quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al ja, haha! Goed man!![]()
Ik moet toch ook mp eens in de gaten gaan houdenik hoor jullie regelmatig over goede deals daro..
Jongeuh; hij pakte het onderste van zijn jas dinges en deed als enen superman cape dingesenquote:
Hmmm... neequote:
Niiiice! Goed man! Ik ben ff klaar met swappen, ik heb nog zoveel untrieds dat ik maar ff op de rem gaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Goed swapmateriaal was het idd!
Ik ben er meestal te lui voor, maar had toen een gelukje. Heb ook Essence Louise geswapt voor Coverband Sticks 'n Stones.
Die moet alleen nog steeds komen...
Je was gewoon aan het huntenquote:
Like duhquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het hunten
Weer eens wat anders dan mijn normale typequote:
hoe groot is je tuin? wat voor tegels wil je hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, ik heb een offerte aangevraagd bij een bedrijf om te kijken wat het kost om mijn tuin te laten betegelen...![]()
![]()
![]()
Dat wordt heul niks. Moet dan toch maar met een beunhaas in zee
Ja maar jij bent al getrouwd. Jij mag toch niet naar andere mannen kijken.quote:
Ik ben na deze ook blut hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niiiice! Goed man! Ik ben ff klaar met swappen, ik heb nog zoveel untrieds dat ik maar ff op de rem ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |