quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al ja, haha! Goed man!![]()
Ik moet toch ook mp eens in de gaten gaan houdenik hoor jullie regelmatig over goede deals daro..
Jongeuh; hij pakte het onderste van zijn jas dinges en deed als enen superman cape dingesenquote:
Hmmm... neequote:
Niiiice! Goed man! Ik ben ff klaar met swappen, ik heb nog zoveel untrieds dat ik maar ff op de rem gaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Goed swapmateriaal was het idd!
Ik ben er meestal te lui voor, maar had toen een gelukje. Heb ook Essence Louise geswapt voor Coverband Sticks 'n Stones.
Die moet alleen nog steeds komen...
Je was gewoon aan het huntenquote:
Like duhquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het hunten
Weer eens wat anders dan mijn normale typequote:
hoe groot is je tuin? wat voor tegels wil je hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, ik heb een offerte aangevraagd bij een bedrijf om te kijken wat het kost om mijn tuin te laten betegelen...![]()
![]()
![]()
Dat wordt heul niks. Moet dan toch maar met een beunhaas in zee
Ja maar jij bent al getrouwd. Jij mag toch niet naar andere mannen kijken.quote:
Ik ben na deze ook blut hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niiiice! Goed man! Ik ben ff klaar met swappen, ik heb nog zoveel untrieds dat ik maar ff op de rem ga
Kijken mag heul wel !!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al getrouwd. Jij mag toch niet naar andere mannen kijken.
Hij mag op zich nog wel iets stoerder en mannelijker van mij, maar vervelend is het niet.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijken mag heul wel !!!Ik mag ook al niet meer batsen van jullie.. wat is dezen
T leven van een getrouwde vrouw gaat niet over rozenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijken mag heul wel !!!Ik mag ook al niet meer batsen van jullie.. wat is dezen
Love is a batllefieldquote:
Ik heb een grasveld dat eruit moet, want het lukt me niet om het te onderhouden... Gaat om een stuk van ongeveer 5 bij 5 meter. Tegels interesseert me niks, zolang het maar functioneel is Wat mij betreft gratis partij van Marktplaats (met het nadeel dat ik niet zo sterk ben en dus betwijfel of het me zelf gaat lukken die ergens te halen en naar de tuin te slepen).quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe groot is je tuin? wat voor tegels wil je hebben?
Ohja, die heb je ook nogquote:
Ik ook, ik dacht dat ze Nederland wel verder naar achteren hadden geschovenquote:
Wij hebben alle jongens/mannen gevraagd die we kenden, en die hebben alle tegelsvoor ons gesjouwdquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een grasveld dat eruit moet, want het lukt me niet om het te onderhouden... Gaat om een stuk van ongeveer 5 bij 5 meter. Tegels interesseert me niks, zolang het maar functioneel is Wat mij betreft gratis partij van Marktplaats (met het nadeel dat ik niet zo sterk ben en dus betwijfel of het me zelf gaat lukken die ergens te halen en naar de tuin te slepen).
Krijg nu een offerte (wel inclusief tegels) van ruim 2000 euro
nana nananananaanquote:
Joah!quote:
Ik ken niet zoveel mensenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij hebben alle jongens/mannen gevraagd die we kenden, en die hebben alle tegelsvoor ons gesjouwd
2000 euroquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een grasveld dat eruit moet, want het lukt me niet om het te onderhouden... Gaat om een stuk van ongeveer 5 bij 5 meter. Tegels interesseert me niks, zolang het maar functioneel is Wat mij betreft gratis partij van Marktplaats (met het nadeel dat ik niet zo sterk ben en dus betwijfel of het me zelf gaat lukken die ergens te halen en naar de tuin te slepen).
Krijg nu een offerte (wel inclusief tegels) van ruim 2000 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat vond ze niet leuk. En of ik geen afspraken kon verzetten
Toen heb ik gezegd dat ik toch wel verwachte dat mijn rooster twee weken vantevoren vast staat.
吴 曼 迪
Ik heb alles teruggelezen, lijken wassenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allaaaaaaang.
Oh en wat ben ik blij dat ik dit niet terug hoef te lezen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef megamandy het volgende:
Mijn baas was boos op mij vandaagWant ze had mij volgende week donderdag ook opgezet en dan kan ik niet ivm afspraken
Lol, dat klinkt bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat vond ze niet leuk. En of ik geen afspraken kon verzetten
Toen heb ik gezegd dat ik toch wel verwachte dat mijn rooster twee weken vantevoren vast staat.
Nicequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O MM de Sleek pallete bevalt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |