hoe moet ik dat opvatten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op elke regel zijn uitzonderingen blijkbaar ben jij er eentje van
ik ook hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal positief is me opgevallen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
I'm in loooovveee with a fairyyy talleeeee
Ik ken die hele kerel niet. Wat moet ik zien om hem te begrijpen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zak hooi.
Je zou het waarderen.
hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In jouw geval kan het alleen maar positief uitpakken
Positiefquote:
nee ik heb de eerste halve finale gemist omdat ik moest voetballenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
heeft iemand de russische omatjes gezien bij het songfestival ?? Ik lag in een deuk
understatement of the centuryquote:
Het deel waarbij hij meer geweld gebruikte dan strikt noodzakelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken die hele kerel niet. Wat moet ik zien om hem te begrijpen?
Nee, ben nog maar net thuis. En missen doe ik het toch niet, vind er geen zak anquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
heeft iemand de russische omatjes gezien bij het songfestival ?? Ik lag in een deuk
Бабушкаquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
Iets te leuk. Ffuu.quote:
Dat dacht ik nou ook.quote:
Dat dacht ik ook.quote:
Mijn kansberekening sloeg op hol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, jij gaat haar versieren of ik ga je ontmaagden.
Njeh, njeh. Ik durf er niets over te zeggen echt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk jij? Joan door? moet toch haast wel in deze slechte halve finale
heb je dat gemist voor een pijnlijke knie??quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik heb de eerste halve finale gemist omdat ik moest voetballen
Moet de uitzending nog steeds terugkijken, ik heb er alleen niet echt veel tijd voor
je negeert me nog steedsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het deel waarbij hij meer geweld gebruikte dan strikt noodzakelijk.
Gewoon naakt slapen kree.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef kree het volgende:
bleegh wat een hitte man, kan niet slapen.
Toch maar even douchen eerst.
Zolderkamertjes
Ik kijk nu een stukje van hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het deel waarbij hij meer geweld gebruikte dan strikt noodzakelijk.
Hoe oud is ze?quote:
18-quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk nu een stukje van hem.
[..]
Hoe oud is ze?
Ik heb een goed gevoelquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Njeh, njeh. Ik durf er niets over te zeggen echt.
Mijn leeftijd, hoe oud precies weet ik niet.quote:
onderbroek+onderhemd in de koelkast freshhhh as icequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef kree het volgende:
bleegh wat een hitte man, kan niet slapen.
Toch maar even douchen eerst.
Zolderkamertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |