SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Joysa op 24-05-2012 22:18:53 ]The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Op een schaal van 1 tot 10, hoe hard was die?quote:
Van werk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey joysa waar kom jij nou ineens vandaan
Op werk moment hard?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme joy. Topic pikker.
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe hard was die?
En hoe dik?
En hoe lang?
Jij wilde het topic over twi zijn piemel openen. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde ook het topic kapen, maar joy was me voor.
Goedenavond
Tijdens de meet ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op werk moment hard?Tijdens glee was het een magere 7, maar daarom kon die er zo goed mee dansen.
Doorzuipen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Bier in de zon dan wordt het warm en niet meer lekker
Er reageerde niemand dus zeg je het maar nog een keer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
het is te warm om te rommelen hij was hier net maar ook weer snel weg door de hitte . Zo gemeen![]()
![]()
Tijdens de meet was het lastig voelen met een jeans erover hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilde het topic over twi zijn piemel openen. Ik snap het wel.
[..]
Tijdens de meet ja.
Okequote:
Ja wat dan nogquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er reageerde niemand dus zeg je het maar nog een keer?
Je wil aandacht?quote:
Ik val nu iedere avond in slaap met het MI van een dansende twi piemel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijdens de meet was het lastig voelen met een jeans erover hoor.
Neen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef system_overload het volgende:
waarom staat de meet niet in de TO?
word ik ge com-plexd?
Ik val nu bijna elke avond in slaap zonder twi en zijn piemel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val nu iedere avond in slaap met het MI van een dansende twi piemel.
quote:
Ja, op een plaats waar jij niet kan komen op een dag dat je moet werken.quote:
Ohja die poepstad hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, op een plaats waar jij niet kan komen op een dag dat je moet werken.
Dat is niets nieuws onder de zon hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er reageerde niemand dus zeg je het maar nog een keer?
jij hebt iig iemand om mee te rotzooien!quote:
Wat is er moeilijk aan:quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef system_overload het volgende:
waarom staat de meet niet in de TO?
word ik ge com-plexd?
Je bent wel alleen maar niet de enigequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef obsama het volgende:
Bah, alleen thuis terwijl iedereen leuke dingen doet.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val nu bijna elke avond in slaap zonder twi en zijn piemel.
Het is in ieder geval niet in Leiden. Waar het wel is weet ik niet.quote:
Moet ik lief naar JOysa kijken:quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef system_overload het volgende:
[..]zet de meet dan in de TO,dude!
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij hebt iig iemand om mee te rotzooien!
i know maar door die complex shizlle vertrouw ik het niet al het niet in de TO staatquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan:
Zaterdag 20:00 uur Rotterdam Centraal!
Altijd als ik moe, slap of gewoon niet zo'n zin heb heeft iedereen ineens de tijd van z'n leven blijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent wel alleen maar niet de enige
OMG KOMT UFT!!!!???? WAT IS DEZE???quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik lief naar JOysa kijken:
Zaterdag 26 mei, 20.00 op Rotterdam Centraal verzamelen.
charmed_angel, twi, Myraela, system_overload, Intronic, Unfuckintitled en misschien Huppelmuts, scrwls, Flippiee, Watertornado (want die komt altijd heb ik gehoord, godverdomme).
echt welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloers
Ik heb gewoon niet eens een leven, laat staan de tijd ervanquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef obsama het volgende:
[..]
Altijd als ik moe, slap of gewoon niet zo'n zin heb heeft iedereen ineens de tijd van z'n leven blijkt.
door je sokken heen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Kleren **&^^%&% door een mug gestoken in de zool van de voet door mijn sokken heen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gaan doen desnoods alleen. Anders was ik al wegkwijnt achter de geraniumsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook moequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr is nog een beetje ziek... kan ze altijd veilig naar huis
Ik ga vanavond, ehm, op de bank zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gaan doen desnoods alleen. Anders was ik al wegkwijnt achter de geraniums
Er gaat geen OV naar dat derde wereld land.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook moekom allemaal maar hierheen kan ik ook veilig naar huis.
ik jaloers? Nee ,ik gun het je zoals ik het mijzelf ook gunquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloers
WUT?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die stad kunnen ze ook beter afsluitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat geen OV naar dat derde wereld land.
Ik denk 1 keer door 6 muggen maar dat terzijdequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
In een half uurtje tijd gewoon 6 keer door een mug geprikt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WUT?
Ik kom ook!Neuh, ze is hetero kaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Newb?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
En godverdomme, vriend gaat emigreren, die zie ik waarschijnlijk nooit meer
Waar gaat die heen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
En godverdomme, vriend gaat emigreren, die zie ik waarschijnlijk nooit meer
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk 1 keer door 6 muggen maar dat terzijde
Allemaal hetzelfde gaatje gedeeld? Soort van DG-gangbang dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga vanavond, ehm, op de bank zitten.
Doe een kreetjequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een nieuwe reputatie nodig.
concurrentie en ik was al niet de heetstequote:
Nee, gewoon een van mijn vrienden. Ik wist het ook al heel lang maar nu komt het wel echt fucking dichtbij.quote:
maar is ze ook aardigquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef system_overload het volgende:
[..]
concurrentie en ik was al niet de heetste
Waarschijnlijk zal ik het nooit weten, want ik ben arm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een end weg zeg, maar schijnt wel een mooi land te zijn
ik kan geen smiley vinden die mijn walging en tegelijk mijn medeleven kan uitdrukkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
Er komt zelfs slijm uit mn oog. Te nasty dit.
Dat moet niet moeiijk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een pan kotsen en zeggen dat het eten is?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik het nooit weten, want ik ben arm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja 6 keer door een mug. Niet 6 keer door één mug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Formerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
he magnetron is ook binnengeglipt
Dat is precies het probleem dat magnetronkoffie heeft met vrouwen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Speaking of, ik heb wel zin in een magnetronkoffie. Maar dan niet uit de magnetron, maar uit de theekoker
Ik heb als kind wel eens geprobeerd rosevise te maken met een koffie-apparaat. Waren m'n ouders niet zo blij meequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Speaking of, ik heb wel zin in een magnetronkoffie. Maar dan niet uit de magnetron, maar uit de theekoker
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]Ik heb geen blurayspeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel de extended dvd-box![]()
![]()
Sorry kan ik ook niet helpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem dat magnetronkoffie heeft met vrouwen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
he magnetron. Ik drink vandaag alleen maar frisdrank met ijs niets warms
gelukkig ben ik wel de gekste iedereen moet een talent hebben ofc!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar is ze ook aardig
Dat weten we niet
met groen haar?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
gelukkig ben ik wel de gekste iedereen moet een talent hebben ofc!
24 mei! hahahahquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is deze???
Praat mij bij iemand?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is deze???
Praat mij bij iemand?
hoe bedoel je alles uit context rukkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik las, heloef ontmaagd, 6x door een mug
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik las, heloef ontmaagd, 6x door een mug
plots onverwachts in een smal steegje, hij had het ook niet zien aankomenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is deze???
Praat mij bij iemand?
echtquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
Die arme ziel ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
plots onverwachts in een smal steegje, hij had het ook niet zien aankomen
Ik ben ook niet de hotste maar laat je er niet door weerhoudenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
HIj ging gewoon op het station een random vrouw vingeren en toen gingen ze neuken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
plots onverwachts in een smal steegje, hij had het ook niet zien aankomen
Zie je wel, firefly spreekt waarheid als een koequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
HIj ging gewoon op het station een random vrouw vingeren en toen gingen ze neuken.
Als dat niet werkt ga je een ex-psysco-ex datenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een pan kotsen en zeggen dat het eten is?
En anders val je nog meer afquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 6 keer door een mug. Niet 6 keer door één mug.
Anyway nu heb ik een kopje heet water met citronella erin op tafel staan. Dat helpt
dat was 6 manden geleden..quote:
Melk over mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
HIj ging gewoon op het station een random vrouw vingeren en toen gingen ze neuken.
Zonde....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet eens een leven, laat staan de tijd ervan
i lol'dquote:
Ik date geen psyco's. Ik heb dus geen psyco ex.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat niet werkt ga je een ex-psysco-ex daten
[..]
En anders val je nog meer af
musicalmeisje dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik date geen psyco's. Ik heb dus geen psyco ex.
klinkt meer als fireflyquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hater.quote:
En dat is, dat groene spul!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater.![]()
Er is maar 1 iets te drinken bij Chocolate Chip Cookies.
Ik werk bij de musical. Ik zal daar eens rondkijken voor singles.quote:
Pfff aardig sinds wanneer is dat van belang?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar is ze ook aardig
Dat weten we niet
Bandmeisje? Buurmeisje?quote:
Daten?quote:
Huh? Ik dacht dat kaneel een mannetje wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
OMG, slachtoffer van een vrouwelijke verkrachter?
Meeten wel?quote:
Twi! Twi! Wat gaan we doen, wat gaan we doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik lief naar JOysa kijken:
Zaterdag 26 mei, 20.00 op Rotterdam Centraal verzamelen.
charmed_angel, twi, Myraela, system_overload, Intronic, Unfuckintitled en misschien Huppelmuts, scrwls, Flippiee, Watertornado (want die komt altijd heb ik gehoord, godverdomme).
issie ook al lijkt het soms niet zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat kaneel een mannetje was
De pineutquote:
Kaneel is lief, die verkracht geen vriendelijke negers als heloef.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jongen tochquote:
Pisang sowiesoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, pisang! Moet je ook eens proberen door een vanille-shake
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
issie ook al lijkt het soms niet zo
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel is lief, die verkracht geen vriendelijke negers als heloef.
Euj daar staat mijn nickname ook tussenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Twi! Twi! Wat gaan we doen, wat gaan we doen?
(Wie als in: ik weet nog niet of ik kom)
geile neuQsex natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Twi! Twi! Wat gaan we doen, wat gaan we doen?
(Wie als in: ik weet nog niet of ik kom)
Er is weinig dat ik niet lust op alcoholisch gebiedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pisang sowieso
Dat soort dingen lust ik nog wel, de meeste alcoholische dingen vind ik vrij vies
quote:
Bart staat heeeel vroeg opquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij gaat altijd zo vroeg naar bed. Echt, hoe doe je dat?!?
met drank is alles mogelijkquote:
neeeeee hahhahahaquote:
Ook hooikoorts?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef kree het volgende:
pffffff wat is het nog heet zeg.
Ik wil regen, NU
Ik kan dat echt niet, heel vroeg opstaan. Was van de week een keertje om kwart voor 8 op, dat vond ik al een klein wonderquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bart staat heeeel vroeg op
Hij liever dan ik
Wat is dit nu weer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
neeeeee hahhahaha
maar hij vind je wel lief hoor
gewoon je penis in beschikbare gaten steken,komt het allemaal wel goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Orgie of word je aan iemand gekoppeld?
Een koude douche is dan wel lekker, al die kleefzooi van je afspoelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef kree het volgende:
Ik wil regen, NU
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
jongen toch
![]()
eerst werken aan je smooth factor
Hoe laat sta je op? Ik weet dat bart belachelijk lange dagen maakt. Mijn wekker gaat kwart voor 7. Maar morgen werken tot half 1quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, heel vroeg opstaan. Was van de week een keertje om kwart voor 8 op, dat vond ik al een klein wonder
en KT ofcquote:
gelukkig niet, maar ik zit te zweten en heb alleen maar een shirt aan.quote:
wanneer je over de duvel praat..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef kree het volgende:
Ik wil regen, NU
Was toeval echtquote:
spytoolquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
wanneer je over de duvel praat..
Als ik niks doe, 11 uur of zo. En 2:00u naar bedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe laat sta je op? Ik weet dat bart belachelijk lange dagen maakt. Mijn wekker gaat kwart voor 7. Maar morgen werken tot half 1
jij zou me wel doen heh WTquote:
Pics in mijn PM aubquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben onwijs mannelijk. Penis, borsthaar, ditdat.
yep staat in de planning, maar helemaal koud doe ik maar niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een koude douche is dan wel lekker, al die kleefzooi van je afspoelen
Ik denk dat ik ook aardig wat weet dus I am inquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
We moeten eens een spelletjes meet doen.
Met Triviant. Captain_Maximum tegen Watertornado. De rest doet mee voor spek en bonen.
Hij vond het hier niet zo gezellig. Ik zag hem regelmatig in US.quote:
Ik veranderde 'je' al expres in 'jou' zodat ie duidelijk zou zijnquote:
Vraag maar aan Loka.quote:
Ik doe ook mee. Kijken hoe erg ik door ze word ingemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook aardig wat weet dus I am in
Ohja, die zijn ook nog bezig natuurlijk. Ik denk niet eens meer aan schooltijden, weekenden, vakanties , etc, september wordt zo'n hel nu ik dit leven gewend ben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vond het hier niet zo gezellig. Ik zag hem regelmatig in US.
Misschien heeft hij een leven gevonden. Ook: examens.
Ik ben altijd al een avondmens geweest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik sta ook al heb ik niets te doen om 9 uur op want anders is mijn halve dag weg en daar kan ik slecht tegen
Dan ga ik 'Mens erger je niet' doen met Kree.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
We moeten eens een spelletjes meet doen.
Met Triviant. Captain_Maximum tegen Watertornado. De rest doet mee voor spek en bonen.
de vorige keer probeerde hij in mijn nek te zoenen en wees ik hem af!ik heb getuigen!quote:
Gaan we zaterdagavond brommerhelmen kieken?quote:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
KT zou haar doen, dat weet ik redelijk zeker.
huh dan deed je dat net nadat ik gelezen had haha ik zag t niet eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik veranderde 'je' al expres in 'jou' zodat ie duidelijk zou zijnkt haar niet.
Nee, daar gaat het nou juist om. Zelfs hij niet. (heb ik gehoord)quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
KT zou haar doen, dat weet ik redelijk zeker.
Ja was een niet zo ninja editquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
huh dan deed je dat net nadat ik gelezen had haha ik zag t niet eens
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan ga ik 'Mens erger je niet' doen met Kree.
Ja, het is dat ik iedere dag die borden zie: STILTE! EXAMENS!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, die zijn ook nog bezig natuurlijk. Ik denk niet eens meer aan schooltijden, weekenden, vakanties , etc, september wordt zo'n hel nu ik dit leven gewend ben.
Ik keek weg van de actie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
de vorige keer probeerde hij in mijn nek te zoenen en wees ik hem af!ik heb getuigen!
Ik lachte veel harder dan strikt noodzakelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij er zaterdagavond?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we zaterdagavond brommerhelmen kieken?
die schuchtere kt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
de vorige keer probeerde hij in mijn nek te zoenen en wees ik hem af!ik heb getuigen!
Ik ook, daarom ben ik meestal om 12u al op weg naar m'n nest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ook wel maar toch heb ik liever dat ik mijn ritme omver gooi
Misschien, waarschijnlijk welquote:
Ja, ik ook wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben heel nieuwsgierig of ie irl anders is
Mag een man niet eens even verzonken zijn in het songfestival?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef system_overload het volgende:
WT je reageert niet!![]()
betekent dat dat ik je niet meer mag verkrachten in de bosjes?
schuchterquote:
Het songfestival...heb nooit begrepen wat daar nou zo geweldig aan isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag een man niet eens even verzonken zijn in het songfestival?
Was hij normaalgesproken wel...alleen die avond ging ie los zoals ik hem dat nog nooit heb zien doen!quote:
Hé. André Manuel fan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte veel harder dan strikt noodzakelijk.
kan best gezellig zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
niet als ik je rape aan het plannen benquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent ook niet de doelgroep, een homoseksueel, gehandicapte of vrouwquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het songfestival...heb nooit begrepen wat daar nou zo geweldig aan is
op mij..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was hij normaalgesproken wel...alleen die avond ging ie los zoals ik hem dat nog nooit heb zien doen!
WTquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vliegende neuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap t ook niet hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent ook niet de doelgroep, een homoseksueel, gehandicapte of vrouw
Doe je mee?quote:
het songfestival boeit me niet!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent ook niet de doelgroep, een homoseksueel, gehandicapte of vrouw
zou dat positief of negatief zijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Op internet komen mensen vaak toch anders over dan IRL
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb dus een vriend en die vriend heeft een vriendin (niet z'n vriendin maar dat terzijde)
Die vriendin nodigt hem uit met haar vriendengroep naar de bios te gaan.
Zegt hij ga mee want anders zit ik tussen allerlei vreemde mensen blablabla EN een van die meisjes is heel leuk. Dus ik zeg nog "is het nog wel een redelijk niveauverschil" zegt ie ja joh helemaal jou type.
Ik denk prima, dus ik haar opzoeken.Ik wil seks met haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vliegende neuk.![]()
Okee ik heb dus een vriend en die vriend heeft een vriendin (niet z'n vriendin maar dat terzijde)
Zegt hij ga mee want anders zit ik tussen allerlei vreemde mensen blablabla EN een van die meisjes is heel leuk. Dus ik zeg nog "is het nog wel een redelijk niveauverschil" zegt ie ja joh helemaal jou type.
Ik denk prima, dus ik haar opzoeken.damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vliegende neuk.
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
Op elke regel zijn uitzonderingen blijkbaar ben jij er eentje vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef system_overload het volgende:
[..]
het songfestival boeit me niet!
In jouw geval kan het alleen maar positief uitpakkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
zou dat positief of negatief zijn?
(anders overkomen?)
Meestal positief is me opgevallenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
zou dat positief of negatief zijn?
(anders overkomen?)
Nee.quote:
Ik denk prima, dus ik haar opzoeken.Heloef, jij gaat haar versieren of ik ga je ontmaagden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vliegende neuk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Goed bezigquote:
hoe moet ik dat opvatten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op elke regel zijn uitzonderingen blijkbaar ben jij er eentje van
ik ook hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal positief is me opgevallen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
I'm in loooovveee with a fairyyy talleeeee
Ik ken die hele kerel niet. Wat moet ik zien om hem te begrijpen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zak hooi.
Je zou het waarderen.
hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In jouw geval kan het alleen maar positief uitpakken
Positiefquote:
nee ik heb de eerste halve finale gemist omdat ik moest voetballenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
heeft iemand de russische omatjes gezien bij het songfestival ?? Ik lag in een deuk
understatement of the centuryquote:
Het deel waarbij hij meer geweld gebruikte dan strikt noodzakelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken die hele kerel niet. Wat moet ik zien om hem te begrijpen?
Nee, ben nog maar net thuis. En missen doe ik het toch niet, vind er geen zak anquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
heeft iemand de russische omatjes gezien bij het songfestival ?? Ik lag in een deuk
Бабушкаquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
Iets te leuk. Ffuu.quote:
Dat dacht ik nou ook.quote:
Dat dacht ik ook.quote:
Mijn kansberekening sloeg op hol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, jij gaat haar versieren of ik ga je ontmaagden.
Njeh, njeh. Ik durf er niets over te zeggen echt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk jij? Joan door? moet toch haast wel in deze slechte halve finale
heb je dat gemist voor een pijnlijke knie??quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik heb de eerste halve finale gemist omdat ik moest voetballen
Moet de uitzending nog steeds terugkijken, ik heb er alleen niet echt veel tijd voor
je negeert me nog steedsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het deel waarbij hij meer geweld gebruikte dan strikt noodzakelijk.
Gewoon naakt slapen kree.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef kree het volgende:
bleegh wat een hitte man, kan niet slapen.
Toch maar even douchen eerst.
Zolderkamertjes
Ik kijk nu een stukje van hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het deel waarbij hij meer geweld gebruikte dan strikt noodzakelijk.
Hoe oud is ze?quote:
18-quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk nu een stukje van hem.
[..]
Hoe oud is ze?
Ik heb een goed gevoelquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Njeh, njeh. Ik durf er niets over te zeggen echt.
Mijn leeftijd, hoe oud precies weet ik niet.quote:
onderbroek+onderhemd in de koelkast freshhhh as icequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef kree het volgende:
bleegh wat een hitte man, kan niet slapen.
Toch maar even douchen eerst.
Zolderkamertjes
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb je dat gemist voor een pijnlijke knie??
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
onderbroek+onderhemd in de koelkast freshhhh as ice
ow die jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Zo de russische omatjes eerst rustig en dan gaan ze uit hun dak
dan is het nog heet, maar een deken over me heen wil ik toch welquote:
Nee, inderdaad. Misschien moet jij haar hosselen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Heloef, je móet haar gewoon hosselen
Zo lekker zie je ze niet vaak.
Dus ik maak geen kans?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn leeftijd, hoe oud precies weet ik niet.
Hoe kun je dat nu weer zien in die trui dan? Wel knap hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jong, zo te zien aan haar figuur (wat ze bijna niet heeft)
Gefeliciteerd met je liesblessure, daar kan je nog wel een paar maandjes last van hebben (weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Baal ervan dat ik mee heb gedaan, want heb nu ook een liesblessure
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
dan is het nog heet, maar een deken over me heen wil ik toch wel
je weet dat ik in staat ben om dit nog gewoon te proberen ook?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
Ze heeft op zich wel een mooi gezichtje, maar voor de rest is er weinig aan te zien behalve dat ze wel heel dun is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ben ik nu de enige die haar niet echt iets vind hebben?
Ik moet een modaal type hebben, niet een waar je van begint te watertanden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Heloef, je móet haar gewoon hosselen
Zo lekker zie je ze niet vaak.
Ja maar jij valt op andere types, ik ook maar dat wil niet zeggen dat ze niet lekker is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik wel, want ik dacht: hey apart! Dit moet goed komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef Myraela het volgende:
Toen dat wijf bij dat draaiorgel was, had ik er geen goed gevoel over hoor.
Dat misschien wel maar ik kan er echt niets meequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar jij valt op andere types, ik ook maar dat wil niet zeggen dat ze niet lekker is.
Je moet wel beginnen te watertanden van degene waarmee je een relatie hebt, dat is gezondquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet een modaal type hebben, niet een waar je van begint te watertanden.
Ach ja, ik heb toch bioscoopbonnen die op moeten en iets te verliezen heb ik ook niet.
doe ik altijd als het heet is bh+hipster in de koelkast.quote:
yep i know. Ik hoop dat het in september weg is....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je liesblessure, daar kan je nog wel een paar maandjes last van hebben (weet ik uit ervaring)
pointy knees?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel beginnen te watertanden van degene waarmee je een relatie hebt, dat is gezond
Wij maken geen kans, de leeftijd maakt niet zoveel uit daarbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |