quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat kaneel een mannetje was
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
issie ook al lijkt het soms niet zo
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel is lief, die verkracht geen vriendelijke negers als heloef.
Euj daar staat mijn nickname ook tussenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Twi! Twi! Wat gaan we doen, wat gaan we doen?
(Wie als in: ik weet nog niet of ik kom)
geile neuQsex natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Twi! Twi! Wat gaan we doen, wat gaan we doen?
(Wie als in: ik weet nog niet of ik kom)
Er is weinig dat ik niet lust op alcoholisch gebiedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pisang sowieso
Dat soort dingen lust ik nog wel, de meeste alcoholische dingen vind ik vrij vies
quote:
Bart staat heeeel vroeg opquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij gaat altijd zo vroeg naar bed. Echt, hoe doe je dat?!?
met drank is alles mogelijkquote:
neeeeee hahhahahaquote:
Ook hooikoorts?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef kree het volgende:
pffffff wat is het nog heet zeg.
Ik wil regen, NU
Ik kan dat echt niet, heel vroeg opstaan. Was van de week een keertje om kwart voor 8 op, dat vond ik al een klein wonderquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bart staat heeeel vroeg op
Hij liever dan ik
Wat is dit nu weer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
neeeeee hahhahaha
maar hij vind je wel lief hoor
gewoon je penis in beschikbare gaten steken,komt het allemaal wel goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Orgie of word je aan iemand gekoppeld?
Een koude douche is dan wel lekker, al die kleefzooi van je afspoelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef kree het volgende:
Ik wil regen, NU
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
jongen toch
![]()
eerst werken aan je smooth factor
Hoe laat sta je op? Ik weet dat bart belachelijk lange dagen maakt. Mijn wekker gaat kwart voor 7. Maar morgen werken tot half 1quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, heel vroeg opstaan. Was van de week een keertje om kwart voor 8 op, dat vond ik al een klein wonder
en KT ofcquote:
gelukkig niet, maar ik zit te zweten en heb alleen maar een shirt aan.quote:
wanneer je over de duvel praat..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef kree het volgende:
Ik wil regen, NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |