trusten schaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, m'n ogen tranen nu omdat ik zo moe ben.
Ik ga slapen, het is mooi geweest.
Morgen heb ik een faaldag gepland![]()
Veel plezier nog
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even ter illustratie, dit soort berichten krijg je dus. En dit is geen uitzondering, zo typen ze tot nu toe allemaal, hoewel dit wel de ergste is (en de enige met een echt bedrijf).
Ik ken ook iemand die een echte ouderwetse praktijkopleiding gedaan heeft, is dan nu ook zzp'er. Waren we laatst ergens waar iemand iets in het Engels zei, ik verstond hem niet dus ik was zo van "Eeeeh wat zei hij?" en toen zei die jongen "En dat vraag je aan mij?" oftewel ik versta geen woord EngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken
吴 曼 迪
Ik had vroeger een collega die elke keer dat er iemand belde die engels sprak hem doorgaf aan mij en engelse klanten ook altijd doorschoof naar mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die een echte ouderwetse praktijkopleiding gedaan heeft, is dan nu ook zzp'er. Waren we laatst ergens waar iemand iets in het Engels zei, ik verstond hem niet dus ik was zo van "Eeeeh wat zei hij?" en toen zei die jongen "En dat vraag je aan mij?" oftewel ik versta geen woord Engels
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
Waren ze nou de tekst kwijt van Waterloo?
Nee dan griekenlandquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
Is Spanje zo een land wat ieder jaar sowieso meedoet? Waar betalen ze dat van
Geen flauw idee ik zit echt met volle verbazing te kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die moeten toch strijden voor een plek?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die moeten toch strijden voor een plek?
ik las je post heel snel (plassen en uitslag) en dacht aan hele andere dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ja ik moet plassen en dan gaan ze de uitslag doen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hee jij hebt een sterretje achter je naam!
Meh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik meerderen kotsplaatsen ga vinden morgenochtend![]()
abo, kreeg zoberzo iedereen als je naar die Fok-faal flim kreeg, toch?quote:
Toen kon ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
abo, kreeg zoberzo iedereen als je naar die Fok-faal flim kreeg, toch?
Klopt. En een extra subforum.quote:
Oeh met groten geheimen??quote:
Ik had het idee dat het net beetje begonnen was en nog helemaal op gang moest komen qua inhoud... zit het seizoen er alweer bijna op...quote:War is here and there are only 2 episodes left. Watch a preview of Blackwater right here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |