Dan ga ik 'Mens erger je niet' doen met Kree.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
We moeten eens een spelletjes meet doen.
Met Triviant. Captain_Maximum tegen Watertornado. De rest doet mee voor spek en bonen.
de vorige keer probeerde hij in mijn nek te zoenen en wees ik hem af!ik heb getuigen!quote:
Gaan we zaterdagavond brommerhelmen kieken?quote:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
KT zou haar doen, dat weet ik redelijk zeker.
huh dan deed je dat net nadat ik gelezen had haha ik zag t niet eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik veranderde 'je' al expres in 'jou' zodat ie duidelijk zou zijnkt haar niet.
Nee, daar gaat het nou juist om. Zelfs hij niet. (heb ik gehoord)quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
KT zou haar doen, dat weet ik redelijk zeker.
Ja was een niet zo ninja editquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
huh dan deed je dat net nadat ik gelezen had haha ik zag t niet eens
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan ga ik 'Mens erger je niet' doen met Kree.
Ja, het is dat ik iedere dag die borden zie: STILTE! EXAMENS!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, die zijn ook nog bezig natuurlijk. Ik denk niet eens meer aan schooltijden, weekenden, vakanties , etc, september wordt zo'n hel nu ik dit leven gewend ben.
Ik keek weg van de actie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
de vorige keer probeerde hij in mijn nek te zoenen en wees ik hem af!ik heb getuigen!
Ik lachte veel harder dan strikt noodzakelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij er zaterdagavond?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we zaterdagavond brommerhelmen kieken?
die schuchtere kt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
de vorige keer probeerde hij in mijn nek te zoenen en wees ik hem af!ik heb getuigen!
Ik ook, daarom ben ik meestal om 12u al op weg naar m'n nest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ook wel maar toch heb ik liever dat ik mijn ritme omver gooi
Misschien, waarschijnlijk welquote:
Ja, ik ook wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben heel nieuwsgierig of ie irl anders is
Mag een man niet eens even verzonken zijn in het songfestival?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef system_overload het volgende:
WT je reageert niet!![]()
betekent dat dat ik je niet meer mag verkrachten in de bosjes?
schuchterquote:
Het songfestival...heb nooit begrepen wat daar nou zo geweldig aan isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag een man niet eens even verzonken zijn in het songfestival?
Was hij normaalgesproken wel...alleen die avond ging ie los zoals ik hem dat nog nooit heb zien doen!quote:
Hé. André Manuel fan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte veel harder dan strikt noodzakelijk.
kan best gezellig zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |