Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2000 euro
HAHAHA
![]()
open een topic in FHF.
er zijn zat FOK!ers die die tegels komen leggen en nog wel voor je hebben.
Van al die haarlak jonge! en dat strakke broekje omdat ie anders de uithalen niet haaltquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef RenRen- het volgende:
Hij staat er in ieder geval bij alsof hij heel veel pijn heeft.
dan kan je K&W proberen als je er wat voor over hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit. Is dat niet voor wat hoort wat ofzo?
Vind het ook weer zowat om daar gratis om dat soort dingen te gaan vragen.
Ik heb er ook best wel geld voor over... Maar geen 2000 euro
FOK!ers Helpen FOK!ers, het punt is juist helpen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is echt epischquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze zijn wel een beetje vals...
Oh en ik CG Turned up Turquoise ook, nu ik neons heb zitten googlen. Ik haat mezelf.
I want morequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze zijn wel een beetje vals...
Oh en ik CG Turned up Turquoise ook, nu ik neons heb zitten googlen. Ik haat mezelf.
Nee, het is echt bedoeld om een ander te helpen, niet om er wat voor terug te krijgen, daar is V&A voor namelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn oren bloeden van zijn eigen screamoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Van al die haarlak jonge! en dat strakke broekje omdat ie anders de uithalen niet haalt
Is het smitmans?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Jan Smit hebben ze de mond gesnoerd
Volgens mijn info balkje welquote:
Ja ik heb daar dus echt geen zin in. En het was facking warm en benauwd in het magazijn, viel ik bijna flauw omdat ik steeds omhoog moet kijken. Mocht om 20u gaan, dus toen was het 20u (werd opgehaald dus stond iemand te wachten) en ik had nog niet alles in de rekken gezet was ze daar dus ook nog boos omquote:
Ik herken stemmen nooit, kwam erachter dat Hadewyg die Kruidvatreclames doetquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mijn info balkje wel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |