Ja, in dit geval bestaat toeval. Honderd procent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Zeau...jullie 2 komen ook toevallig op het zelfde moment binnenvallen he?
toevallig hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wsl tussen je benenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Van sommige gozers waar ik vroeger verliefd denk ik soms echt van waar zaten mijn hersens
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Enkel als je zelf ook om te watertanden bent, anders gaat het fout.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook hele mooie (vooral jonge) meiden maken fouten heloef, dus kan je er net zo goed voor zorgen dat jij er 1 van bent
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joof is de buurman van Snarf die haar een big-sausage pizza aanbood.
Geen enkel t-shirt staat mij normaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is leuk, omdat Quintes.
Bij mij staat het niet.
Alleen leek het net een olijfje, dus snarf snapte 'm niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben onschuldig!quote:
dat betekend dat joof dakloos isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
+koude douche de 1e minuten zijn dan wel lekker,jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb in December een liesblessure opgelopen, voel hem zelfs nu nog steeds heel af en toe
[..]
Serieus? Lijkt mij dat dat maar voor een minuutje of zo effect heeft.
Had je dan anders verwacht?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nederland ik denk dat het weer niets word
Is het inmiddels al een driekwart-date?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn aanwezigheid zaterdag begint twijfelachtig te worden
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen enkel t-shirt staat mij normaal.
watttquote:
Je shirts moet je niet op je heupmaat kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikker
Brede heupen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikker
nopequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nederland ik denk dat het weer niets word
quote:
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummerquote:
ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens ik heb vetrollen, dan ben je pas dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |