abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121422396
Ok, thanks :)
  Moderator / Colorchick zondag 20 januari 2013 @ 18:23:52 #202
382129 crew  Donna
pi_121810924
Gisteren ep van afgelopen zondag gekeken. Erg bijzonder, maar kon toch ook weer niet missen dat er iets met Padma zou zijn.
pi_121827755
Lag er wel erg dik bovenop dat er iets met haar was. Zelfs ik had het door, en meestal ontgaan mij dat soort dingen. ;)
  Moderator / Colorchick maandag 21 januari 2013 @ 12:41:39 #204
382129 crew  Donna
pi_121839872
Haha, ja dat is waar. Maar aan de andere kant, had ik dit weer niet verwacht.
  Moderator / Colorchick woensdag 23 januari 2013 @ 20:40:29 #205
382129 crew  Donna
pi_121954244
Thank god, Nolan heeft Padma door!
pi_121999918
Revenge O+ natuuuuurlijk is er een topic van! heb razendsnel alles tot nu toe gekeken (sinds december) en ben helemaal verslaafd. Lekker over the top enzo :)
Kwak
pi_122103006
Leuk gedaan dat gedoe met Padma, ik had dat al verwacht maar hoe precies dat weten we nu nog niet.
Ook de story in de bar begint nu echt los te komen, een leuke tweede verhaallijn.
pi_122547254
welke aflevering is de laatste die jullie gedownload hebben? ik kom niet verder dan season 2 episode 12, terwijl er wel al meer zijn. en gebruiken jullie ondertiteling? ik vind ze namelijk alleen maar tot aflevering 11, zonder kan ook wel maar met is fijner.
pi_122549838
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:32 schreef madeliefff het volgende:
welke aflevering is de laatste die jullie gedownload hebben? ik kom niet verder dan season 2 episode 12, terwijl er wel al meer zijn. en gebruiken jullie ondertiteling? ik vind ze namelijk alleen maar tot aflevering 11, zonder kan ook wel maar met is fijner.
S2E12 is de laatste hoor. Seizoen 2 gaat tot aflevering 22. Zondagavond wordt er weer een episode uitgezonden. Meestal kijk ik met Engelse subs, want soms kan je het was lastig verstaan. Nederlandse ondertiteling heb ik een hekel aan.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_122551312
O okeej ! dus toch tot de twaalfde ,dan moet ik maar even wachten dan .
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 februari 2013 @ 12:36:17 #211
382129 crew  Donna
pi_122634256
Ja 12 was de laatste. De afgelopen 2 weken was er geen episode in USA en ik gebruik geen ondertiteling.
pi_122763915
Sterke aflevering
pi_122802087
:o
  Moderator / Colorchick woensdag 13 februari 2013 @ 15:23:32 #214
382129 crew  Donna
pi_122831145
Ik lees en hoor er van alles over!! Vanavond downloaden. ^O^
pi_122840968
Wow, goede 13e aflevering van seizoen 2! Ik was wat ingekakt, maar kom weer uit de Revenge-dip de laatste tijd.
That's all folks!
pi_122885665
Echt waar soms zit je echt op het puntje van je stoel bij deze serie.. Nu met de laatste aflevering van seizoen 1 bezig.. Hoop dat Nolan nog wel leeft..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_122944962
Ik ben sinds gister weer helemaal bij, de laatste 3 afleveringen die uitgezonden zijn even bekeken. Het is nog steeds vermakelijk, maar het komt steeds vaker voor dat ik gewoon niet meer kan volgen waar ze het nou over hebben. Ik snap de grote verhaallijnen wel, maar er is iets dat het lastig maakt het goed te volgen. Het voelt momenteel echt compleet anders aan in vergelijking met seizoen 1, en dat bedoel ik niet op een goede manier. Seizoen 1 vond ik echt briljant, maar dit seizoen is tot nu toe niet zo heel goed. Aiden, die de schrijvers veel inhoud proberen te geven vind ik helemaal niks. Die broers die Jack en Declan proberen te naaien word ik ook zat.

Maar ik blijf toch kijken. Er zitten immers nog steeds momenten in waar ik erg om kan lachen of wie gewoon goed zijn geschreven en me in spanning houden. Maar ik hoop dat ze snel weer de oude vertrouwde richting op gaan.
pi_122946818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben sinds gister weer helemaal bij, de laatste 3 afleveringen die uitgezonden zijn even bekeken. Het is nog steeds vermakelijk, maar het komt steeds vaker voor dat ik gewoon niet meer kan volgen waar ze het nou over hebben. Ik snap de grote verhaallijnen wel, maar er is iets dat het lastig maakt het goed te volgen. Het voelt momenteel echt compleet anders aan in vergelijking met seizoen 1, en dat bedoel ik niet op een goede manier. Seizoen 1 vond ik echt briljant, maar dit seizoen is tot nu toe niet zo heel goed. Aiden, die de schrijvers veel inhoud proberen te geven vind ik helemaal niks. Die broers die Jack en Declan proberen te naaien word ik ook zat.

Maar ik blijf toch kijken. Er zitten immers nog steeds momenten in waar ik erg om kan lachen of wie gewoon goed zijn geschreven en me in spanning houden. Maar ik hoop dat ze snel weer de oude vertrouwde richting op gaan.
Same here, het slaat van de hak op de tak in seizoen 2. Seizoen 1 was een stuk overzichtelijker en met een goede verhaallijn. Jammer maar nog steeds leuk.

Voelt een beetje aan als Prison Break qua seizoenen so far. Ergens denk je dat 1 seizoen ook prima had gekund, hopelijk rekken ze het niet te lang.
pi_122947189
Nog steeds vermakelijk, maar ik vond het leuker toen ze "gewoon" wraak nam op bepaalde personen. Ipv de samenzweringen en vage organisaties van nu.
pi_122949342
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Same here, het slaat van de hak op de tak in seizoen 2. Seizoen 1 was een stuk overzichtelijker en met een goede verhaallijn. Jammer maar nog steeds leuk.

Ergens denk je dat 1 seizoen ook prima had gekund, hopelijk rekken ze het niet te lang.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2013 14:32:44 ]
pi_123026003
Dit was wel weer een leuke aflevering. Op zich wel jammer dat Amanda dood ging, gezien ik haar net wat leuker begon te vinden. Maar had het op zich al wel verwacht dat ze dood zou gaan, helemaal toen ze zo dom dat hangertje nog even moest pakken. De iniative wou haar dus ook hebben omdat ze er nu vanuit gingen dat zij verantwoordelijk was voor Helen Crowly, dus dan is die verhaallijn ook opeens afgerond zodat de Graysons er mee wegkomen. Hopelijk gaat Emily nu weer echt in Revenge mode! :D
  Moderator / Colorchick maandag 18 februari 2013 @ 16:01:28 #222
382129 crew  Donna
pi_123033660
No shit, ik had het nog niet moeten lezen haha. Ik moet de nieuwe EP nog downloaden.

*slaat zichzelf*

Ik hoop nog steeds dat er binnenkort eens iemand er achter komt wie Emily nou echt is.
pi_123043464
oh eindelijk van die amanda af!

:@
Kwak
pi_123044717
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:01 schreef DonnaRush het volgende:
No shit, ik had het nog niet moeten lezen haha. Ik moet de nieuwe EP nog downloaden.

*slaat zichzelf*

Ik hoop nog steeds dat er binnenkort eens iemand er achter komt wie Emily nou echt is.
Dat hoop ik ook! Ik kan niet wachten om de gezichten van Victoria en Conrad te zien als ze erachter komt dat ze de gehele tijd bespeeld zijn door Emily, en dat de echte Amanda dus nog levend en al aanwezig is :P Maar bovenal kijk ik uit naar de reactie van Jack. Helemaal gezien hij nu fake Amanda kwijt is...
  Moderator / Colorchick maandag 18 februari 2013 @ 22:31:24 #225
382129 crew  Donna
pi_123052238
Ik begon fake Amanda net leuker te vinden om eerlijk te zijn.

Conrad en Victoria hadden het wel op Amanda gemunt nou. Als zij erachter komen dat Emily eigenlijk Amanda is, dan zijn de schrijvers van Revenge snel uitgeschreven denk ik. Dat blijft dus nog wel even geheim.

Ik vind het eigenlijk ook jammer dat hun hond overleden is. Die had nog zoveel meer 'hints' kunnen verklappen aan Jack.

Maar ik vind het nu echt weer enorm spannend en kan bijna niet wachten tot de volgende aflevering. Normaal 'wacht' ik gerust een paar dagen met het kijken van de aflevering, maar dat lukt nu echt niet meer haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')