Ja, nogal ja!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Liever ondergewicht dan overgewicht.
Dan valt kleding tenminste nog normaal. Ik loop zo voor lul de hele week als ik alleen in een shirtje rond loop.
Ik geef je toch alleen nog hoop, ergens wacht er iemand op jouw piemel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Verdorie, had je dat niet eerder kunnen zeggen.
weigt/hight /bmiquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Dan valt kleding tenminste nog normaal. Ik loop zo voor lul de hele week als ik alleen in een shirtje rond loop.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
Zijn ook mensen die schimmelpiemels sexy vinden, maar ik denk dat we van een algeheel afkeurend beeld kunnen spreken over het algemeen.
Morgen.quote:
quote:
Goede tieten ja.quote:
Overgewicht vind ik ook niets dus ik ga altijd voor de gulden middenweg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
getver dat vind ik zo'n eng mensquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hadden chocolatte moeten sturen
[ afbeelding ]
63kg / 181 cm BMI 18quote:
Waarom zou ik die dingen willen weten?quote:
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Morgen.![]()
Drom wil dat jij, Screw en Mur met hem gaan stappen.
dat gezichtquote:
ja maar wel hoge score van de landen die moeten stemmen, maar NEE nl luisterd daar niet en sturen we een indiaanquote:
voor vrouwen graag een normaal gewicht, ondergewicht moet ik teveel aan enge skinny modellen denkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Myraela het volgende:
Voor vrouwen liever een paar kilo ondergewicht, bij mannen liever een paar kilo overgewicht. Beide niet in extreme.
ondergewicht?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.
C is wat ik ongeveer heb, dan is dit echt wel minstens een maatje groter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat gezicht![]()
ik vind haar boobswel meevallen een C ofzo
maar ik ben geen testeron gedreven man ofc
True, ik vind graatmagere vrouwen ook niks. Dan nog liever een beetje een fatsoenlijk buikje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor vrouwen graag een normaal gewicht, ondergewicht moet ik teveel aan enge skinny modellen denken
No worries, we verzetten het!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik werken, en zaterdag ook alweer vroeg beginnen.
de meeste mensen weten hun gewicht en lengte toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik die dingen willen weten?
If you say so.quote:
Haha, wanneer dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
No worries, we verzetten het!
Screws laatste werkdag zit erop!![]()
FF een week geen ruk uitvoeren
Ik ga maar voor een beetje overgewicht want een plank en een walrus is ook zo vreemd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Overgewicht vind ik ook niets dus ik ga altijd voor de gulden middenweg.
Dat zijn vreselijke ziektes jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
ik had een vriendin die had anorexia , dat vond ik best wel moeilijk
Nog een reden dat ik voor een normaal gewicht kan gaan dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga maar voor een beetje overgewicht want een plank en een walrus is ook zo vreemd.
Hoe lang ben je?quote:
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
de meeste meen hun gewicht en lengte toch?
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.
Ja en zo ongrijpbaar , Ze zag eruit als een skelet en nog had ze het idee dat ze dik was. Zo bizarquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn vreselijke ziektes ja
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen mensjes
Morgen half 9 Kyra wegbrengen naar oudersPfffffffffffffffff
welterusten
BMI is de verhouding tussen gewicht en lengte...quote:
Welterusten Charmed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
truste!! en veel plezier!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
we zijn ongeveer even dik..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet niks, ik weeg niks. Ik word er toch niet vrolijk van.
Trustequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten
heb je kinderen? C_Aquote:
Dus wat is je gewichtquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
BMI is de verhouding tussen gewicht en lengte...
Ja, in proportie gezien. Anders was je moddervet geweest voor een vrouw.quote:
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, in proportie gezien. Anders was je moddervet geweest voor een vrouw.
Ergens na 5 juni zegt drom.quote:
die is leuk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik zo Puss in Boots ga kijken
Je snapte me wel tutjequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk worden, want ik ben nu niet heel
Daar waar het hoort.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijen
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!quote:
Batman.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!
nu dark knight, maar afgelopen (laatste secontjes)quote:
Nu de laatste minuten van The Dark Knight. Daarna de 2de, Batman.quote:
is dat die die met de riddler...?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu de laatste minuten van The Dark Knight. Daarna de 2de, Batman.
Op Veronica.
Eindigt om 2u, das veel te laat. Ik blijf wel nog eventjes op fok dan ga ik naar bedquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu dark knight, maar afgelopen (laatste secontjes)
daarna gewoon batman (1e deel denk ik)
Oh ja tuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijen
Nee, de eerste "nieuwe". Uit 1989 ofzo, met Joker gespeeld door Jack Nicholson.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is dat die die met de riddler...?
oh dat kijk ik ook wel eens... maar voelt nu als een soort nutteloos, kan toch niet testen of t werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef system_overload het volgende:
girls guide to 21st century sex hoor ik op de achtergrond
als varatie an de vrouw haar benen zo ver mogelijk spreiden ja duh!
met onze speciale infra rood camera kunnen we in de schede kijken
![]()
ze hebben het nu over schaamluizen![]()
serieus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk.
Mijn hele lichaam is normaal, al het vet is zich gewoon gaan ophopen op mijn buik.
Een beetje verspreiding was weer teveel gevraagd.
Dat is typisch mannelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk.
Mijn hele lichaam is normaal, al het vet is zich gewoon gaan ophopen op mijn buik.
Een beetje verspreiding was weer teveel gevraagd.
Dus je bent er wel zaterdag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nu precies waarom vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet kunnen!!
Op een gegeven moment krijgt 1 een relatie en die partner gaat dan etteren en stoken!
Das gewoon jaloeziequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Op een gegeven moment krijgt 1 een relatie en die partner gaat dan etteren en stoken!
Ah, ik denk dat ik in slaap keil als ik een opging doequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu de laatste minuten van The Dark Knight. Daarna de 2de, Batman.
Op Veronica.
Die camera in de vagina en dan zag je die lul er in gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef system_overload het volgende:
girls guide to 21st century sex hoor ik op de achtergrond
als varatie an de vrouw haar benen zo ver mogelijk spreiden ja duh!
met onze speciale infra rood camera kunnen we in de schede kijken
![]()
ze hebben het nu over schaamluizen![]()
Ghehe, dit staat los van zaterdag hoorquote:
=(quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, dit staat los van zaterdag hoor
same here&&ik moet er gewoon om lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh dat kijk ik ook wel eens... maar voelt nu als een soort nutteloos, kan toch niet testen of t werkt
Ja, ik heb normale armen, normale benen, normale nek enzovoort.quote:
Zelden last van gelukkig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Die camera in de vagina en dan zag je die lul er in gaan.
Trauma's.
ik hoor het op de achtergrond..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Die camera in de vagina en dan zag je die lul er in gaan.
Trauma's.
Ik zie meestal van die types die dan heel breed zijn maar wel gewoon plat zijn van voren.quote:
daar moest ik om lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb normale armen, normale benen, normale nek enzovoort.
Ik heb geen onderkin ofzo, amen.quote:
Waarom zou ik dat ooit willen zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |