SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tijn valt op chubbies.quote:
Ik heb in December een liesblessure opgelopen, voel hem zelfs nu nog steeds heel af en toequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yep i know. Ik hoop dat het in september weg is....
Serieus? Lijkt mij dat dat maar voor een minuutje of zo effect heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
doe ik altijd als het heet is bh+hipster in de koelkast.
Denken dat ik nog nooit een fotomodel heb gedate.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij maken geen kans, de leeftijd maakt niet zoveel uit daarbij.
Enkel als je zelf ook om te watertanden bent, anders gaat het fout.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel beginnen te watertanden van degene waarmee je een relatie hebt, dat is gezond
Valt reuze mee Loka, je bent helemaal niet dik!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel van slank. Jammer dat ik het zelf niet ben
True storyquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn valt op chubbies.
Zo vond hij die vrouw met een MBI van 32 zeer aantrekkelijk.
de uitslag nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is trouwens al bekend of die indiaan door is?
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik was dat ook wel toen ik 8 was
Mens ik heb vetrollen, dan ben je pas dik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel van slank. Jammer dat ik het zelf niet ben
Welke knieen?quote:
Ook hele mooie (vooral jonge) meiden maken fouten heloef, dus kan je er net zo goed voor zorgen dat jij er 1 van bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Enkel als je zelf ook om te watertanden bent, anders gaat het fout.
Nee joh. Dat zou redelijk achterlijk zijn, zomaar overstappen als je iemand ziet die lekkerder is. 't Is niet de enige reden van een relatie he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees de fout.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook hele mooie (vooral jonge) meiden maken fouten heloef, dus kan je er net zo goed voor zorgen dat jij er 1 van bent
Maar dat is leuk, omdat Quintes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens ik heb vetrollen, dan ben je pas dik.
Hoiquote:
Dus ik moet jonge meisje gaan datenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook hele mooie (vooral jonge) meiden maken fouten heloef, dus kan je er net zo goed voor zorgen dat jij er 1 van bent
Ja, in dit geval bestaat toeval. Honderd procent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Zeau...jullie 2 komen ook toevallig op het zelfde moment binnenvallen he?
toevallig hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wsl tussen je benenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Van sommige gozers waar ik vroeger verliefd denk ik soms echt van waar zaten mijn hersens
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joof is de buurman van Snarf die haar een big-sausage pizza aanbood.
Geen enkel t-shirt staat mij normaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is leuk, omdat Quintes.
Bij mij staat het niet.
Alleen leek het net een olijfje, dus snarf snapte 'm niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben onschuldig!quote:
dat betekend dat joof dakloos isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
+koude douche de 1e minuten zijn dan wel lekker,jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb in December een liesblessure opgelopen, voel hem zelfs nu nog steeds heel af en toe
[..]
Serieus? Lijkt mij dat dat maar voor een minuutje of zo effect heeft.
Had je dan anders verwacht?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nederland ik denk dat het weer niets word
Is het inmiddels al een driekwart-date?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn aanwezigheid zaterdag begint twijfelachtig te worden
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen enkel t-shirt staat mij normaal.
watttquote:
Je shirts moet je niet op je heupmaat kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikker
Brede heupen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikker
nopequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nederland ik denk dat het weer niets word
quote:
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummerquote:
ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens ik heb vetrollen, dan ben je pas dik.
Ja maar anders kruipen ze altijd omhoog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je shirts moet je niet op je heupmaat kopen.
nee we hadden chocolatte moeten sturenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummer
hmmm het is dus weer over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummer
Ik een leuk meisje maar daar win je niet meequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
dan moet je dt juist niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Waarom moet je wijdere shirts voor je heupen?
Arme buurman.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat betekend dat joof dakloos isbuurm is uitgezet
Geeft niet. Dan zien we je buik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar anders kruipen ze altijd omhoog.
Ondergewicht is niet sexy.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn hoofd staat niet de rest van mijn lichaam wel
nee idd... misschien wat langere modellen kopen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je dt juist niet doen
Als ik mee doe dan welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, alsof Nederland ooit door zal gaan
Net iets langere of net iets kortere shirts kopen, als een langer shirt strak genoeg is blijf hij wel redelijk zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar anders kruipen ze altijd omhoog.
Kwestie van smaakquote:
Ik ga eens zoeken in mijn dagboek naar een goeie tekstquote:
quote:I SAW HER TODAY ON TV. THIS DUTCH GIRL HAS AMAZING TITTIES! ACTUALLY THEY ARE SO HUGE THEY ARE TITS! IF EUROVISION WASNT MADE FOR GAY MEN AND HOMOSEKSUALS I WOULD ADVICE HER TO PERFORM IN A BIKINI BUT THAT WOULD BE USELESS BEVAUSE OFF THEM GAY MEN
Ja ik ben een PLORKquote:
Schimmelpiemelsquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Zijn ook mensen die schimmelpiemels sexy vinden, maar ik denk dat we van een algeheel afkeurend beeld kunnen spreken over het algemeen.
Klopt, ik koop nu mijn shirts ook meestal wat korter omdat het het afgelopen jaar nog wat vervelender is geworden maar ik kan niet zoveel kopen dat ik mijn oude shirts niet meer nodig hebquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Net iets langere of net iets kortere shirts kopen, als een langer shirt strak genoeg is blijf hij wel redelijk zitten.
PICS!quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi MFN. Ga je mee naar Groningen, stappen met Drom?
Wacht maar tot jij mijn lichaam zietquote:
myr... niet zo smerigquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Zijn ook mensen die schimmelpiemels sexy vinden, maar ik denk dat we van een algeheel afkeurend beeld kunnen spreken over het algemeen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Verdorie, had je dat niet eerder kunnen zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik hou niet van ondergewicht, dus nee dankje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij mijn lichaam ziet
Myr wat had je nu net over je oog?quote:
Ja, nogal ja!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Liever ondergewicht dan overgewicht.
Dan valt kleding tenminste nog normaal. Ik loop zo voor lul de hele week als ik alleen in een shirtje rond loop.
Ik geef je toch alleen nog hoop, ergens wacht er iemand op jouw piemel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Verdorie, had je dat niet eerder kunnen zeggen.
weigt/hight /bmiquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Dan valt kleding tenminste nog normaal. Ik loop zo voor lul de hele week als ik alleen in een shirtje rond loop.
Morgen.quote:
quote:
Goede tieten ja.quote:
Overgewicht vind ik ook niets dus ik ga altijd voor de gulden middenweg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
getver dat vind ik zo'n eng mensquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hadden chocolatte moeten sturen
[ afbeelding ]
63kg / 181 cm BMI 18quote:
Waarom zou ik die dingen willen weten?quote:
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Morgen.![]()
Drom wil dat jij, Screw en Mur met hem gaan stappen.
dat gezichtquote:
ja maar wel hoge score van de landen die moeten stemmen, maar NEE nl luisterd daar niet en sturen we een indiaanquote:
voor vrouwen graag een normaal gewicht, ondergewicht moet ik teveel aan enge skinny modellen denkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Myraela het volgende:
Voor vrouwen liever een paar kilo ondergewicht, bij mannen liever een paar kilo overgewicht. Beide niet in extreme.
ondergewicht?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.
C is wat ik ongeveer heb, dan is dit echt wel minstens een maatje groter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat gezicht![]()
ik vind haar boobswel meevallen een C ofzo
maar ik ben geen testeron gedreven man ofc
True, ik vind graatmagere vrouwen ook niks. Dan nog liever een beetje een fatsoenlijk buikje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor vrouwen graag een normaal gewicht, ondergewicht moet ik teveel aan enge skinny modellen denken
No worries, we verzetten het!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.
de meeste mensen weten hun gewicht en lengte toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik die dingen willen weten?
If you say so.quote:
Haha, wanneer dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
No worries, we verzetten het!
Screws laatste werkdag zit erop!![]()
FF een week geen ruk uitvoeren
Ik ga maar voor een beetje overgewicht want een plank en een walrus is ook zo vreemd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Overgewicht vind ik ook niets dus ik ga altijd voor de gulden middenweg.
Dat zijn vreselijke ziektes jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
ik had een vriendin die had anorexia , dat vond ik best wel moeilijk
Nog een reden dat ik voor een normaal gewicht kan gaan dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga maar voor een beetje overgewicht want een plank en een walrus is ook zo vreemd.
Hoe lang ben je?quote:
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
de meeste meen hun gewicht en lengte toch?
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.
Ja en zo ongrijpbaar , Ze zag eruit als een skelet en nog had ze het idee dat ze dik was. Zo bizarquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn vreselijke ziektes ja
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen mensjes
Morgen half 9 Kyra wegbrengen naar oudersPfffffffffffffffff
welterusten
BMI is de verhouding tussen gewicht en lengte...quote:
Welterusten Charmed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
truste!! en veel plezier!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
we zijn ongeveer even dik..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.
Trustequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
heb je kinderen? C_Aquote:
Dus wat is je gewichtquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
BMI is de verhouding tussen gewicht en lengte...
Ja, in proportie gezien. Anders was je moddervet geweest voor een vrouw.quote:
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, in proportie gezien. Anders was je moddervet geweest voor een vrouw.
Ergens na 5 juni zegt drom.quote:
die is leuk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik zo Puss in Boots ga kijken
Je snapte me wel tutjequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk worden, want ik ben nu niet heel
Daar waar het hoort.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijen
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!quote:
Batman.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!
nu dark knight, maar afgelopen (laatste secontjes)quote:
Nu de laatste minuten van The Dark Knight. Daarna de 2de, Batman.quote:
is dat die die met de riddler...?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu de laatste minuten van The Dark Knight. Daarna de 2de, Batman.
Op Veronica.
Eindigt om 2u, das veel te laat. Ik blijf wel nog eventjes op fok dan ga ik naar bedquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu dark knight, maar afgelopen (laatste secontjes)
daarna gewoon batman (1e deel denk ik)
Oh ja tuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijen
Nee, de eerste "nieuwe". Uit 1989 ofzo, met Joker gespeeld door Jack Nicholson.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is dat die die met de riddler...?
oh dat kijk ik ook wel eens... maar voelt nu als een soort nutteloos, kan toch niet testen of t werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef system_overload het volgende:
girls guide to 21st century sex hoor ik op de achtergrond
als varatie an de vrouw haar benen zo ver mogelijk spreiden ja duh!
met onze speciale infra rood camera kunnen we in de schede kijken
![]()
ze hebben het nu over schaamluizen![]()
serieus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk.
Mijn hele lichaam is normaal, al het vet is zich gewoon gaan ophopen op mijn buik.
Een beetje verspreiding was weer teveel gevraagd.
Dat is typisch mannelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk.
Mijn hele lichaam is normaal, al het vet is zich gewoon gaan ophopen op mijn buik.
Een beetje verspreiding was weer teveel gevraagd.
Dus je bent er wel zaterdag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nu precies waarom vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet kunnen!!
Op een gegeven moment krijgt 1 een relatie en die partner gaat dan etteren en stoken!
Das gewoon jaloeziequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Op een gegeven moment krijgt 1 een relatie en die partner gaat dan etteren en stoken!
Ah, ik denk dat ik in slaap keil als ik een opging doequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu de laatste minuten van The Dark Knight. Daarna de 2de, Batman.
Op Veronica.
Die camera in de vagina en dan zag je die lul er in gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef system_overload het volgende:
girls guide to 21st century sex hoor ik op de achtergrond
als varatie an de vrouw haar benen zo ver mogelijk spreiden ja duh!
met onze speciale infra rood camera kunnen we in de schede kijken
![]()
ze hebben het nu over schaamluizen![]()
Ghehe, dit staat los van zaterdag hoorquote:
=(quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, dit staat los van zaterdag hoor
same here&&ik moet er gewoon om lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh dat kijk ik ook wel eens... maar voelt nu als een soort nutteloos, kan toch niet testen of t werkt
Ja, ik heb normale armen, normale benen, normale nek enzovoort.quote:
Zelden last van gelukkig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Die camera in de vagina en dan zag je die lul er in gaan.
Trauma's.
ik hoor het op de achtergrond..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Die camera in de vagina en dan zag je die lul er in gaan.
Trauma's.
Ik zie meestal van die types die dan heel breed zijn maar wel gewoon plat zijn van voren.quote:
daar moest ik om lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb normale armen, normale benen, normale nek enzovoort.
Ik heb geen onderkin ofzo, amen.quote:
Waarom zou ik dat ooit willen zien?quote:
Als mannen overgewicht hebben (te veel eten, te weinig bewegen) gaat bijna altijd op de buik zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie meestal van die types die dan heel breed zijn maar wel gewoon plat zijn van voren.
Behalve dan bij superdikke mensen, dan gaat het overal zittenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mannen overgewicht hebben (te veel eten, te weinig bewegen) gaat bijna altijd op de buik zitten.
Bij vrouwen is het gelijker verdeeld. Ook op de bips, de heupen, de borsten.
Of bovenbenenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mannen overgewicht hebben (te veel eten, te weinig bewegen) gaat bijna altijd op de buik zitten.
ligt aan het figuur je hebt de peer de appel,zandloper etc vrouwen zijn ietwat complexer ook qa figuurquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
beetje buik!... heerlijk om tijdens tv kijken tegen aan te liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dan zal het ook nog wel meevallen.
En niets mis met een beetje buik. Vind ik.
Nekrollen bij kale mensenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een onderkin in hun nek dan?
Dat ziet er dan tenminste nog wel normaal uit. Beter dan die spillebeentjes die je soms bij erg dunne vrouwen zietquote:
Ik zie mezelf elke ochtend in de spiegel, ik overdrijf niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je een beetje heloef
Ga eens een mier neuken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een onderkin in hun nek dan?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:21 schreef system_overload het volgende:
ze hebben het nu over realldols
sick
haha ik heb (voor de zekerheid) meestal een hemdje onder mn shirtje (of 2 hemdjes ghehe) aan, 1 in mn broek en t ander erover... tegen de inkijk zeg maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een zandloper , broeken zijn trouwens irritant want door mijn holle rug heb ik altijd ruimte over achter en dan is het net of ik een bouwvakkerspleet heb
Klopt.quote:
Zo dik vond ik je niet hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mezelf elke ochtend in de spiegel, ik overdrijf niet.
Daarom heb ik dus een afro.quote:
With or without benefits?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Ik raak een maatje kwijt omdat zij jaloers is![]()
Oh joy
ik denk dat ik ook een zandloper benquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een zandloper , broeken zijn trouwens irritant want door mijn holle rug heb ik altijd ruimte over achter en dan is het net of ik een bouwvakkerspleet heb
Zandlopers zijn het bestequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Best een goede investering, een lekker wijf scoren ze toch nooit.quote:
vond je mij een zandloper?quote:
Moet je snel een vent scoren, zo moeilijk zal dat niet zijn met jouw uiterlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. mn voeten zijn gevoelig... is altijd als ik wil knuffelen
Het ligt in ieder geval niet aan gebrek aan belangstelling.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. mn voeten zijn gevoelig... is altijd als ik wil knuffelen
en ik dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je snel een vent scoren, zo moeilijk zal dat niet zijn met jouw uiterlijk
ghehehe doet me denken aan een stomme openingszin van iemand "quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik had een katoenen jurk aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kon ik niet zien, je had nogal dikke kleding aan
Ze hoeft hem enkel binnen te knikken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
pics, dan kunnen we allemaal oordelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik had een katoenen jurk aan
dodging the bullet eh?
ghehe, ja weet ook niet hoe t komt... merk dak dan voeten over elkaar wrijf... voelt bijna t zelfde als iemand over t midden van je nek aait...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet aan gebrek aan belangstelling.
Maar wel apart.
Je hebt tenminste wel humorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe doet me denken aan een stomme openingszin van iemand "
"waarom is zon mooie vrouw als jij nog vrijgezel"
en toen zei ik "omdak een lelijk karakter heb"![]()
vond mezelf echt heel grappig en die gozer was weg haha
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe doet me denken aan een stomme openingszin van iemand "
"waarom is zon mooie vrouw als jij nog vrijgezel"
en toen zei ik "omdak een lelijk karakter heb"![]()
vond mezelf echt heel grappig en die gozer was weg haha
Dat doet er niet toe. Ik mis hem meer als gewoon maatje, als iemand waar ik mee kon lachen, huilen, zuipen en dollen.quote:
Man, het regende toch toen in Leiden? Echt niet dat je geen jas aan had of zo. Het was best koud!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik had een katoenen jurk aan
dodging the bullet eh?
Ja dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Ik mis hem meer als gewoon maatje, als iemand waar ik mee kon lachen, huilen, zuipen en dollen.
geef nu maar toe dat je dr niet meer herinnert...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, het regende toch toen in Leiden? Echt niet dat je geen jas aan had of zo. Het was best koud!
Ik kan me fluffy kleding herinneren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, het regende toch toen in Leiden? Echt niet dat je geen jas aan had of zo. Het was best koud!
Ik kan me vooral nog haar borsten herinneren. Die waren een beetje blikvangersquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me fluffy kleding herinneren.
hahah wat is fluffy kleding?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
aaahw je mag zwijmen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
Toch vind ik het leuk dat die nu 2 x in de week langskwamSorry maar ik moet even zwijmelen
Ik was vaker bij hem zonder de benefits dan met hoorquote:
Dat ook ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me vooral nog haar borsten herinneren. Die waren een beetje blikvangers
Niet strak. Je kon niet goed haar figuur zien.quote:
aaaaaaaaahw =D wanneer spreken jullie weer af?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ook schattig is , als die weggaat blijft die dag zeggen tot die bij de hoek van de flat is , en ik hem dus de hoek om zie gaan. Hij blijft dus rekken
Dat deed ik ook een keer toen m'n toenmalige vriendin wegreed in haar auto en ik op het balkon haar stond uit te zwaaien...reed ze, terwijl ik alles zag, zo een doodlopende straat in!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ook schattig is , als die weggaat blijft die dag zeggen tot die bij de hoek van de flat is , en ik hem dus de hoek om zie gaan. Hij blijft dus rekken
Of hij kan gewoon slecht afscheid nemen, dat heb ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je figuur was niet echt goed te zien. Anders had ik me dat echt wel herinnerd, zoiets vergeet ik nietquote:
Weet ik nog niet . Ik ga trouwens wel deze week mijn Ariel met copics afmaken en die mag hij dan als eerste zien en ik wacht het af .quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaaaaaaahw =D wanneer spreken jullie weer af?
10 minuutjes..... zo kort...!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
Peruaanse scharrel vroeg of ik nog 10 minuutjes wilde blijven.
"Nee, kom zondag maar langs, doei!"
mijn borsten? really?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je figuur was niet echt goed te zien. Anders had ik me dat echt wel herinnerd, zoiets vergeet ik niet
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een keer toen m'n toenmalige vriendin wegreed in haar auto en ik op het balkon haar stond uit te zwaaien...reed ze, terwijl ik alles zag, zo een doodlopende straat in!
beide druk ofzo? wordt zelf altijd nogal onzeker van "geen peil op te trekken - acties "quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Weet ik nog niet . Ik ga trouwens wel deze week mijn Ariel met copics afmaken en die mag hij dan als eerste zien en ik wacht het af .
Bij hem is er geen peil op te trekken maar valt me wel op dat die me steeds vaker wil zien de laatste tijd.
ja maar zo raar waren ze niet ofzo dan moet je naar mijn borsten kijken om me te herkennenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat borsten zijn?
Nee het is iets van de laatste tijd ken hem al heel lang en sinds kort heeft die datquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of hij kan gewoon slecht afscheid nemen, dat heb ik ook
wel kusjes bij afscheid, of dat niet...? (anders rekt hij misschien daarom!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee het is iets van de laatste tijd ken hem al heel lang en sinds kort heeft die dat
Destemeer waren ze wel rond en erg aanwezig. There you have it, the cold, hard truth...just the way you like itquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef system_overload het volgende:
[..]
ja maar zo raar waren ze niet ofzo
je weet wel hoe mijn gezicht eruitziet toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Destemeer waren ze wel rond en erg aanwezig. There you have it, the cold, hard truth...just the way you like it
Ja , beide wel druk. Hij is buitenschilder en werkt heel veel en veel op weg en het is ook een beetje zijn karakter maar het is iets wat we beiden wel kunnen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
beide druk ofzo? wordt zelf altijd nogal onzeker van "geen peil op te trekken - acties "
ze moest werken, dus... laat haar maar lekker naar mij komen..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
10 minuutjes..... zo kort...!!vind ik nooit leuk..
Zijn ze zo gewoontjes dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geniet er wel van dat het een keer niet over mijn borsten gaat in een topic![]()
Zo blij dat ik de meeste van jullie nog nooit gemeet heb
Ja maar ik verdenk hem er soms van weg te gaan maar het eigenlijk niet te willen , maar dat is meer gevoelsmatigquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel kusjes bij afscheid, of dat niet...? (anders rekt hij misschien daarom!)
haha you wish!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, ik heb gewoon S_O het zwijgen opgelegd!
Ja heel gewoontjesquote:
Ja natuurlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef system_overload het volgende:
[..]
haha you wish!
je weet wel hoe mijn gezicht eruitziet toch?
en niet toe om m gewoon uit te nodigen te blijven slapen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar ik verdenk hem er soms van weg te gaan maar het eigenlijk niet te willen , maar dat is meer gevoelsmatig
en je booty?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
...zo ongeveer
een 3e tepel is jouw eis...?quote:
Die isquote:
niet te makkelijk JWZquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en niet toe om m gewoon uit te nodigen te blijven slapen?
srsly? niet rond full of funk?quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je maar 1x gezien, hoe de hel kan je iemand dan al onthouden?
Nou dat zie ik niet zo heel snel gebeuren hem kennende maar ik denk wel dat die soms gewoon langer wil blijven maar weer gewoon naar huis moet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en niet toe om m gewoon uit te nodigen te blijven slapen?
Srsly, geen idee. Ik vind hem te groot maar hoor zo heel af en toe dat ik wel een lekker kontje heb. Heb alleen nogal wat moeite om dat te gelovenquote:
De tepels of de boobs?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, 2 is genoeg
(zolang ze maar niet gigantic zijn)
Picsquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Srsly, geen idee. Ik vind hem te groot maar hoor zo heel af en toe dat ik wel een lekker kontje heb. Heb alleen nogal wat moeite om dat te geloven
is niet persee "te makkelijk" kan toch ook gewoon zo groeien en na tijdje aan toe zijn..?quote:
Bij jou geldt hoe meer hoe beter?quote:
oeh wel wat lekkere ronde bootayquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Srsly, geen idee. Ik vind hem te groot maar hoor zo heel af en toe dat ik wel een lekker kontje heb. Heb alleen nogal wat moeite om dat te geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |