SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Joysa op 24-05-2012 22:18:53 ]The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Op een schaal van 1 tot 10, hoe hard was die?quote:
Van werk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey joysa waar kom jij nou ineens vandaan
Op werk moment hard?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme joy. Topic pikker.
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe hard was die?
En hoe dik?
En hoe lang?
Jij wilde het topic over twi zijn piemel openen. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde ook het topic kapen, maar joy was me voor.
Goedenavond
Tijdens de meet ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op werk moment hard?Tijdens glee was het een magere 7, maar daarom kon die er zo goed mee dansen.
Doorzuipen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Bier in de zon dan wordt het warm en niet meer lekker
Er reageerde niemand dus zeg je het maar nog een keer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
het is te warm om te rommelen hij was hier net maar ook weer snel weg door de hitte . Zo gemeen![]()
![]()
Tijdens de meet was het lastig voelen met een jeans erover hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilde het topic over twi zijn piemel openen. Ik snap het wel.
[..]
Tijdens de meet ja.
Okequote:
Ja wat dan nogquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er reageerde niemand dus zeg je het maar nog een keer?
Je wil aandacht?quote:
Ik val nu iedere avond in slaap met het MI van een dansende twi piemel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijdens de meet was het lastig voelen met een jeans erover hoor.
Neen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef system_overload het volgende:
waarom staat de meet niet in de TO?
word ik ge com-plexd?
Ik val nu bijna elke avond in slaap zonder twi en zijn piemel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val nu iedere avond in slaap met het MI van een dansende twi piemel.
quote:
Ja, op een plaats waar jij niet kan komen op een dag dat je moet werken.quote:
Ohja die poepstad hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, op een plaats waar jij niet kan komen op een dag dat je moet werken.
Dat is niets nieuws onder de zon hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er reageerde niemand dus zeg je het maar nog een keer?
jij hebt iig iemand om mee te rotzooien!quote:
Wat is er moeilijk aan:quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef system_overload het volgende:
waarom staat de meet niet in de TO?
word ik ge com-plexd?
Je bent wel alleen maar niet de enigequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef obsama het volgende:
Bah, alleen thuis terwijl iedereen leuke dingen doet.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val nu bijna elke avond in slaap zonder twi en zijn piemel.
Het is in ieder geval niet in Leiden. Waar het wel is weet ik niet.quote:
Moet ik lief naar JOysa kijken:quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef system_overload het volgende:
[..]zet de meet dan in de TO,dude!
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij hebt iig iemand om mee te rotzooien!
i know maar door die complex shizlle vertrouw ik het niet al het niet in de TO staatquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan:
Zaterdag 20:00 uur Rotterdam Centraal!
Altijd als ik moe, slap of gewoon niet zo'n zin heb heeft iedereen ineens de tijd van z'n leven blijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent wel alleen maar niet de enige
OMG KOMT UFT!!!!???? WAT IS DEZE???quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik lief naar JOysa kijken:
Zaterdag 26 mei, 20.00 op Rotterdam Centraal verzamelen.
charmed_angel, twi, Myraela, system_overload, Intronic, Unfuckintitled en misschien Huppelmuts, scrwls, Flippiee, Watertornado (want die komt altijd heb ik gehoord, godverdomme).
echt welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloers
Ik heb gewoon niet eens een leven, laat staan de tijd ervanquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef obsama het volgende:
[..]
Altijd als ik moe, slap of gewoon niet zo'n zin heb heeft iedereen ineens de tijd van z'n leven blijkt.
door je sokken heen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Kleren **&^^%&% door een mug gestoken in de zool van de voet door mijn sokken heen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gaan doen desnoods alleen. Anders was ik al wegkwijnt achter de geraniumsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook moequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr is nog een beetje ziek... kan ze altijd veilig naar huis
Ik ga vanavond, ehm, op de bank zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gaan doen desnoods alleen. Anders was ik al wegkwijnt achter de geraniums
Er gaat geen OV naar dat derde wereld land.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook moekom allemaal maar hierheen kan ik ook veilig naar huis.
ik jaloers? Nee ,ik gun het je zoals ik het mijzelf ook gunquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloers
WUT?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die stad kunnen ze ook beter afsluitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat geen OV naar dat derde wereld land.
Ik denk 1 keer door 6 muggen maar dat terzijdequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
In een half uurtje tijd gewoon 6 keer door een mug geprikt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WUT?
Ik kom ook!Neuh, ze is hetero kaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Newb?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
En godverdomme, vriend gaat emigreren, die zie ik waarschijnlijk nooit meer
Waar gaat die heen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
En godverdomme, vriend gaat emigreren, die zie ik waarschijnlijk nooit meer
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk 1 keer door 6 muggen maar dat terzijde
Allemaal hetzelfde gaatje gedeeld? Soort van DG-gangbang dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga vanavond, ehm, op de bank zitten.
Doe een kreetjequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een nieuwe reputatie nodig.
concurrentie en ik was al niet de heetstequote:
Nee, gewoon een van mijn vrienden. Ik wist het ook al heel lang maar nu komt het wel echt fucking dichtbij.quote:
maar is ze ook aardigquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef system_overload het volgende:
[..]
concurrentie en ik was al niet de heetste
Waarschijnlijk zal ik het nooit weten, want ik ben arm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een end weg zeg, maar schijnt wel een mooi land te zijn
ik kan geen smiley vinden die mijn walging en tegelijk mijn medeleven kan uitdrukkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
Er komt zelfs slijm uit mn oog. Te nasty dit.
Dat moet niet moeiijk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een pan kotsen en zeggen dat het eten is?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik het nooit weten, want ik ben arm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja 6 keer door een mug. Niet 6 keer door één mug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Formerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
he magnetron is ook binnengeglipt
Dat is precies het probleem dat magnetronkoffie heeft met vrouwen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Speaking of, ik heb wel zin in een magnetronkoffie. Maar dan niet uit de magnetron, maar uit de theekoker
Ik heb als kind wel eens geprobeerd rosevise te maken met een koffie-apparaat. Waren m'n ouders niet zo blij meequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Speaking of, ik heb wel zin in een magnetronkoffie. Maar dan niet uit de magnetron, maar uit de theekoker
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]Ik heb geen blurayspeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel de extended dvd-box![]()
![]()
Sorry kan ik ook niet helpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem dat magnetronkoffie heeft met vrouwen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
he magnetron. Ik drink vandaag alleen maar frisdrank met ijs niets warms
gelukkig ben ik wel de gekste iedereen moet een talent hebben ofc!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar is ze ook aardig
Dat weten we niet
met groen haar?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
gelukkig ben ik wel de gekste iedereen moet een talent hebben ofc!
24 mei! hahahahquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is deze???
Praat mij bij iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |