Dus wat is je gewichtquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
BMI is de verhouding tussen gewicht en lengte...
Ja, in proportie gezien. Anders was je moddervet geweest voor een vrouw.quote:
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, in proportie gezien. Anders was je moddervet geweest voor een vrouw.
Ergens na 5 juni zegt drom.quote:
die is leuk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik zo Puss in Boots ga kijken
Je snapte me wel tutjequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk worden, want ik ben nu niet heel
Daar waar het hoort.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijen
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!quote:
Batman.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zo ook een stukje, red t anders morgen echt niet met optijd opstaan... batman is de enige superheld die ik echt leuk vind, hou van die films!
nu dark knight, maar afgelopen (laatste secontjes)quote:
Nu de laatste minuten van The Dark Knight. Daarna de 2de, Batman.quote:
is dat die die met de riddler...?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu de laatste minuten van The Dark Knight. Daarna de 2de, Batman.
Op Veronica.
Eindigt om 2u, das veel te laat. Ik blijf wel nog eventjes op fok dan ga ik naar bedquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu dark knight, maar afgelopen (laatste secontjes)
daarna gewoon batman (1e deel denk ik)
Oh ja tuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
in proportie gezien? mijn vet gaat het meest naar mijn borsten,billen ,heupen en dijen
Nee, de eerste "nieuwe". Uit 1989 ofzo, met Joker gespeeld door Jack Nicholson.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is dat die die met de riddler...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |