Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2000 euro
HAHAHA
![]()
open een topic in FHF.
er zijn zat FOK!ers die die tegels komen leggen en nog wel voor je hebben.
Van al die haarlak jonge! en dat strakke broekje omdat ie anders de uithalen niet haaltquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef RenRen- het volgende:
Hij staat er in ieder geval bij alsof hij heel veel pijn heeft.
dan kan je K&W proberen als je er wat voor over hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit. Is dat niet voor wat hoort wat ofzo?
Vind het ook weer zowat om daar gratis om dat soort dingen te gaan vragen.
Ik heb er ook best wel geld voor over... Maar geen 2000 euro
FOK!ers Helpen FOK!ers, het punt is juist helpen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is echt epischquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze zijn wel een beetje vals...
Oh en ik CG Turned up Turquoise ook, nu ik neons heb zitten googlen. Ik haat mezelf.
I want morequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze zijn wel een beetje vals...
Oh en ik CG Turned up Turquoise ook, nu ik neons heb zitten googlen. Ik haat mezelf.
Nee, het is echt bedoeld om een ander te helpen, niet om er wat voor terug te krijgen, daar is V&A voor namelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn oren bloeden van zijn eigen screamoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Van al die haarlak jonge! en dat strakke broekje omdat ie anders de uithalen niet haalt
Is het smitmans?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Jan Smit hebben ze de mond gesnoerd
Volgens mijn info balkje welquote:
Ja ik heb daar dus echt geen zin in. En het was facking warm en benauwd in het magazijn, viel ik bijna flauw omdat ik steeds omhoog moet kijken. Mocht om 20u gaan, dus toen was het 20u (werd opgehaald dus stond iemand te wachten) en ik had nog niet alles in de rekken gezet was ze daar dus ook nog boos omquote:
Ik herken stemmen nooit, kwam erachter dat Hadewyg die Kruidvatreclames doetquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mijn info balkje wel
quote:
Neuh, weet ik. Maar le pretty!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Die is wel mooi Bambi, niet echt neon though..
Is duur.quote:
Trusten Trixquote:
Dus ze straffen je omdat je je werk niet goed hebt gedaan door je meer werk te geven?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb daar dus echt geen zin in. En het was facking warm en benauwd in het magazijn, viel ik bijna flauw omdat ik steeds omhoog moet kijken. Mocht om 20u gaan, dus toen was het 20u (werd opgehaald dus stond iemand te wachten) en ik had nog niet alles in de rekken gezet was ze daar dus ook nog boos om
Jaaaaa want zij hadden de woensdag ook met dat warme weer de vracht gedaan dus ik moest dat maar ook doen! En dat ik bijna flauw was gevallen boeide volgens mij niet.
Dus zaterdag moest ik maar iets aandoen wat minder warm was. Ik had vandaag het t-shirt van de winkel zelf aan, een short + 15den panty dat was hetDus ik vraag mij af wat ik zaterdag aanmoet.
Denk mijn bikini ofzo?
Bah stond echt met de tranen in mijn ogen omdat ik nog steeds flauw was
Truste trixiepixiebamboozlesquote:
Wat een kut baas zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb daar dus echt geen zin in. En het was facking warm en benauwd in het magazijn, viel ik bijna flauw omdat ik steeds omhoog moet kijken. Mocht om 20u gaan, dus toen was het 20u (werd opgehaald dus stond iemand te wachten) en ik had nog niet alles in de rekken gezet was ze daar dus ook nog boos om
Jaaaaa want zij hadden de woensdag ook met dat warme weer de vracht gedaan dus ik moest dat maar ook doen! En dat ik bijna flauw was gevallen boeide volgens mij niet.
Dus zaterdag moest ik maar iets aandoen wat minder warm was. Ik had vandaag het t-shirt van de winkel zelf aan, een short + 15den panty dat was hetDus ik vraag mij af wat ik zaterdag aanmoet.
Denk mijn bikini ofzo?
Bah stond echt met de tranen in mijn ogen omdat ik nog steeds flauw was
Slaap lekker!quote:
Er is hier ook een klusforum oid toch? Misschien dat je dat nog kan proberen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie op FhF staan dat het bedoeld is voor als je in nood zit, niet uit gemakzucht.
Het punt is, dat ik genoeg geld heb om die 2000 euro te betalen. Ik heb het er alleen niet voor over. Dan vind ik het niet eerlijk om het daar te vragen.
Ik heb op marktplaats iemand gevonden die een schatting maakt van ongeveer 500-700 euro voor de hele klus, dat lijkt er dan meer op.
Ik zal eens kijken of die hier wil kijken, ook wat voor een gevoel ik erbij krijg.
Kijk wel goed of hij goed precies werkt, mijn moeders' vriend werkt echt heeeel precies, en dat merk je dan ook... Als het weer niet zo flut is danquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie op FhF staan dat het bedoeld is voor als je in nood zit, niet uit gemakzucht.
Het punt is, dat ik genoeg geld heb om die 2000 euro te betalen. Ik heb het er alleen niet voor over. Dan vind ik het niet eerlijk om het daar te vragen.
Ik heb op marktplaats iemand gevonden die een schatting maakt van ongeveer 500-700 euro voor de hele klus, dat lijkt er dan meer op.
Ik zal eens kijken of die hier wil kijken, ook wat voor een gevoel ik erbij krijg.
Wij hadden al heul veul veren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heeft iedereen vuurwerk behalve wij
Omdat anders de verentooi in de fik vloog?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
De veren zouden anders vlam vattenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Omdat anders de verentooi in de fik vloog?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Omdat anders de verentooi in de fik vloog?
GMTAquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De veren zouden anders vlam vatten
quote:
Je leest mijn gedachtenquote:
In de fik vliegende verentooi?quote:
Alsof ik het verschil ziequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kijk wel goed of hij goed precies werkt, mijn moeders' vriend werkt echt heeeel precies, en dat merk je dan ook... Als het weer niet zo flut is dan
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
In de fik vliegende verentooi?
Waarrrrrrr?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh, weet ik. Maar le pretty!
[..]
Is duur.Ik ben verwend, mijn contactpersoon koopt die dingen voor $2.
Wel spektakel manquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
In de fik vliegende verentooi?
Ja preciesquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus ze straffen je omdat je je werk niet goed hebt gedaan door je meer werk te geven?
Haha, denk ik ookJemig, wat willen ze als je er nog een beetje profi it wilt zien, en niet als een hootersgirl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |