abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2012 @ 21:50:26 #101
88233 Steve
Still the best.
pi_118599681
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:59 schreef JDx het volgende:
Weer een vermakelijke ep, maar als ik er nu pas in kwam, dan vond ik de serie niet veel aan denk ik. Het lijkt meer op een soap dan echt zoals begin vorig seizoen revenge op diverse mensen.
Vind ik ook.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:21:25 #102
130755 Kinga
versier hier
pi_118601782
Mag die Aiden aub dood? Wat een nutteloos karakter. Elke keer als ie in beeld komt denk ik weer, oh ja die rotkop is er ook nog.
pi_118608814
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Steve het volgende:

[..]

Vind ik ook.
toch vind ik het nog steeds heerlijk om naar te kijken.... :Y
pi_118614187
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef Kinga het volgende:
Mag die Aiden aub dood? Wat een nutteloos karakter. Elke keer als ie in beeld komt denk ik weer, oh ja die rotkop is er ook nog.
Vind m ook weinig toevoegen. Daarnaast heeft Emily al genoeg mannen om haar heen :P We weten allemaal dat ze eindigt met Jack of Daniel...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2012 11:25:00 ]
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:56:40 #105
382129 crew  Donna
pi_118622254
Ik hoop dat ze eindigt met Jack! O+
pi_118623614
Op het moment dat duidelijk werd dat Jack vader werd is mijn hoop op een Jack/Emily relatie eigenlijk komen te vervliegen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:31:17 #107
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_118623619
Ik vind het zo onrealistisch met Jack. Het enige wat hen bindt is het verleden.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_118623770
Ook wel een beetje in het heden gezien ze toch gevoelens voor elkaar hadden tegen t eind van S1, maar Emily kan gewoon nooit 100% eerlijk zijn tegen hem....en toen kwam fake Amanda ook nog eens terug, dusja...:(
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:48:39 #109
382129 crew  Donna
pi_118629555
Ik weet het niet. Het zou me niets verbazen als Mason Treadwell eens bij Jack uit komt met zijn litteken verhaal..
pi_118631498
Denk dat hij het pas te horen krijgt op het moment dat de serie ook bijna klaar is...en Emily dus haar revenge heeft gehad.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:54:57 #111
130755 Kinga
versier hier
pi_118635791
Laten we hopen dat Amanda nog iets heel smerigs doet zodat Jack haar voorgoed dumpt.
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:16:46 #112
382129 crew  Donna
pi_118637247
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk dat hij het pas te horen krijgt op het moment dat de serie ook bijna klaar is...en Emily dus haar revenge heeft gehad.
Daar heb je gelijk in inderdaad. Moeilijk, hopelijk doet Amanda idd nog iets waardoor Jack haar dumpt.
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2012 @ 23:26:40 #113
368283 ato
pi_118692180
Geweldige serie..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Colorchick dinsdag 6 november 2012 @ 09:32:59 #114
382129 crew  Donna
pi_118879600
Ik heb de nieuwe episode al gedownload. Vanavond kijken!
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:17:45 #115
130755 Kinga
versier hier
pi_118884151
Wat betekende dat laatste shot nou? Dat Treadwell weet dat Emily overal achter zit? Snap ik alleen niet, wat dit met zijn ondergang te maken heeft (zoals Emily zei).
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:42:01 #116
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_118884911
Ik denk het niet. Ik denk eerder dat hij Aiden aan haar koppelt dat ze elkaar veel langer kennen ofzo.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_118885450
Nah,vrij duidelijk dat hij zich richtte op het feit dat Emily en fake Amanda elkaar al langer kennen en elkaar hebben leren kennen in ''juvie''. Dus hij gaat dat vast uitzoeken. Aiden had er niks mee te maken. En ik denk niet dat Emily dat heeft voorzien. Ik weet niet hoe ze dat bedoelde dat ze Treadwell een ondergang zou bezorgen, maar ik denk dat dat sowieso in het water liep toen Victoria Treadwell het huis uitzette en benoemde dat Emily ook in ''juvie'' heeft gezeten. Ik vind het wel realistisch dat er eindelijk iemand slim genoeg is om dieper te gaan kijken naar Amanda/Emily.

Verder wel een ok aflevering. Ik kijk het nog steeds met plezier, maar het heeft ( zo merk ik ) niet meer de spanning die S1 wel had. Daarbij heb ik echt helemaal niets met Aiden. Emily heeft al genoeg mannen, en love interests in haar leven. Het verhaal van Jack/Declan slaat ook nergens op met dat cafe, en nu Jack fake Amanda ter huwelijk heeft gevraagd ben ik al helemaal niet blij.

Die Padme ( aanhang van Nolan ) vind ik ook niks, en Ashley heeft ook veel te weinig te doen. Ze loopt er maar een beetje bij.

Charlotte en Declan waren wel leuk deze aflevering ; net als de communicatie tussen Victoria en Conrad. Benieuwd wat de iniative van Conrad gaat vragen. Nog iets waar ik niet blij mee ben...de iniative. Ze maken het allemaal veel te groot. Waardoor het bijna niet meer te volgen is. Jammer.

En ik wel benieuwd naar de motieven van Kara. Nu ze weet dat haar man dood is...( en ik vind het wel cool dat niemand ook maar Emily verdenkt :P )
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:00:50 #118
385100 Psychotomimetic
Always hallucinating.....
pi_118897548
Ik wil Nolan en Emily bij elkaar. Ik vind het schattig hoe hij steeds "Ems" tegen haar zegt. :@ Ook laat hij alles los waar hij mee bezig is voor haar.

Jack en Emily gaat moeilijk worden aangezien hij door Emily's leugens nu een relatie heeft met faux Amanda en een baby'tje op komst van haar.

Daniel en Emily lukt ook nooit. Ze was van het begin al plan om de Graysons te ruïneren. Ook werd Charlotte een verslaafde nadat ze door Emily's gestolen tape hoorde dat haar moeder niet van haar hield.

Aiden is louché en past niet echt bij Emily. Enige wat hun bindt is hun dorst naar wraak.
Bad trip or good trip, take me on the trip, and find out...
pi_118898922
Nolan en Emily zijn wel leuk ja! Maar ik zie niet echt potentie voor ze als een officieel koppel. Daar is Emily ook te egoistisch voor, en ze zitten bij elkaar in de friendzone :P
pi_118901032
Ik vind Nolan ook totaal niet bij Padme passen of bij een vrouw in het algemeen.
Ik zie niets romantisch tussen Emily en Aiden, maar er kunnen wel nog leuke verhaallijnen ontstaan op liefdesvlak. Zoals Daniel die concurrent Aiden uit de weg wilt halen van Emily ofzo.
In het eerste seizoen vond ik Amanda storend en wou dat ze uit de serie ging, maar ik vind haar in het tweede seizoen aangenamer. Zeker toen ze zei dat ze het wel op haar manier ging oplossen als het niet lukt volgens Emily haar plan. :P
pi_118904261
Fake Amanda is dit seizoen veel leuker ja. En ik denk dat Emily Aiden gewoon keihard aan het gebruiken is :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:27:47 #122
385100 Psychotomimetic
pi_118904648
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Fake Amanda is dit seizoen veel leuker ja. En ik denk dat Emily Aiden gewoon keihard aan het gebruiken is :P
Of andersom. In Revenge is niks toevallig. Ik snap dat Aiden voor Tanaka werkt, maar ik denk dat Aiden ook een persoonlijk gewin heeft om zich in te mengen met de "revenge".

Ik denk dat Faux Amanda weer een klus voor Emily zal moeten doen, zodat de reporter niet achter hun id zal komen. Als de waarheid uitkomt raakt Amanda Jack kwijt en Emily's plannen zullen in duigen vallen
pi_118904909
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef Psychotomimetic het volgende:
Ik wil Nolan en Emily bij elkaar. Ik vind het schattig hoe hij steeds "Ems" tegen haar zegt. :@ Ook laat hij alles los waar hij mee bezig is voor haar.

Jack en Emily gaat moeilijk worden aangezien hij door Emily's leugens nu een relatie heeft met faux Amanda en een baby'tje op komst van haar.

Daniel en Emily lukt ook nooit. Ze was van het begin al plan om de Graysons te ruïneren. Ook werd Charlotte een verslaafde nadat ze door Emily's gestolen tape hoorde dat haar moeder niet van haar hield.

Aiden is louché en past niet echt bij Emily. Enige wat hun bindt is hun dorst naar wraak.
Ik ga er nog steeds vanuit dat die baby niet van Jack is en dat Emily dat later alleen maar gezegd heeft om Amanda te pleasen en bij haar te houden.
pi_118904978
Ze had het eerder al bevestigd naar Nolan ; dat ze fake Amanda had voorgelogen toen ze zei dat Jack niet de vader was. Waarop Nolan iets zei van : ''That's dark Ems, even for you ''. En toen bleek dat fake Amanda haar juist hielp besloot ze om eerlijk te zijn tegenover haar. Maar hopen mag altijd :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:36:25 #125
385100 Psychotomimetic
pi_118905042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik ga er nog steeds vanuit dat die baby niet van Jack is en dat Emily dat later alleen maar gezegd heeft om Amanda te pleasen en bij haar te houden.
Eh nee. Toen Nolan aan Emily vroeg of Amanda het wist dat de baby van Jack is. Zei ze: No I told her the baby isn't his.
Waarom zou Emily aan Nolan liegen, hij heeft geen motieven om met Amanda samen te werken. Nadat Amanda met Victoria had gepraat en al die ongelukjes moest Emily wel aan Amanda vertellen dat de baby echt van Jack is. Ze had er al spijt van dat had Amanda kunnen sterven met een leugen.
pi_118905089
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze had het eerder al bevestigd naar Nolan ; dat ze fake Amanda had voorgelogen toen ze zei dat Jack niet de vader was. Waarop Nolan iets zei van : ''That's dark Ems, even for you ''. En toen bleek dat fake Amanda haar juist hielp besloot ze om eerlijk te zijn tegenover haar. Maar hopen mag altijd :)
Oh dat is waar ja, maar toch denk ik dat de vork nog iets anders in de steel blijkt te zitten. We zullen zien :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:01:16 #127
88233 Steve
Still the best.
pi_118906592
Ik vind Nolan het tofste karakter in de serie. O+. Vind Padma ook niet heel erg bij hem passen, ze is te 'normaal' voor hem ofzo...
pi_118909354
Haha Nolan is echt tof ja, eerste paar eps vorig jaar dacht ik wat is dat voor vies mannetje, maar hij is echt een kicke gast haha.

Dacht trouwens vorig seizoen dat ie gay was, maar dat was een beetje gespeeld of hij is bi, weet niet hoe ver hij wil gaan om iets te bereiken.

Padma is een beetje net niks idd, komt niet echt zeker over, als iemand die veel kan betekenen. Ashley daarintegen wel, wat houdt haar al jaren daar? Kan ze geen echte baan krijgen? Daar kunnen ze nog wel een verhaaltje omheen bouwen dat ie ook een soort infiltrant is.

Ben het met AlwaysHappy eens dat vorig jaar alles meer naar 1 punt toe ging, echt spanning, zoals ik vorige week al zei, het is nu soms meer een soap.
pi_118909809
Nolan is volgens mij gewoon bi ja :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:58:27 #130
88233 Steve
Still the best.
pi_118910473
In seizoen 1 zei Nolan een 3 op de Kinsey scale te zijn. Precies tussen hetero en homo in dus.
  Moderator / Colorchick dinsdag 6 november 2012 @ 22:02:36 #131
382129 crew  Donna
pi_118910792
Nolan zijn groene schoenen, haha, geweldig! Zijn stijl is erg leuk.

Ik moet zeggen dat ik Aiden ergens halverwege de aflevering ging waarderen, maar alleen in de zin van 'toch wel leuk dat nog iemand van Emily haar plannen weet'. Zeker die goedkeurende blik op het trouwfeest van de Graysons hielp daar aan mee. Verder vind ik hem wel echt enorm glad, maar dat komt misschien door z`n accent, brr!

Mason T. is weer iets op het pad, spannend!
pi_118912723
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Steve het volgende:
In seizoen 1 zei Nolan een 3 op de Kinsey scale te zijn. Precies tussen hetero en homo in dus.
Heb ik toch gelijk dat ik die lui die al die blousjes of polo's over elkaar heen dragen een beetje gay vind :P

Vind dat accent van Aiden ook maar brrr haha.
pi_118973686
Geloof het of niet ik was redelijk verslaafd aan het volgen van deze serie maar gek genoeg ben ik nu tot twee maal toe in de nieuwe serie na een 20 tal minuten na een ander tv kanaal gegaan en Revenge gelaten voor wat het was.

Reden? Iemand? Te lang weggeweest of is de verhaallijn niet meer zo boeiend als weleer en daardoor te voorspellend?
pi_118975207
Seizoen 2 is qua kwaliteit iets minder vind ik. Nog wel vermakelijk maar dat is het dan ook wel. Ze willen het TE ingewikkeld maken met de iniative enzo ; en met Aiden erbij. Die fout wordt zo veel gemaakt door series in het 2e seizoen...teveel karakters toevoegen en het originele verhaal proberen te rekken door het nog groter te gaan maken...wat juist niet werkt. Serie als Revenge kan uitstekend zijn voor 1-2 seizoenen ( met een duidelijke lijn ) maar om het te rekken tot meerdere seizoenen...

That said...ik vind het nog steeds wel de moeite om het te kijken. Maar hopelijk veranderd er dus wel wat.
  donderdag 8 november 2012 @ 16:55:29 #135
130755 Kinga
versier hier
pi_118984223
Wisten jullie trouwens dat de acteur die Nolan speelt al 40 is?! Ik was echt in shock toen ik het las... hij ziet er echt goed uit, had hem hooguit 25 geschat.
pi_118984320
WTF? Hoe oud speelt ie in die serie dan? Denk iets van 30?
pi_118990127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:55 schreef Kinga het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de acteur die Nolan speelt al 40 is?! Ik was echt in shock toen ik het las... hij ziet er echt goed uit, had hem hooguit 25 geschat.
R u kidding me? Dat zou ik hem niet geven...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_119028132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef DonnaRush het volgende:
Nolan zijn groene schoenen, haha, geweldig! Zijn stijl is erg leuk.

Ik moet zeggen dat ik Aiden ergens halverwege de aflevering ging waarderen, maar alleen in de zin van 'toch wel leuk dat nog iemand van Emily haar plannen weet'. Zeker die goedkeurende blik op het trouwfeest van de Graysons hielp daar aan mee. Verder vind ik hem wel echt enorm glad, maar dat komt misschien door z`n accent, brr!

Mason T. is weer iets op het pad, spannend!
Ik vind zijn accent juist belachelijk sexy en daardoor hem ook :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_119028526
Wel grappig, ik als jongen kan slecht zien of een man knap is, ik dacht echt dat die Nolan bewust een lelijke nerd was.
  Moderator / Colorchick zaterdag 10 november 2012 @ 15:48:48 #140
382129 crew  Donna
pi_119055156
Haha Robophatt, ja dat kan ook natuurlijk! Ik heb tot nu toe mijn leukste man in de serie nog niet gevonden. Al vind ik Jack wel erg cute! :@
  maandag 12 november 2012 @ 18:49:18 #141
88233 Steve
Still the best.
pi_119134970
Leuke aflevering.

Arme Nolan. ;(.
  Moderator / Colorchick maandag 12 november 2012 @ 19:25:05 #142
382129 crew  Donna
pi_119136365
Ik ga zo kijken!
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:03:25 #143
88233 Steve
Still the best.
pi_119151417

Dat muziekje eronder. _O-.
pi_119153715
Ik vind Nolan ook cool, geweldige one-liners :-) Ik had hem wel ouder geschat dan 25, eerder 35 ofzo, maar hij ziet er inderdaad jong uit voor z'n 40 jaar. Fauxmanda vind ik ook leuk, ze praat alleen zo raar. Emily en Daniel vind ik een leuk koppel, die moeten weer bij elkaar komen!

Takeda is een nieuwe acteur lijkt me? Hij ziet er namelijk zo anders uit dan in seizoen 1.

Ik denk eigenlijk dat de moeder van Emily wel door heeft dat dat haar echte dochter is, en niet Fauxmanda, hier komt gedonder van... :-)
  Moderator / Colorchick dinsdag 13 november 2012 @ 09:06:26 #145
382129 crew  Donna
pi_119154857
Ik vind het leuk dat eindelijk nog iemand weet dat Emily en Amanda gewisseld zijn van identiteit, heerlijk! Deze aflevering was wel weer spannend en echt vol Revenge.

Conrad is toch wel lief voor zijn vrouw, jammer dat ze zo met elkaar om gaan zo nu en dan haha.

Ik hoop stiekem ook dat Emily en Daniel bij elkaar komen, nu Jack en Amanda gaan trouwen.
pi_119159027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
Haha Robophatt, ja dat kan ook natuurlijk! Ik heb tot nu toe mijn leukste man in de serie nog niet gevonden. Al vind ik Jack wel erg cute! :@
Ja ik heb wel iets met dat rauwe :P hij is niet direct heel knap, maar wel super sexy. Vind ik dan
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_119160901
Geweldige aflevering _O_
  Moderator / Colorchick dinsdag 13 november 2012 @ 18:34:25 #148
382129 crew  Donna
pi_119172906
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:54 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja ik heb wel iets met dat rauwe :P hij is niet direct heel knap, maar wel super sexy. Vind ik dan
Ik ben bijna om. Nog 1 aflevering. :9
pi_119174271
Was wel een leuke aflevering met veel twists. Al is het een raadsel hoe al die dingen in dat huis van Mason terecht zijn gekomen en waarom hij niet gewoon de waarheid over Emily/Amanda vertelt aan de politie...vele malen makkelijker toch? Ik snap dat niet helemaal..maar ok. Wel leuk dat er nu iemand is die de waarheid weer weet van Emily/Amanda. Maar nogmaals...hij zou het toch gewoon kunnen opbiechten. Met DNA enzo is het zo aangetoond, en dan zijn de bewijzen makkelijk te vinden dat Emily er achter zit...maar ok. Misschien snap ik het niet goed. Dat is het probleem van de serie ; het wil soms TE snel gaan met het verhaal ( en meerdere verhalen die tegelijkertijd lopen ( Iniative, Kara, Graysons, Aiden, Jack en bar, Mason, etc, etc ) ). Ze moeten oppassen dat ze het niet nog ingewikkelder gaan maken uiteindelijk. En Kara weet dat Jack dus niet schuldig was, dat is wel mooi!

Hele gebeuren rondom Jack en de bar kan me nog steeds niks schelen. Zit je net midden in de spanning en dan gooien ze dat er weer tussen. Faal. Fake Amanda is tenminste nog betrokken bij het hoofdverhaal.
pi_119176581
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was wel een leuke aflevering met veel twists. Al is het een raadsel hoe al die dingen in dat huis van Mason terecht zijn gekomen en waarom hij niet gewoon de waarheid over Emily/Amanda vertelt aan de politie...vele malen makkelijker toch? Ik snap dat niet helemaal..maar ok. Wel leuk dat er nu iemand is die de waarheid weer weet van Emily/Amanda. Maar nogmaals...hij zou het toch gewoon kunnen opbiechten. Met DNA enzo is het zo aangetoond, en dan zijn de bewijzen makkelijk te vinden dat Emily er achter zit...maar ok. Misschien snap ik het niet goed. Dat is het probleem van de serie ; het wil soms TE snel gaan met het verhaal ( en meerdere verhalen die tegelijkertijd lopen ( Iniative, Kara, Graysons, Aiden, Jack en bar, Mason, etc, etc ) ). Ze moeten oppassen dat ze het niet nog ingewikkelder gaan maken uiteindelijk. En Kara weet dat Jack dus niet schuldig was, dat is wel mooi!

Hele gebeuren rondom Jack en de bar kan me nog steeds niks schelen. Zit je net midden in de spanning en dan gooien ze dat er weer tussen. Faal. Fake Amanda is tenminste nog betrokken bij het hoofdverhaal.
Dan heb je niet opgelet, want die heeft Nolan daar gewoon neergelegd. Hij stond daarna nota bene nog voor webbord, waar hij zijn eigen foto van weghaalde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')