ondergewicht?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.
C is wat ik ongeveer heb, dan is dit echt wel minstens een maatje groter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat gezicht![]()
ik vind haar boobswel meevallen een C ofzo
maar ik ben geen testeron gedreven man ofc
True, ik vind graatmagere vrouwen ook niks. Dan nog liever een beetje een fatsoenlijk buikje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor vrouwen graag een normaal gewicht, ondergewicht moet ik teveel aan enge skinny modellen denken
No worries, we verzetten het!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.
de meeste mensen weten hun gewicht en lengte toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik die dingen willen weten?
If you say so.quote:
Haha, wanneer dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
No worries, we verzetten het!
Screws laatste werkdag zit erop!![]()
FF een week geen ruk uitvoeren
Ik ga maar voor een beetje overgewicht want een plank en een walrus is ook zo vreemd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Overgewicht vind ik ook niets dus ik ga altijd voor de gulden middenweg.
Dat zijn vreselijke ziektes jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
ik had een vriendin die had anorexia , dat vond ik best wel moeilijk
Nog een reden dat ik voor een normaal gewicht kan gaan dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga maar voor een beetje overgewicht want een plank en een walrus is ook zo vreemd.
Hoe lang ben je?quote:
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
de meeste meen hun gewicht en lengte toch?
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.
Ja en zo ongrijpbaar , Ze zag eruit als een skelet en nog had ze het idee dat ze dik was. Zo bizarquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn vreselijke ziektes ja
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen mensjes
Morgen half 9 Kyra wegbrengen naar oudersPfffffffffffffffff
welterusten
BMI is de verhouding tussen gewicht en lengte...quote:
Welterusten Charmed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
truste!! en veel plezier!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
we zijn ongeveer even dik..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.
Trustequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
heb je kinderen? C_Aquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |