Ja maar ik verdenk hem er soms van weg te gaan maar het eigenlijk niet te willen , maar dat is meer gevoelsmatigquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel kusjes bij afscheid, of dat niet...? (anders rekt hij misschien daarom!)
haha you wish!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, ik heb gewoon S_O het zwijgen opgelegd!
Ja heel gewoontjesquote:
Ja natuurlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef system_overload het volgende:
[..]
haha you wish!
je weet wel hoe mijn gezicht eruitziet toch?
en niet toe om m gewoon uit te nodigen te blijven slapen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar ik verdenk hem er soms van weg te gaan maar het eigenlijk niet te willen , maar dat is meer gevoelsmatig
en je booty?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
...zo ongeveer
een 3e tepel is jouw eis...?quote:
Die isquote:
niet te makkelijk JWZquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en niet toe om m gewoon uit te nodigen te blijven slapen?
srsly? niet rond full of funk?quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je maar 1x gezien, hoe de hel kan je iemand dan al onthouden?
Nou dat zie ik niet zo heel snel gebeuren hem kennende maar ik denk wel dat die soms gewoon langer wil blijven maar weer gewoon naar huis moet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en niet toe om m gewoon uit te nodigen te blijven slapen?
Srsly, geen idee. Ik vind hem te groot maar hoor zo heel af en toe dat ik wel een lekker kontje heb. Heb alleen nogal wat moeite om dat te gelovenquote:
De tepels of de boobs?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, 2 is genoeg
(zolang ze maar niet gigantic zijn)
Picsquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Srsly, geen idee. Ik vind hem te groot maar hoor zo heel af en toe dat ik wel een lekker kontje heb. Heb alleen nogal wat moeite om dat te geloven
is niet persee "te makkelijk" kan toch ook gewoon zo groeien en na tijdje aan toe zijn..?quote:
Bij jou geldt hoe meer hoe beter?quote:
oeh wel wat lekkere ronde bootayquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Srsly, geen idee. Ik vind hem te groot maar hoor zo heel af en toe dat ik wel een lekker kontje heb. Heb alleen nogal wat moeite om dat te geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |