seems legitquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
De bestandsnaam van de offerte van 2000 euro is trouwens offerete
Foto! Jij moet hem zien, het gaat om jouw ballon!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb bb wel... alhoewel.. ik zie zijn update nietDus ik ben heul niet belangrijk zat
![]()
Feestboek is een beetje aan het kutten volgens mij. Ik zie ook best veel updates niet vanavond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb bb wel... alhoewel.. ik zie zijn update nietDus ik ben heul niet belangrijk zat
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar wat staat er nou dan?
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
Gewoon doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ja maar ja maar jij bent gemeen!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar jij bent gemeen!
Ga jij eens een school opdracht makenquote:
En ik nog steeds denken dat je zo een lief gristenmeisje bent, maar ik geloof er niets meer vanquote:
HET IS EEN ACT JONGE!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik nog steeds denken dat je zo een lief gristenmeisje bent, maar ik geloof er niets meer van
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ga jij eens een school opdracht maken
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik nog steeds denken dat je zo een lief gristenmeisje bent, maar ik geloof er niets meer van
quote:
Hehe, ik moest lachen om je typo in combinatie met de inhoud van je berichtquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet voor al die tuinlui echt door de spelling heen kijken, die is van allemaal waardeloos.
Maarja, tuinmeneer is ook een niveau 2 opleiding, dus heb een beetje losgelaten dat dat een criterieum voor betrouwbaarheid is
Dat is wel een goeden faaltypo jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehe, ik moest lachen om je typo in combinatie met de inhoud van je bericht
Ook niet op z'n wall zelf?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Nee ik zie geen enkel update van bb zelfs....Ik sta in zijn 'mag-niks-zien-lijst'
Of heb jij hem in je 'ik wil niks zien-lijstje' gezet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Nee ik zie geen enkel update van bb zelfs....Ik sta in zijn 'mag-niks-zien-lijst'
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
Ik zei toch al gewoon doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |