quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al ja, haha! Goed man!![]()
Ik moet toch ook mp eens in de gaten gaan houdenik hoor jullie regelmatig over goede deals daro..
Jongeuh; hij pakte het onderste van zijn jas dinges en deed als enen superman cape dingesenquote:
Hmmm... neequote:
Niiiice! Goed man! Ik ben ff klaar met swappen, ik heb nog zoveel untrieds dat ik maar ff op de rem gaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Goed swapmateriaal was het idd!
Ik ben er meestal te lui voor, maar had toen een gelukje. Heb ook Essence Louise geswapt voor Coverband Sticks 'n Stones.
Die moet alleen nog steeds komen...
Je was gewoon aan het huntenquote:
Like duhquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het hunten
Weer eens wat anders dan mijn normale typequote:
hoe groot is je tuin? wat voor tegels wil je hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, ik heb een offerte aangevraagd bij een bedrijf om te kijken wat het kost om mijn tuin te laten betegelen...![]()
![]()
![]()
Dat wordt heul niks. Moet dan toch maar met een beunhaas in zee
Ja maar jij bent al getrouwd. Jij mag toch niet naar andere mannen kijken.quote:
Ik ben na deze ook blut hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niiiice! Goed man! Ik ben ff klaar met swappen, ik heb nog zoveel untrieds dat ik maar ff op de rem ga
Kijken mag heul wel !!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al getrouwd. Jij mag toch niet naar andere mannen kijken.
Hij mag op zich nog wel iets stoerder en mannelijker van mij, maar vervelend is het niet.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijken mag heul wel !!!Ik mag ook al niet meer batsen van jullie.. wat is dezen
T leven van een getrouwde vrouw gaat niet over rozenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijken mag heul wel !!!Ik mag ook al niet meer batsen van jullie.. wat is dezen
Love is a batllefieldquote:
Ik heb een grasveld dat eruit moet, want het lukt me niet om het te onderhouden... Gaat om een stuk van ongeveer 5 bij 5 meter. Tegels interesseert me niks, zolang het maar functioneel is Wat mij betreft gratis partij van Marktplaats (met het nadeel dat ik niet zo sterk ben en dus betwijfel of het me zelf gaat lukken die ergens te halen en naar de tuin te slepen).quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe groot is je tuin? wat voor tegels wil je hebben?
Ohja, die heb je ook nogquote:
Ik ook, ik dacht dat ze Nederland wel verder naar achteren hadden geschovenquote:
Wij hebben alle jongens/mannen gevraagd die we kenden, en die hebben alle tegelsvoor ons gesjouwdquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een grasveld dat eruit moet, want het lukt me niet om het te onderhouden... Gaat om een stuk van ongeveer 5 bij 5 meter. Tegels interesseert me niks, zolang het maar functioneel is Wat mij betreft gratis partij van Marktplaats (met het nadeel dat ik niet zo sterk ben en dus betwijfel of het me zelf gaat lukken die ergens te halen en naar de tuin te slepen).
Krijg nu een offerte (wel inclusief tegels) van ruim 2000 euro
nana nananananaanquote:
Joah!quote:
Ik ken niet zoveel mensenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij hebben alle jongens/mannen gevraagd die we kenden, en die hebben alle tegelsvoor ons gesjouwd
2000 euroquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een grasveld dat eruit moet, want het lukt me niet om het te onderhouden... Gaat om een stuk van ongeveer 5 bij 5 meter. Tegels interesseert me niks, zolang het maar functioneel is Wat mij betreft gratis partij van Marktplaats (met het nadeel dat ik niet zo sterk ben en dus betwijfel of het me zelf gaat lukken die ergens te halen en naar de tuin te slepen).
Krijg nu een offerte (wel inclusief tegels) van ruim 2000 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat vond ze niet leuk. En of ik geen afspraken kon verzetten
Toen heb ik gezegd dat ik toch wel verwachte dat mijn rooster twee weken vantevoren vast staat.
吴 曼 迪
Ik heb alles teruggelezen, lijken wassenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allaaaaaaang.
Oh en wat ben ik blij dat ik dit niet terug hoef te lezen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef megamandy het volgende:
Mijn baas was boos op mij vandaagWant ze had mij volgende week donderdag ook opgezet en dan kan ik niet ivm afspraken
Lol, dat klinkt bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat vond ze niet leuk. En of ik geen afspraken kon verzetten
Toen heb ik gezegd dat ik toch wel verwachte dat mijn rooster twee weken vantevoren vast staat.
Nicequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O MM de Sleek pallete bevalt prima
Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2000 euro
HAHAHA
![]()
open een topic in FHF.
er zijn zat FOK!ers die die tegels komen leggen en nog wel voor je hebben.
Van al die haarlak jonge! en dat strakke broekje omdat ie anders de uithalen niet haaltquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef RenRen- het volgende:
Hij staat er in ieder geval bij alsof hij heel veel pijn heeft.
dan kan je K&W proberen als je er wat voor over hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit. Is dat niet voor wat hoort wat ofzo?
Vind het ook weer zowat om daar gratis om dat soort dingen te gaan vragen.
Ik heb er ook best wel geld voor over... Maar geen 2000 euro
FOK!ers Helpen FOK!ers, het punt is juist helpen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is echt epischquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze zijn wel een beetje vals...
Oh en ik CG Turned up Turquoise ook, nu ik neons heb zitten googlen. Ik haat mezelf.
I want morequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze zijn wel een beetje vals...
Oh en ik CG Turned up Turquoise ook, nu ik neons heb zitten googlen. Ik haat mezelf.
Nee, het is echt bedoeld om een ander te helpen, niet om er wat voor terug te krijgen, daar is V&A voor namelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn oren bloeden van zijn eigen screamoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Van al die haarlak jonge! en dat strakke broekje omdat ie anders de uithalen niet haalt
Is het smitmans?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Jan Smit hebben ze de mond gesnoerd
Volgens mijn info balkje welquote:
Ja ik heb daar dus echt geen zin in. En het was facking warm en benauwd in het magazijn, viel ik bijna flauw omdat ik steeds omhoog moet kijken. Mocht om 20u gaan, dus toen was het 20u (werd opgehaald dus stond iemand te wachten) en ik had nog niet alles in de rekken gezet was ze daar dus ook nog boos omquote:
Ik herken stemmen nooit, kwam erachter dat Hadewyg die Kruidvatreclames doetquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mijn info balkje wel
quote:
Neuh, weet ik. Maar le pretty!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Die is wel mooi Bambi, niet echt neon though..
Is duur.quote:
Trusten Trixquote:
Dus ze straffen je omdat je je werk niet goed hebt gedaan door je meer werk te geven?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb daar dus echt geen zin in. En het was facking warm en benauwd in het magazijn, viel ik bijna flauw omdat ik steeds omhoog moet kijken. Mocht om 20u gaan, dus toen was het 20u (werd opgehaald dus stond iemand te wachten) en ik had nog niet alles in de rekken gezet was ze daar dus ook nog boos om
Jaaaaa want zij hadden de woensdag ook met dat warme weer de vracht gedaan dus ik moest dat maar ook doen! En dat ik bijna flauw was gevallen boeide volgens mij niet.
Dus zaterdag moest ik maar iets aandoen wat minder warm was. Ik had vandaag het t-shirt van de winkel zelf aan, een short + 15den panty dat was hetDus ik vraag mij af wat ik zaterdag aanmoet.
Denk mijn bikini ofzo?
Bah stond echt met de tranen in mijn ogen omdat ik nog steeds flauw was
Truste trixiepixiebamboozlesquote:
Wat een kut baas zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb daar dus echt geen zin in. En het was facking warm en benauwd in het magazijn, viel ik bijna flauw omdat ik steeds omhoog moet kijken. Mocht om 20u gaan, dus toen was het 20u (werd opgehaald dus stond iemand te wachten) en ik had nog niet alles in de rekken gezet was ze daar dus ook nog boos om
Jaaaaa want zij hadden de woensdag ook met dat warme weer de vracht gedaan dus ik moest dat maar ook doen! En dat ik bijna flauw was gevallen boeide volgens mij niet.
Dus zaterdag moest ik maar iets aandoen wat minder warm was. Ik had vandaag het t-shirt van de winkel zelf aan, een short + 15den panty dat was hetDus ik vraag mij af wat ik zaterdag aanmoet.
Denk mijn bikini ofzo?
Bah stond echt met de tranen in mijn ogen omdat ik nog steeds flauw was
Slaap lekker!quote:
Er is hier ook een klusforum oid toch? Misschien dat je dat nog kan proberen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie op FhF staan dat het bedoeld is voor als je in nood zit, niet uit gemakzucht.
Het punt is, dat ik genoeg geld heb om die 2000 euro te betalen. Ik heb het er alleen niet voor over. Dan vind ik het niet eerlijk om het daar te vragen.
Ik heb op marktplaats iemand gevonden die een schatting maakt van ongeveer 500-700 euro voor de hele klus, dat lijkt er dan meer op.
Ik zal eens kijken of die hier wil kijken, ook wat voor een gevoel ik erbij krijg.
Kijk wel goed of hij goed precies werkt, mijn moeders' vriend werkt echt heeeel precies, en dat merk je dan ook... Als het weer niet zo flut is danquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie op FhF staan dat het bedoeld is voor als je in nood zit, niet uit gemakzucht.
Het punt is, dat ik genoeg geld heb om die 2000 euro te betalen. Ik heb het er alleen niet voor over. Dan vind ik het niet eerlijk om het daar te vragen.
Ik heb op marktplaats iemand gevonden die een schatting maakt van ongeveer 500-700 euro voor de hele klus, dat lijkt er dan meer op.
Ik zal eens kijken of die hier wil kijken, ook wat voor een gevoel ik erbij krijg.
Wij hadden al heul veul veren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heeft iedereen vuurwerk behalve wij
Omdat anders de verentooi in de fik vloog?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
De veren zouden anders vlam vattenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Omdat anders de verentooi in de fik vloog?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Omdat anders de verentooi in de fik vloog?
GMTAquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De veren zouden anders vlam vatten
quote:
Je leest mijn gedachtenquote:
In de fik vliegende verentooi?quote:
Alsof ik het verschil ziequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kijk wel goed of hij goed precies werkt, mijn moeders' vriend werkt echt heeeel precies, en dat merk je dan ook... Als het weer niet zo flut is dan
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
In de fik vliegende verentooi?
Waarrrrrrr?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh, weet ik. Maar le pretty!
[..]
Is duur.Ik ben verwend, mijn contactpersoon koopt die dingen voor $2.
Wel spektakel manquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
In de fik vliegende verentooi?
Ja preciesquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus ze straffen je omdat je je werk niet goed hebt gedaan door je meer werk te geven?
Haha, denk ik ookJemig, wat willen ze als je er nog een beetje profi it wilt zien, en niet als een hootersgirl
true!quote:
Met een latje, ligt het wel waterpas, dat zie je gewoon als hij werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alsof ik het verschil zie.
Ik zie dat hij een tegel op de grond legt, meer begrijp ik er ook niet van hoor
hij werkt zo precies. En ik liek totaal nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kijk wel goed of hij goed precies werkt, mijn moeders' vriend werkt echt heeeel precies, en dat merk je dan ook... Als het weer niet zo flut is dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
O en met een touwtje om een spindel enzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met een latje, ligt het wel waterpas, dat zie je gewoon als hij werkt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja preciesBij dit broekje draag ik gewoon een panty, om met blote benen te dragen is het te kort om in te werken. Dus ik denk dat ik maar gewoon een zwarte jurk aandoe zaterdag (moet ook perse zwart zijn op zaterdag). Maar ik ben dus ook gewoon gegaan, alsof ik blijf om die dozen erin te zetten, kom op zeg! Had nog extra gevraagd of ik nou tot 20u of tot 21u moest blijven.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]hoe oud is ze dan? maar zo ga je toch niet met je personeel om!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ja, en met een latje alles goed leggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O en met een touwtje om een spindel enzo
Ik zou bijna zeggen "wil hij niet nog een leuk klusje doen hier", maar bedacht me toen dat jij geen nee kan zeggen, dan vind ik het weer niet aardig om het te vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles voor de winst toch?
Thnx lieverds, nu echt truste
43quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hoe oud is ze dan? maar zo ga je toch niet met je personeel om!
Hij kan wel nee zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "wil hij niet nog een leuk klusje doen hier", maar bedacht me toen dat jij geen nee kan zeggen, dan vind ik het weer niet aardig om het te vragen
*verhuist*quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij het magazijn van TD. OPI voor $4.
Mehehequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en met een latje alles goed leggen.
En toen ging het regenen
En toen weer![]()
En toen lag alles eindelijk... Kregen we een nog grotere hoosbui
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]MweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mhmm nee inderdaad geef ik je gelijkquote:
Ik ookquote:
O wacht love is blind duh!quote:
Wat doordacht!quote:
Deed ie die dan?quote:
quote:Hierbij bied ik diverse China Glaze en Essie nagellakken aan. Ze zijn hooguit 1 keer gebruikt en worden per stuk voor 7 euro verkocht. Essie kost hier in de winkel 14 euro en China Glaze is niet verkrijgbaar in Nederland. De flesjes passen net niet door de brievenbus en dus zijn de verzendkosten ¤6,75 ongeacht het aantal flesjes.
Huh CG niet leverbaar in NLquote:
Die wordt in de red room uitgewoond.quote:
Door die meneer met die blinddoekquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die wordt in de red room uitgewoond.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die wordt in de red room uitgewoond.
Arme Samson.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Grmpl... hont al 2x overgegeven vandaag
De mijne gisteren ook, ik denk dat het warmte is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Eerste wat ik dacht is "die hoeft met z'n kop niet zover naar beneden als hij moet overgeven"..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
En niet meer dan 20x.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
We mogen niet voor onszelf stemmen
Ik ga geen flauw grap maken straks heb ik ook een banquote:
Sokken gegeten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jup idd... En nu is ie zielig en komt op schoot liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne gisteren ook, ik denk dat het warmte is...
Die jurk is door iemand ontworpen die zelf Joan ervoor benaderd heeftquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef RenRen- het volgende:
Het zouden toch heel veel danseressen zijn bij Joan? En die jurk vind ik ook helemaal niets
En niet eens in de fik?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wij hadden ook vuur jonge!
Was me nog niet eens opgevallen
Hij was laatst in de weer met een kattenballetje, die heb ik maar afgepaktquote:
Thehehequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht is "die hoeft met z'n kop niet zover naar beneden als hij moet overgeven"..
Ik ben naar
Neen, het stond op veilige afstandquote:
Ze had een tekening gemaakt toch, en hij had toen allemaal schetsen gemaakt? Dat vond ik wel mooi, maar dit doet echt nietsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die jurk is door iemand ontworpen die zelf Joan ervoor benaderd heeft
Flauw.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, het stond op veilige afstand
Kak zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, het stond op veilige afstand
Altijd handig, kan je ze nog naar een plek slepen waar het makkelijker opruimen isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe
2de keer zag ik em aankomen... Maakt ie van die kotsgeluid bewegingen ook
Of snel naar buitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd handig, kan je ze nog naar een plek slepen waar het makkelijker opruimen is
Dat weet ik allemaal niet maar het doet inderdaad helemaal nietsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze had een tekening gemaakt toch, en hij had toen allemaal schetsen gemaakt? Dat vond ik wel mooi, maar dit doet echt nietsGeen sparkle, geen beweging. Gewoon een lap stof
Goeden SOG!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb ook echt nog maar 10 woorden getypt voor school ofzo.
Ja dat dusquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb ook echt nog maar 10 woorden getypt voor school ofzo.
ipv op de kokosmatquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd handig, kan je ze nog naar een plek slepen waar het makkelijker opruimen is
Zie je wel, Nederland wordt twee-na-laatste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind... georgia of die nie-kunnen-zingen-en-dansen-nie-turk
Of dat we nu al twee topics volgeluld hebben over het songfestivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind... georgia of die nie-kunnen-zingen-en-dansen-nie-turk
EN IK KIJK HET NIET EENSquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat we nu al twee topics volgeluld hebben over het songfestival
Maar je kan wel reflecteren over uitstel gedrag!quote:
Dat is wel heul ergquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar je kan wel reflecteren over uitstel gedrag!
Ik ben ook best wel erg.quote:
JA ECHT ZOMG WAT! ZE ZIT ERNAASTquote:
zoals geoefend in de repetieten.quote:
Ja dat ook eik...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat we nu al twee topics volgeluld hebben over het songfestival
Dat dus!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
De bestandsnaam van de offerte van 2000 euro is trouwens offerete
Ja maar wat staat er nou dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
seems legitquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Foto! Jij moet hem zien, het gaat om jouw ballon!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb bb wel... alhoewel.. ik zie zijn update nietDus ik ben heul niet belangrijk zat
![]()
Feestboek is een beetje aan het kutten volgens mij. Ik zie ook best veel updates niet vanavond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb bb wel... alhoewel.. ik zie zijn update nietDus ik ben heul niet belangrijk zat
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar wat staat er nou dan?
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
Gewoon doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ja maar ja maar jij bent gemeen!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar jij bent gemeen!
Ga jij eens een school opdracht makenquote:
En ik nog steeds denken dat je zo een lief gristenmeisje bent, maar ik geloof er niets meer vanquote:
HET IS EEN ACT JONGE!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik nog steeds denken dat je zo een lief gristenmeisje bent, maar ik geloof er niets meer van
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ga jij eens een school opdracht maken
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik nog steeds denken dat je zo een lief gristenmeisje bent, maar ik geloof er niets meer van
quote:
Hehe, ik moest lachen om je typo in combinatie met de inhoud van je berichtquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet voor al die tuinlui echt door de spelling heen kijken, die is van allemaal waardeloos.
Maarja, tuinmeneer is ook een niveau 2 opleiding, dus heb een beetje losgelaten dat dat een criterieum voor betrouwbaarheid is
Dat is wel een goeden faaltypo jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehe, ik moest lachen om je typo in combinatie met de inhoud van je bericht
Ook niet op z'n wall zelf?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Nee ik zie geen enkel update van bb zelfs....Ik sta in zijn 'mag-niks-zien-lijst'
Of heb jij hem in je 'ik wil niks zien-lijstje' gezet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Nee ik zie geen enkel update van bb zelfs....Ik sta in zijn 'mag-niks-zien-lijst'
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
Ik zei toch al gewoon doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Of dat jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of heb jij hem in je 'ik wil niks zien-lijstje' gezet?
Cheese and onion chipsquote:
Had ik gezien jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zei toch al gewoon doen!
Jawelquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik gezien jaDit heb ik toch niet dubbel gepost?
of wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of dat jaKut...
wat heb ik nu weer zitten doen
Maar nu zie ik em wel
Its le happeh ballon
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even ter illustratie, dit soort berichten krijg je dus. En dit is geen uitzondering, zo typen ze tot nu toe allemaal, hoewel dit wel de ergste is (en de enige met een echt bedrijf).
Hij gaat de stenen mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken![]()
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Huh? oo dan doet fok raarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
NietBeide quotes van jou zijn van dezelfde tijd thehe
Mhuahahahaquote:
Bezig heids therapie!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhuahahaha
Jong je laat mij helemaal terug scrollen voor niets!
Ooh homo-noor(of waar hij vandaan komt
)
In mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
I'm in looooooooooorrrfff wif a fairy teeeeeeel
trusten schaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, m'n ogen tranen nu omdat ik zo moe ben.
Ik ga slapen, het is mooi geweest.
Morgen heb ik een faaldag gepland![]()
Veel plezier nog
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even ter illustratie, dit soort berichten krijg je dus. En dit is geen uitzondering, zo typen ze tot nu toe allemaal, hoewel dit wel de ergste is (en de enige met een echt bedrijf).
Ik ken ook iemand die een echte ouderwetse praktijkopleiding gedaan heeft, is dan nu ook zzp'er. Waren we laatst ergens waar iemand iets in het Engels zei, ik verstond hem niet dus ik was zo van "Eeeeh wat zei hij?" en toen zei die jongen "En dat vraag je aan mij?" oftewel ik versta geen woord EngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken
吴 曼 迪
Ik had vroeger een collega die elke keer dat er iemand belde die engels sprak hem doorgaf aan mij en engelse klanten ook altijd doorschoof naar mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die een echte ouderwetse praktijkopleiding gedaan heeft, is dan nu ook zzp'er. Waren we laatst ergens waar iemand iets in het Engels zei, ik verstond hem niet dus ik was zo van "Eeeeh wat zei hij?" en toen zei die jongen "En dat vraag je aan mij?" oftewel ik versta geen woord Engels
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
Waren ze nou de tekst kwijt van Waterloo?
Nee dan griekenlandquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
Is Spanje zo een land wat ieder jaar sowieso meedoet? Waar betalen ze dat van
Geen flauw idee ik zit echt met volle verbazing te kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die moeten toch strijden voor een plek?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die moeten toch strijden voor een plek?
ik las je post heel snel (plassen en uitslag) en dacht aan hele andere dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ja ik moet plassen en dan gaan ze de uitslag doen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hee jij hebt een sterretje achter je naam!
Meh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik meerderen kotsplaatsen ga vinden morgenochtend![]()
abo, kreeg zoberzo iedereen als je naar die Fok-faal flim kreeg, toch?quote:
Toen kon ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
abo, kreeg zoberzo iedereen als je naar die Fok-faal flim kreeg, toch?
Klopt. En een extra subforum.quote:
Oeh met groten geheimen??quote:
Ik had het idee dat het net beetje begonnen was en nog helemaal op gang moest komen qua inhoud... zit het seizoen er alweer bijna op...quote:War is here and there are only 2 episodes left. Watch a preview of Blackwater right here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |