Ik ga vanavond, ehm, op de bank zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gaan doen desnoods alleen. Anders was ik al wegkwijnt achter de geraniums
Er gaat geen OV naar dat derde wereld land.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook moekom allemaal maar hierheen kan ik ook veilig naar huis.
ik jaloers? Nee ,ik gun het je zoals ik het mijzelf ook gunquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah dat zal het wel zijn dan zijn gewoon jaloers
WUT?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die stad kunnen ze ook beter afsluitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat geen OV naar dat derde wereld land.
Ik denk 1 keer door 6 muggen maar dat terzijdequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
In een half uurtje tijd gewoon 6 keer door een mug geprikt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WUT?
Ik kom ook!Neuh, ze is hetero kaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Newb?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
En godverdomme, vriend gaat emigreren, die zie ik waarschijnlijk nooit meer
Waar gaat die heen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
En godverdomme, vriend gaat emigreren, die zie ik waarschijnlijk nooit meer
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk 1 keer door 6 muggen maar dat terzijde
Allemaal hetzelfde gaatje gedeeld? Soort van DG-gangbang dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga vanavond, ehm, op de bank zitten.
Doe een kreetjequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een nieuwe reputatie nodig.
concurrentie en ik was al niet de heetstequote:
Nee, gewoon een van mijn vrienden. Ik wist het ook al heel lang maar nu komt het wel echt fucking dichtbij.quote:
maar is ze ook aardigquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef system_overload het volgende:
[..]
concurrentie en ik was al niet de heetste
Waarschijnlijk zal ik het nooit weten, want ik ben arm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een end weg zeg, maar schijnt wel een mooi land te zijn
ik kan geen smiley vinden die mijn walging en tegelijk mijn medeleven kan uitdrukkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
Er komt zelfs slijm uit mn oog. Te nasty dit.
Dat moet niet moeiijk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een pan kotsen en zeggen dat het eten is?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik het nooit weten, want ik ben arm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja 6 keer door een mug. Niet 6 keer door één mug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Formerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
he magnetron is ook binnengeglipt
Dat is precies het probleem dat magnetronkoffie heeft met vrouwen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Speaking of, ik heb wel zin in een magnetronkoffie. Maar dan niet uit de magnetron, maar uit de theekoker
Ik heb als kind wel eens geprobeerd rosevise te maken met een koffie-apparaat. Waren m'n ouders niet zo blij meequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Speaking of, ik heb wel zin in een magnetronkoffie. Maar dan niet uit de magnetron, maar uit de theekoker
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]Ik heb geen blurayspeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel de extended dvd-box![]()
![]()
Sorry kan ik ook niet helpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem dat magnetronkoffie heeft met vrouwen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
he magnetron. Ik drink vandaag alleen maar frisdrank met ijs niets warms
gelukkig ben ik wel de gekste iedereen moet een talent hebben ofc!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar is ze ook aardig
Dat weten we niet
met groen haar?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
gelukkig ben ik wel de gekste iedereen moet een talent hebben ofc!
24 mei! hahahahquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is deze???
Praat mij bij iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |