jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb je dat gemist voor een pijnlijke knie??
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
onderbroek+onderhemd in de koelkast freshhhh as ice
ow die jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Zo de russische omatjes eerst rustig en dan gaan ze uit hun dak
dan is het nog heet, maar een deken over me heen wil ik toch welquote:
Nee, inderdaad. Misschien moet jij haar hosselen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Heloef, je móet haar gewoon hosselen
Zo lekker zie je ze niet vaak.
Dus ik maak geen kans?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn leeftijd, hoe oud precies weet ik niet.
Hoe kun je dat nu weer zien in die trui dan? Wel knap hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jong, zo te zien aan haar figuur (wat ze bijna niet heeft)
Gefeliciteerd met je liesblessure, daar kan je nog wel een paar maandjes last van hebben (weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Baal ervan dat ik mee heb gedaan, want heb nu ook een liesblessure
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
dan is het nog heet, maar een deken over me heen wil ik toch wel
je weet dat ik in staat ben om dit nog gewoon te proberen ook?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
Ze heeft op zich wel een mooi gezichtje, maar voor de rest is er weinig aan te zien behalve dat ze wel heel dun is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ben ik nu de enige die haar niet echt iets vind hebben?
Ik moet een modaal type hebben, niet een waar je van begint te watertanden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Heloef, je móet haar gewoon hosselen
Zo lekker zie je ze niet vaak.
Ja maar jij valt op andere types, ik ook maar dat wil niet zeggen dat ze niet lekker is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik wel, want ik dacht: hey apart! Dit moet goed komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef Myraela het volgende:
Toen dat wijf bij dat draaiorgel was, had ik er geen goed gevoel over hoor.
Dat misschien wel maar ik kan er echt niets meequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar jij valt op andere types, ik ook maar dat wil niet zeggen dat ze niet lekker is.
Je moet wel beginnen te watertanden van degene waarmee je een relatie hebt, dat is gezondquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet een modaal type hebben, niet een waar je van begint te watertanden.
Ach ja, ik heb toch bioscoopbonnen die op moeten en iets te verliezen heb ik ook niet.
doe ik altijd als het heet is bh+hipster in de koelkast.quote:
yep i know. Ik hoop dat het in september weg is....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je liesblessure, daar kan je nog wel een paar maandjes last van hebben (weet ik uit ervaring)
pointy knees?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel beginnen te watertanden van degene waarmee je een relatie hebt, dat is gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |