Of dat jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of heb jij hem in je 'ik wil niks zien-lijstje' gezet?
Cheese and onion chipsquote:
Had ik gezien jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zei toch al gewoon doen!
Jawelquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik gezien jaDit heb ik toch niet dubbel gepost?
of wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of dat jaKut...
wat heb ik nu weer zitten doen
Maar nu zie ik em wel
Its le happeh ballon
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even ter illustratie, dit soort berichten krijg je dus. En dit is geen uitzondering, zo typen ze tot nu toe allemaal, hoewel dit wel de ergste is (en de enige met een echt bedrijf).
Hij gaat de stenen mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken![]()
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Huh? oo dan doet fok raarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
NietBeide quotes van jou zijn van dezelfde tijd thehe
Mhuahahahaquote:
Bezig heids therapie!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhuahahaha
Jong je laat mij helemaal terug scrollen voor niets!
Ooh homo-noor(of waar hij vandaan komt
)
In mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
I'm in looooooooooorrrfff wif a fairy teeeeeeel
trusten schaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, m'n ogen tranen nu omdat ik zo moe ben.
Ik ga slapen, het is mooi geweest.
Morgen heb ik een faaldag gepland![]()
Veel plezier nog
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even ter illustratie, dit soort berichten krijg je dus. En dit is geen uitzondering, zo typen ze tot nu toe allemaal, hoewel dit wel de ergste is (en de enige met een echt bedrijf).
Ik ken ook iemand die een echte ouderwetse praktijkopleiding gedaan heeft, is dan nu ook zzp'er. Waren we laatst ergens waar iemand iets in het Engels zei, ik verstond hem niet dus ik was zo van "Eeeeh wat zei hij?" en toen zei die jongen "En dat vraag je aan mij?" oftewel ik versta geen woord EngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert wel punten te gebruiken
吴 曼 迪
Ik had vroeger een collega die elke keer dat er iemand belde die engels sprak hem doorgaf aan mij en engelse klanten ook altijd doorschoof naar mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die een echte ouderwetse praktijkopleiding gedaan heeft, is dan nu ook zzp'er. Waren we laatst ergens waar iemand iets in het Engels zei, ik verstond hem niet dus ik was zo van "Eeeeh wat zei hij?" en toen zei die jongen "En dat vraag je aan mij?" oftewel ik versta geen woord Engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |