Was toeval echtquote:
spytoolquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
wanneer je over de duvel praat..
Als ik niks doe, 11 uur of zo. En 2:00u naar bedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe laat sta je op? Ik weet dat bart belachelijk lange dagen maakt. Mijn wekker gaat kwart voor 7. Maar morgen werken tot half 1
jij zou me wel doen heh WTquote:
Pics in mijn PM aubquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben onwijs mannelijk. Penis, borsthaar, ditdat.
yep staat in de planning, maar helemaal koud doe ik maar niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een koude douche is dan wel lekker, al die kleefzooi van je afspoelen
Ik denk dat ik ook aardig wat weet dus I am inquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
We moeten eens een spelletjes meet doen.
Met Triviant. Captain_Maximum tegen Watertornado. De rest doet mee voor spek en bonen.
Hij vond het hier niet zo gezellig. Ik zag hem regelmatig in US.quote:
Ik veranderde 'je' al expres in 'jou' zodat ie duidelijk zou zijnquote:
Vraag maar aan Loka.quote:
Ik doe ook mee. Kijken hoe erg ik door ze word ingemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook aardig wat weet dus I am in
Ohja, die zijn ook nog bezig natuurlijk. Ik denk niet eens meer aan schooltijden, weekenden, vakanties , etc, september wordt zo'n hel nu ik dit leven gewend ben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vond het hier niet zo gezellig. Ik zag hem regelmatig in US.
Misschien heeft hij een leven gevonden. Ook: examens.
Ik ben altijd al een avondmens geweest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik sta ook al heb ik niets te doen om 9 uur op want anders is mijn halve dag weg en daar kan ik slecht tegen
Dan ga ik 'Mens erger je niet' doen met Kree.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
We moeten eens een spelletjes meet doen.
Met Triviant. Captain_Maximum tegen Watertornado. De rest doet mee voor spek en bonen.
de vorige keer probeerde hij in mijn nek te zoenen en wees ik hem af!ik heb getuigen!quote:
Gaan we zaterdagavond brommerhelmen kieken?quote:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
KT zou haar doen, dat weet ik redelijk zeker.
huh dan deed je dat net nadat ik gelezen had haha ik zag t niet eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik veranderde 'je' al expres in 'jou' zodat ie duidelijk zou zijnkt haar niet.
Nee, daar gaat het nou juist om. Zelfs hij niet. (heb ik gehoord)quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
KT zou haar doen, dat weet ik redelijk zeker.
Ja was een niet zo ninja editquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
huh dan deed je dat net nadat ik gelezen had haha ik zag t niet eens
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan ga ik 'Mens erger je niet' doen met Kree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |