Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen enkel t-shirt staat mij normaal.
watttquote:
Je shirts moet je niet op je heupmaat kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikker
Brede heupen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikker
nopequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nederland ik denk dat het weer niets word
quote:
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummerquote:
ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens ik heb vetrollen, dan ben je pas dik.
Ja maar anders kruipen ze altijd omhoog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je shirts moet je niet op je heupmaat kopen.
nee we hadden chocolatte moeten sturenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummer
hmmm het is dus weer over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummer
Ik een leuk meisje maar daar win je niet meequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
dan moet je dt juist niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Waarom moet je wijdere shirts voor je heupen?
Arme buurman.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat betekend dat joof dakloos isbuurm is uitgezet
Geeft niet. Dan zien we je buik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar anders kruipen ze altijd omhoog.
Ondergewicht is niet sexy.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn hoofd staat niet de rest van mijn lichaam wel
nee idd... misschien wat langere modellen kopen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je dt juist niet doen
Als ik mee doe dan welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, alsof Nederland ooit door zal gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |