Wat is er moeilijk aan:quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef system_overload het volgende:
waarom staat de meet niet in de TO?
word ik ge com-plexd?
Je bent wel alleen maar niet de enigequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef obsama het volgende:
Bah, alleen thuis terwijl iedereen leuke dingen doet.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val nu bijna elke avond in slaap zonder twi en zijn piemel.
Het is in ieder geval niet in Leiden. Waar het wel is weet ik niet.quote:
Moet ik lief naar JOysa kijken:quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef system_overload het volgende:
[..]zet de meet dan in de TO,dude!
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij hebt iig iemand om mee te rotzooien!
i know maar door die complex shizlle vertrouw ik het niet al het niet in de TO staatquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan:
Zaterdag 20:00 uur Rotterdam Centraal!
Altijd als ik moe, slap of gewoon niet zo'n zin heb heeft iedereen ineens de tijd van z'n leven blijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent wel alleen maar niet de enige
OMG KOMT UFT!!!!???? WAT IS DEZE???quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik lief naar JOysa kijken:
Zaterdag 26 mei, 20.00 op Rotterdam Centraal verzamelen.
charmed_angel, twi, Myraela, system_overload, Intronic, Unfuckintitled en misschien Huppelmuts, scrwls, Flippiee, Watertornado (want die komt altijd heb ik gehoord, godverdomme).
echt welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloers
Ik heb gewoon niet eens een leven, laat staan de tijd ervanquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef obsama het volgende:
[..]
Altijd als ik moe, slap of gewoon niet zo'n zin heb heeft iedereen ineens de tijd van z'n leven blijkt.
door je sokken heen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Kleren **&^^%&% door een mug gestoken in de zool van de voet door mijn sokken heen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gaan doen desnoods alleen. Anders was ik al wegkwijnt achter de geraniumsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook moequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr is nog een beetje ziek... kan ze altijd veilig naar huis
Ik ga vanavond, ehm, op de bank zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gaan doen desnoods alleen. Anders was ik al wegkwijnt achter de geraniums
Er gaat geen OV naar dat derde wereld land.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook moekom allemaal maar hierheen kan ik ook veilig naar huis.
ik jaloers? Nee ,ik gun het je zoals ik het mijzelf ook gunquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloers
WUT?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die stad kunnen ze ook beter afsluitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat geen OV naar dat derde wereld land.
Ik denk 1 keer door 6 muggen maar dat terzijdequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
In een half uurtje tijd gewoon 6 keer door een mug geprikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |