S2E12 is de laatste hoor. Seizoen 2 gaat tot aflevering 22. Zondagavond wordt er weer een episode uitgezonden. Meestal kijk ik met Engelse subs, want soms kan je het was lastig verstaan. Nederlandse ondertiteling heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:32 schreef madeliefff het volgende:
welke aflevering is de laatste die jullie gedownload hebben? ik kom niet verder dan season 2 episode 12, terwijl er wel al meer zijn. en gebruiken jullie ondertiteling? ik vind ze namelijk alleen maar tot aflevering 11, zonder kan ook wel maar met is fijner.
Same here, het slaat van de hak op de tak in seizoen 2. Seizoen 1 was een stuk overzichtelijker en met een goede verhaallijn. Jammer maar nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben sinds gister weer helemaal bij, de laatste 3 afleveringen die uitgezonden zijn even bekeken. Het is nog steeds vermakelijk, maar het komt steeds vaker voor dat ik gewoon niet meer kan volgen waar ze het nou over hebben. Ik snap de grote verhaallijnen wel, maar er is iets dat het lastig maakt het goed te volgen. Het voelt momenteel echt compleet anders aan in vergelijking met seizoen 1, en dat bedoel ik niet op een goede manier. Seizoen 1 vond ik echt briljant, maar dit seizoen is tot nu toe niet zo heel goed. Aiden, die de schrijvers veel inhoud proberen te geven vind ik helemaal niks. Die broers die Jack en Declan proberen te naaien word ik ook zat.
Maar ik blijf toch kijken. Er zitten immers nog steeds momenten in waar ik erg om kan lachen of wie gewoon goed zijn geschreven en me in spanning houden. Maar ik hoop dat ze snel weer de oude vertrouwde richting op gaan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Same here, het slaat van de hak op de tak in seizoen 2. Seizoen 1 was een stuk overzichtelijker en met een goede verhaallijn. Jammer maar nog steeds leuk.
Ergens denk je dat 1 seizoen ook prima had gekund, hopelijk rekken ze het niet te lang.
Dat hoop ik ook! Ik kan niet wachten om de gezichten van Victoria en Conrad te zien als ze erachter komt dat ze de gehele tijd bespeeld zijn door Emily, en dat de echte Amanda dus nog levend en al aanwezig isquote:Op maandag 18 februari 2013 16:01 schreef DonnaRush het volgende:
No shit, ik had het nog niet moeten lezen haha. Ik moet de nieuwe EP nog downloaden.
*slaat zichzelf*
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort eens iemand er achter komt wie Emily nou echt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |