er ook wel erg spannend uit trouwens
En Jack...ik denk dat hij Nolan nog steeds niet geloofd hoor. Die impressie kreeg ik in ieder geval.
Een ding vind ik overigens niet heel logisch. Emily en Aiden weten dat die hele charity fake is en dat die positie nadelend zou zijn voor Aiden omdat hij de schuld zou krijgen als er weer iets zou gebeuren net als met dat vliegtuigongeluk. Maar toch doen ze alles ( Emily moedigt Daniel zelfs aan om Aiden te gebruiken ) om Aiden in die positie te krijgen. Vaag.
En die Charlotte was irritant zeg. Eerste keer dat ze me echt irriteert. ''Yeah, she was truly amazing, wasn't she''? Mens, zo goed kende je haar niet eens. Helemaal aanpappen bij die Eli.
Ik ben ermee gestopt na aflevering 12 ofzo, het werd een groot raadsel allemaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef Kimberleys_ het volgende:
Ik moet echt steeds beter gaan opletten want er lopen zoveel verhalen door elkaar.
Valt wel mee toch. Zo lastig is het niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef Kimberleys_ het volgende:
Ik moet echt steeds beter gaan opletten want er lopen zoveel verhalen door elkaar.
Ik moet zeggen dat ik ook moeite heb alles bij te houden!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zo lastig is het niet.
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef handige_har het volgende:
Nu zit er de laatste tijd ook wel meer tijd tussen de afleveringen die ik kijk, zou een oorzaak kunnen zijn!
Mee eens. Ik vind het Revenge verhaal interessanter dan al die andere verhalen eromheen. Dat verhaal met Nolan boeit mij niet zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.
Forward ook stukjes idd... kijk gewoon om emily te zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.
Klopt, ziet er prima uit. Maar dat geldt ook voor Ashley en al helemaal voor Charlotte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:05 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Forward ook stukjes idd... kijk gewoon om emily te zien.wat een lekkertje.
Ik vind ze allemaal te Amerikaans ofzo, niet interessant.quote:Op woensdag 27 maart 2013 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, ziet er prima uit. Maar dat geldt ook voor Ashley en al helemaal voor Charlotte.
En ach, ik zou Victoria ook gewoon doen.
Toen was het inderdaad wel op het toppunt, daarna werd het mij juist goed doorzichtig.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt na aflevering 12 ofzo, het werd een groot raadsel allemaal.
Klopt, het is nu goed te volgen. Heb wel een aantal afleveringen gehad waarbij ik niet zeker wist of ik het helemaal snapte, maar dat is nu niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen was het inderdaad wel op het toppunt, daarna werd het mij juist goed doorzichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
Zo'n gevoel dat dat volgend seizoen wel terugkomt nu ze een excuus hebben gevonden voor de iniative. Dat het gewoon niet bestaan heeft en dat Conrad die naam gewoon bedacht heeft. Maar de eerste afleveringen zullen wel gaan draaien om Jack die er nu achter is, en Emily die Nolan gaat helpen. En Victoria's zoon natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
Gelukkig was dat niet het einde van de serie, hoe gruwelijk irritant zou dat geweest zijn..
Heerlijke aflevering zeg.
Enige jammere blijf ik vinden dat er van het echte revenge-gebeuren zoals in het begin weinig meer komt, het is nu vooral schadebeperkend handelen..
Tja. Begin leek ze vol op stoom haar revenge te nemen. Eén voor één de betrokkenen uitschakelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
Enige jammere blijf ik vinden dat er van het echte revenge-gebeuren zoals in het begin weinig meer komt, het is nu vooral schadebeperkend handelen..
Dat maakte het eerste seizoen een stuk beter vind ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
ik vind het juist wel passend dat het haar na een poosje niet meer lukte om machinaal wraak te nemen op z'n takeda's. dat maakt haar menselijker, ipv net zo erg als de graysons.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja. Begin leek ze vol op stoom haar revenge te nemen. Eén voor één de betrokkenen uitschakelen.
Maar nu al 1.5 seizoen heeft ze ipv wraak nemen op het gebeurde haarzelf en haar betrokkenen het alleen nog maar moeilijker laten maken door de GraysonsEr is inmiddels alweer een nieuwe framejob zelfs. Dan heb je toch wel beetje gefaald al
Die wilde ik ook net gaan postenquote:Op donderdag 19 september 2013 08:42 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie deze sneak preview al gezien?
http://www.huffingtonpost(...)eview_n_3944257.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |