quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik nog steeds denken dat je zo een lief gristenmeisje bent, maar ik geloof er niets meer van
quote:
Hehe, ik moest lachen om je typo in combinatie met de inhoud van je berichtquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet voor al die tuinlui echt door de spelling heen kijken, die is van allemaal waardeloos.
Maarja, tuinmeneer is ook een niveau 2 opleiding, dus heb een beetje losgelaten dat dat een criterieum voor betrouwbaarheid is
Dat is wel een goeden faaltypo jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehe, ik moest lachen om je typo in combinatie met de inhoud van je bericht
Ook niet op z'n wall zelf?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Nee ik zie geen enkel update van bb zelfs....Ik sta in zijn 'mag-niks-zien-lijst'
Of heb jij hem in je 'ik wil niks zien-lijstje' gezet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Nee ik zie geen enkel update van bb zelfs....Ik sta in zijn 'mag-niks-zien-lijst'
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
Ik zei toch al gewoon doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Of dat jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of heb jij hem in je 'ik wil niks zien-lijstje' gezet?
Cheese and onion chipsquote:
Had ik gezien jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zei toch al gewoon doen!
Jawelquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik gezien jaDit heb ik toch niet dubbel gepost?
of wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of dat jaKut...
wat heb ik nu weer zitten doen
Maar nu zie ik em wel
Its le happeh ballon
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even ter illustratie, dit soort berichten krijg je dus. En dit is geen uitzondering, zo typen ze tot nu toe allemaal, hoewel dit wel de ergste is (en de enige met een echt bedrijf).
Hij gaat de stenen mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken![]()
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Huh? oo dan doet fok raarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
NietBeide quotes van jou zijn van dezelfde tijd thehe
Mhuahahahaquote:
Bezig heids therapie!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhuahahaha
Jong je laat mij helemaal terug scrollen voor niets!
Ooh homo-noor(of waar hij vandaan komt
)
In mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
I'm in looooooooooorrrfff wif a fairy teeeeeeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |