Vind ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:59 schreef JDx het volgende:
Weer een vermakelijke ep, maar als ik er nu pas in kwam, dan vond ik de serie niet veel aan denk ik. Het lijkt meer op een soap dan echt zoals begin vorig seizoen revenge op diverse mensen.
Vind m ook weinig toevoegen. Daarnaast heeft Emily al genoeg mannen om haar heenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef Kinga het volgende:
Mag die Aiden aub dood? Wat een nutteloos karakter. Elke keer als ie in beeld komt denk ik weer, oh ja die rotkop is er ook nog.
Daar heb je gelijk in inderdaad. Moeilijk, hopelijk doet Amanda idd nog iets waardoor Jack haar dumpt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk dat hij het pas te horen krijgt op het moment dat de serie ook bijna klaar is...en Emily dus haar revenge heeft gehad.
Of andersom. In Revenge is niks toevallig. Ik snap dat Aiden voor Tanaka werkt, maar ik denk dat Aiden ook een persoonlijk gewin heeft om zich in te mengen met de "revenge".quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Fake Amanda is dit seizoen veel leuker ja. En ik denk dat Emily Aiden gewoon keihard aan het gebruiken is
Ik ga er nog steeds vanuit dat die baby niet van Jack is en dat Emily dat later alleen maar gezegd heeft om Amanda te pleasen en bij haar te houden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef Psychotomimetic het volgende:
Ik wil Nolan en Emily bij elkaar. Ik vind het schattig hoe hij steeds "Ems" tegen haar zegt.Ook laat hij alles los waar hij mee bezig is voor haar.
Jack en Emily gaat moeilijk worden aangezien hij door Emily's leugens nu een relatie heeft met faux Amanda en een baby'tje op komst van haar.
Daniel en Emily lukt ook nooit. Ze was van het begin al plan om de Graysons te ruïneren. Ook werd Charlotte een verslaafde nadat ze door Emily's gestolen tape hoorde dat haar moeder niet van haar hield.
Aiden is louché en past niet echt bij Emily. Enige wat hun bindt is hun dorst naar wraak.
Eh nee. Toen Nolan aan Emily vroeg of Amanda het wist dat de baby van Jack is. Zei ze: No I told her the baby isn't his.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat die baby niet van Jack is en dat Emily dat later alleen maar gezegd heeft om Amanda te pleasen en bij haar te houden.
Oh dat is waar ja, maar toch denk ik dat de vork nog iets anders in de steel blijkt te zitten. We zullen zienquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze had het eerder al bevestigd naar Nolan ; dat ze fake Amanda had voorgelogen toen ze zei dat Jack niet de vader was. Waarop Nolan iets zei van : ''That's dark Ems, even for you ''. En toen bleek dat fake Amanda haar juist hielp besloot ze om eerlijk te zijn tegenover haar. Maar hopen mag altijd
Heb ik toch gelijk dat ik die lui die al die blousjes of polo's over elkaar heen dragen een beetje gay vindquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Steve het volgende:
In seizoen 1 zei Nolan een 3 op de Kinsey scale te zijn. Precies tussen hetero en homo in dus.
R u kidding me? Dat zou ik hem niet geven...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:55 schreef Kinga het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de acteur die Nolan speelt al 40 is?! Ik was echt in shock toen ik het las... hij ziet er echt goed uit, had hem hooguit 25 geschat.
Ik vind zijn accent juist belachelijk sexy en daardoor hem ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef DonnaRush het volgende:
Nolan zijn groene schoenen, haha, geweldig! Zijn stijl is erg leuk.
Ik moet zeggen dat ik Aiden ergens halverwege de aflevering ging waarderen, maar alleen in de zin van 'toch wel leuk dat nog iemand van Emily haar plannen weet'. Zeker die goedkeurende blik op het trouwfeest van de Graysons hielp daar aan mee. Verder vind ik hem wel echt enorm glad, maar dat komt misschien door z`n accent, brr!
Mason T. is weer iets op het pad, spannend!
Ja ik heb wel iets met dat rauwequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
Haha Robophatt, ja dat kan ook natuurlijk! Ik heb tot nu toe mijn leukste man in de serie nog niet gevonden. Al vind ik Jack wel erg cute!
Ik ben bijna om. Nog 1 aflevering.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb wel iets met dat rauwehij is niet direct heel knap, maar wel super sexy. Vind ik dan
Dan heb je niet opgelet, want die heeft Nolan daar gewoon neergelegd. Hij stond daarna nota bene nog voor webbord, waar hij zijn eigen foto van weghaalde.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was wel een leuke aflevering met veel twists. Al is het een raadsel hoe al die dingen in dat huis van Mason terecht zijn gekomen en waarom hij niet gewoon de waarheid over Emily/Amanda vertelt aan de politie...vele malen makkelijker toch? Ik snap dat niet helemaal..maar ok. Wel leuk dat er nu iemand is die de waarheid weer weet van Emily/Amanda. Maar nogmaals...hij zou het toch gewoon kunnen opbiechten. Met DNA enzo is het zo aangetoond, en dan zijn de bewijzen makkelijk te vinden dat Emily er achter zit...maar ok. Misschien snap ik het niet goed. Dat is het probleem van de serie ; het wil soms TE snel gaan met het verhaal ( en meerdere verhalen die tegelijkertijd lopen ( Iniative, Kara, Graysons, Aiden, Jack en bar, Mason, etc, etc ) ). Ze moeten oppassen dat ze het niet nog ingewikkelder gaan maken uiteindelijk. En Kara weet dat Jack dus niet schuldig was, dat is wel mooi!
Hele gebeuren rondom Jack en de bar kan me nog steeds niks schelen. Zit je net midden in de spanning en dan gooien ze dat er weer tussen. Faal. Fake Amanda is tenminste nog betrokken bij het hoofdverhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |