Zo'n gevoel dat dat volgend seizoen wel terugkomt nu ze een excuus hebben gevonden voor de iniative. Dat het gewoon niet bestaan heeft en dat Conrad die naam gewoon bedacht heeft. Maar de eerste afleveringen zullen wel gaan draaien om Jack die er nu achter is, en Emily die Nolan gaat helpen. En Victoria's zoon natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
Gelukkig was dat niet het einde van de serie, hoe gruwelijk irritant zou dat geweest zijn..
Heerlijke aflevering zeg.
Enige jammere blijf ik vinden dat er van het echte revenge-gebeuren zoals in het begin weinig meer komt, het is nu vooral schadebeperkend handelen..

Tja. Begin leek ze vol op stoom haar revenge te nemen. Eén voor één de betrokkenen uitschakelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
Enige jammere blijf ik vinden dat er van het echte revenge-gebeuren zoals in het begin weinig meer komt, het is nu vooral schadebeperkend handelen..

Dat maakte het eerste seizoen een stuk beter vind ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:

ik vind het juist wel passend dat het haar na een poosje niet meer lukte om machinaal wraak te nemen op z'n takeda's. dat maakt haar menselijker, ipv net zo erg als de graysons.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja. Begin leek ze vol op stoom haar revenge te nemen. Eén voor één de betrokkenen uitschakelen.
Maar nu al 1.5 seizoen heeft ze ipv wraak nemen op het gebeurde haarzelf en haar betrokkenen het alleen nog maar moeilijker laten maken door de GraysonsEr is inmiddels alweer een nieuwe framejob zelfs. Dan heb je toch wel beetje gefaald al

Die wilde ik ook net gaan postenquote:Op donderdag 19 september 2013 08:42 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie deze sneak preview al gezien?
http://www.huffingtonpost(...)eview_n_3944257.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |