SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tijn valt op chubbies.quote:
Ik heb in December een liesblessure opgelopen, voel hem zelfs nu nog steeds heel af en toequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yep i know. Ik hoop dat het in september weg is....
Serieus? Lijkt mij dat dat maar voor een minuutje of zo effect heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
doe ik altijd als het heet is bh+hipster in de koelkast.
Denken dat ik nog nooit een fotomodel heb gedate.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij maken geen kans, de leeftijd maakt niet zoveel uit daarbij.
Enkel als je zelf ook om te watertanden bent, anders gaat het fout.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel beginnen te watertanden van degene waarmee je een relatie hebt, dat is gezond
Valt reuze mee Loka, je bent helemaal niet dik!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel van slank. Jammer dat ik het zelf niet ben
True storyquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn valt op chubbies.
Zo vond hij die vrouw met een MBI van 32 zeer aantrekkelijk.
de uitslag nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is trouwens al bekend of die indiaan door is?
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik was dat ook wel toen ik 8 was
Mens ik heb vetrollen, dan ben je pas dik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel van slank. Jammer dat ik het zelf niet ben
Welke knieen?quote:
Ook hele mooie (vooral jonge) meiden maken fouten heloef, dus kan je er net zo goed voor zorgen dat jij er 1 van bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Enkel als je zelf ook om te watertanden bent, anders gaat het fout.
Nee joh. Dat zou redelijk achterlijk zijn, zomaar overstappen als je iemand ziet die lekkerder is. 't Is niet de enige reden van een relatie he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees de fout.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook hele mooie (vooral jonge) meiden maken fouten heloef, dus kan je er net zo goed voor zorgen dat jij er 1 van bent
Maar dat is leuk, omdat Quintes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens ik heb vetrollen, dan ben je pas dik.
Hoiquote:
Dus ik moet jonge meisje gaan datenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook hele mooie (vooral jonge) meiden maken fouten heloef, dus kan je er net zo goed voor zorgen dat jij er 1 van bent
Ja, in dit geval bestaat toeval. Honderd procent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Zeau...jullie 2 komen ook toevallig op het zelfde moment binnenvallen he?
toevallig hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wsl tussen je benenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Van sommige gozers waar ik vroeger verliefd denk ik soms echt van waar zaten mijn hersens
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joof is de buurman van Snarf die haar een big-sausage pizza aanbood.
Geen enkel t-shirt staat mij normaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is leuk, omdat Quintes.
Bij mij staat het niet.
Alleen leek het net een olijfje, dus snarf snapte 'm niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben onschuldig!quote:
dat betekend dat joof dakloos isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
+koude douche de 1e minuten zijn dan wel lekker,jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb in December een liesblessure opgelopen, voel hem zelfs nu nog steeds heel af en toe
[..]
Serieus? Lijkt mij dat dat maar voor een minuutje of zo effect heeft.
Had je dan anders verwacht?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nederland ik denk dat het weer niets word
Is het inmiddels al een driekwart-date?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn aanwezigheid zaterdag begint twijfelachtig te worden
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen enkel t-shirt staat mij normaal.
watttquote:
Je shirts moet je niet op je heupmaat kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikker
Brede heupen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb brede heupen waardoor ik wijdere shirts nodig heb dus daarin lijk ik in het geheel dikker
nopequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nederland ik denk dat het weer niets word
quote:
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummerquote:
ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens ik heb vetrollen, dan ben je pas dik.
Ja maar anders kruipen ze altijd omhoog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je shirts moet je niet op je heupmaat kopen.
nee we hadden chocolatte moeten sturenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummer
hmmm het is dus weer over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , alhoewel ik Nederland dit keer wel een goede inzending had . Ik vond het wel een leuk nummer
Ik een leuk meisje maar daar win je niet meequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
dan moet je dt juist niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Waarom moet je wijdere shirts voor je heupen?
Arme buurman.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat betekend dat joof dakloos isbuurm is uitgezet
Geeft niet. Dan zien we je buik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar anders kruipen ze altijd omhoog.
Ondergewicht is niet sexy.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn hoofd staat niet de rest van mijn lichaam wel
nee idd... misschien wat langere modellen kopen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je dt juist niet doen
Als ik mee doe dan welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, alsof Nederland ooit door zal gaan
Net iets langere of net iets kortere shirts kopen, als een langer shirt strak genoeg is blijf hij wel redelijk zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar anders kruipen ze altijd omhoog.
Kwestie van smaakquote:
Ik ga eens zoeken in mijn dagboek naar een goeie tekstquote:
quote:I SAW HER TODAY ON TV. THIS DUTCH GIRL HAS AMAZING TITTIES! ACTUALLY THEY ARE SO HUGE THEY ARE TITS! IF EUROVISION WASNT MADE FOR GAY MEN AND HOMOSEKSUALS I WOULD ADVICE HER TO PERFORM IN A BIKINI BUT THAT WOULD BE USELESS BEVAUSE OFF THEM GAY MEN
Ja ik ben een PLORKquote:
Schimmelpiemelsquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Zijn ook mensen die schimmelpiemels sexy vinden, maar ik denk dat we van een algeheel afkeurend beeld kunnen spreken over het algemeen.
Klopt, ik koop nu mijn shirts ook meestal wat korter omdat het het afgelopen jaar nog wat vervelender is geworden maar ik kan niet zoveel kopen dat ik mijn oude shirts niet meer nodig hebquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Net iets langere of net iets kortere shirts kopen, als een langer shirt strak genoeg is blijf hij wel redelijk zitten.
PICS!quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi MFN. Ga je mee naar Groningen, stappen met Drom?
Wacht maar tot jij mijn lichaam zietquote:
myr... niet zo smerigquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Zijn ook mensen die schimmelpiemels sexy vinden, maar ik denk dat we van een algeheel afkeurend beeld kunnen spreken over het algemeen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Verdorie, had je dat niet eerder kunnen zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik hou niet van ondergewicht, dus nee dankje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij mijn lichaam ziet
Myr wat had je nu net over je oog?quote:
Ja, nogal ja!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Liever ondergewicht dan overgewicht.
Dan valt kleding tenminste nog normaal. Ik loop zo voor lul de hele week als ik alleen in een shirtje rond loop.
Ik geef je toch alleen nog hoop, ergens wacht er iemand op jouw piemel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Verdorie, had je dat niet eerder kunnen zeggen.
weigt/hight /bmiquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Dan valt kleding tenminste nog normaal. Ik loop zo voor lul de hele week als ik alleen in een shirtje rond loop.
Morgen.quote:
quote:
Goede tieten ja.quote:
Overgewicht vind ik ook niets dus ik ga altijd voor de gulden middenweg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
getver dat vind ik zo'n eng mensquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hadden chocolatte moeten sturen
[ afbeelding ]
63kg / 181 cm BMI 18quote:
Waarom zou ik die dingen willen weten?quote:
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Morgen.![]()
Drom wil dat jij, Screw en Mur met hem gaan stappen.
dat gezichtquote:
ja maar wel hoge score van de landen die moeten stemmen, maar NEE nl luisterd daar niet en sturen we een indiaanquote:
voor vrouwen graag een normaal gewicht, ondergewicht moet ik teveel aan enge skinny modellen denkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Myraela het volgende:
Voor vrouwen liever een paar kilo ondergewicht, bij mannen liever een paar kilo overgewicht. Beide niet in extreme.
ondergewicht?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.
C is wat ik ongeveer heb, dan is dit echt wel minstens een maatje groter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat gezicht![]()
ik vind haar boobswel meevallen een C ofzo
maar ik ben geen testeron gedreven man ofc
True, ik vind graatmagere vrouwen ook niks. Dan nog liever een beetje een fatsoenlijk buikje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor vrouwen graag een normaal gewicht, ondergewicht moet ik teveel aan enge skinny modellen denken
No worries, we verzetten het!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.
de meeste mensen weten hun gewicht en lengte toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik die dingen willen weten?
If you say so.quote:
Haha, wanneer dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
No worries, we verzetten het!
Screws laatste werkdag zit erop!![]()
FF een week geen ruk uitvoeren
Ik ga maar voor een beetje overgewicht want een plank en een walrus is ook zo vreemd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Overgewicht vind ik ook niets dus ik ga altijd voor de gulden middenweg.
Dat zijn vreselijke ziektes jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
ik had een vriendin die had anorexia , dat vond ik best wel moeilijk
Nog een reden dat ik voor een normaal gewicht kan gaan dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga maar voor een beetje overgewicht want een plank en een walrus is ook zo vreemd.
Hoe lang ben je?quote:
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
de meeste meen hun gewicht en lengte toch?
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.
Ja en zo ongrijpbaar , Ze zag eruit als een skelet en nog had ze het idee dat ze dik was. Zo bizarquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn vreselijke ziektes ja
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen mensjes
Morgen half 9 Kyra wegbrengen naar oudersPfffffffffffffffff
welterusten
BMI is de verhouding tussen gewicht en lengte...quote:
Welterusten Charmed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
truste!! en veel plezier!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
we zijn ongeveer even dik..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.
Trustequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
heb je kinderen? C_Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |