Als mannen overgewicht hebben (te veel eten, te weinig bewegen) gaat bijna altijd op de buik zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie meestal van die types die dan heel breed zijn maar wel gewoon plat zijn van voren.
Behalve dan bij superdikke mensen, dan gaat het overal zittenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mannen overgewicht hebben (te veel eten, te weinig bewegen) gaat bijna altijd op de buik zitten.
Bij vrouwen is het gelijker verdeeld. Ook op de bips, de heupen, de borsten.
Of bovenbenenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mannen overgewicht hebben (te veel eten, te weinig bewegen) gaat bijna altijd op de buik zitten.
ligt aan het figuur je hebt de peer de appel,zandloper etc vrouwen zijn ietwat complexer ook qa figuurquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
beetje buik!... heerlijk om tijdens tv kijken tegen aan te liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dan zal het ook nog wel meevallen.
En niets mis met een beetje buik. Vind ik.
Nekrollen bij kale mensenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een onderkin in hun nek dan?
Dat ziet er dan tenminste nog wel normaal uit. Beter dan die spillebeentjes die je soms bij erg dunne vrouwen zietquote:
Ik zie mezelf elke ochtend in de spiegel, ik overdrijf niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je een beetje heloef
Ga eens een mier neuken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een onderkin in hun nek dan?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:21 schreef system_overload het volgende:
ze hebben het nu over realldols
sick
haha ik heb (voor de zekerheid) meestal een hemdje onder mn shirtje (of 2 hemdjes ghehe) aan, 1 in mn broek en t ander erover... tegen de inkijk zeg maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een zandloper , broeken zijn trouwens irritant want door mijn holle rug heb ik altijd ruimte over achter en dan is het net of ik een bouwvakkerspleet heb
Klopt.quote:
Zo dik vond ik je niet hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mezelf elke ochtend in de spiegel, ik overdrijf niet.
Daarom heb ik dus een afro.quote:
With or without benefits?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Ik raak een maatje kwijt omdat zij jaloers is![]()
Oh joy
ik denk dat ik ook een zandloper benquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een zandloper , broeken zijn trouwens irritant want door mijn holle rug heb ik altijd ruimte over achter en dan is het net of ik een bouwvakkerspleet heb
Zandlopers zijn het bestequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
Best een goede investering, een lekker wijf scoren ze toch nooit.quote:
vond je mij een zandloper?quote:
Moet je snel een vent scoren, zo moeilijk zal dat niet zijn met jouw uiterlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. mn voeten zijn gevoelig... is altijd als ik wil knuffelen
Het ligt in ieder geval niet aan gebrek aan belangstelling.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. mn voeten zijn gevoelig... is altijd als ik wil knuffelen
en ik dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je snel een vent scoren, zo moeilijk zal dat niet zijn met jouw uiterlijk
ghehehe doet me denken aan een stomme openingszin van iemand "quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik had een katoenen jurk aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kon ik niet zien, je had nogal dikke kleding aan
Ze hoeft hem enkel binnen te knikken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
pics, dan kunnen we allemaal oordelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik had een katoenen jurk aan
dodging the bullet eh?
ghehe, ja weet ook niet hoe t komt... merk dak dan voeten over elkaar wrijf... voelt bijna t zelfde als iemand over t midden van je nek aait...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet aan gebrek aan belangstelling.
Maar wel apart.
Je hebt tenminste wel humorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe doet me denken aan een stomme openingszin van iemand "
"waarom is zon mooie vrouw als jij nog vrijgezel"
en toen zei ik "omdak een lelijk karakter heb"![]()
vond mezelf echt heel grappig en die gozer was weg haha
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe doet me denken aan een stomme openingszin van iemand "
"waarom is zon mooie vrouw als jij nog vrijgezel"
en toen zei ik "omdak een lelijk karakter heb"![]()
vond mezelf echt heel grappig en die gozer was weg haha
Dat doet er niet toe. Ik mis hem meer als gewoon maatje, als iemand waar ik mee kon lachen, huilen, zuipen en dollen.quote:
Man, het regende toch toen in Leiden? Echt niet dat je geen jas aan had of zo. Het was best koud!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik had een katoenen jurk aan
dodging the bullet eh?
Ja dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Ik mis hem meer als gewoon maatje, als iemand waar ik mee kon lachen, huilen, zuipen en dollen.
geef nu maar toe dat je dr niet meer herinnert...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, het regende toch toen in Leiden? Echt niet dat je geen jas aan had of zo. Het was best koud!
Ik kan me fluffy kleding herinneren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, het regende toch toen in Leiden? Echt niet dat je geen jas aan had of zo. Het was best koud!
Ik kan me vooral nog haar borsten herinneren. Die waren een beetje blikvangersquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me fluffy kleding herinneren.
hahah wat is fluffy kleding?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me fluffy kleding herinneren.
aaahw je mag zwijmen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
Toch vind ik het leuk dat die nu 2 x in de week langskwamSorry maar ik moet even zwijmelen
Ik was vaker bij hem zonder de benefits dan met hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |