quote:
Je leest mijn gedachtenquote:
In de fik vliegende verentooi?quote:
Alsof ik het verschil ziequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kijk wel goed of hij goed precies werkt, mijn moeders' vriend werkt echt heeeel precies, en dat merk je dan ook... Als het weer niet zo flut is dan
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
In de fik vliegende verentooi?
Waarrrrrrr?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh, weet ik. Maar le pretty!
[..]
Is duur.Ik ben verwend, mijn contactpersoon koopt die dingen voor $2.
Wel spektakel manquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
In de fik vliegende verentooi?
Ja preciesquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus ze straffen je omdat je je werk niet goed hebt gedaan door je meer werk te geven?
Haha, denk ik ookJemig, wat willen ze als je er nog een beetje profi it wilt zien, en niet als een hootersgirl
true!quote:
Met een latje, ligt het wel waterpas, dat zie je gewoon als hij werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alsof ik het verschil zie.
Ik zie dat hij een tegel op de grond legt, meer begrijp ik er ook niet van hoor
hij werkt zo precies. En ik liek totaal nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kijk wel goed of hij goed precies werkt, mijn moeders' vriend werkt echt heeeel precies, en dat merk je dan ook... Als het weer niet zo flut is dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
O en met een touwtje om een spindel enzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met een latje, ligt het wel waterpas, dat zie je gewoon als hij werkt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja preciesBij dit broekje draag ik gewoon een panty, om met blote benen te dragen is het te kort om in te werken. Dus ik denk dat ik maar gewoon een zwarte jurk aandoe zaterdag (moet ook perse zwart zijn op zaterdag). Maar ik ben dus ook gewoon gegaan, alsof ik blijf om die dozen erin te zetten, kom op zeg! Had nog extra gevraagd of ik nou tot 20u of tot 21u moest blijven.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]hoe oud is ze dan? maar zo ga je toch niet met je personeel om!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ja, en met een latje alles goed leggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O en met een touwtje om een spindel enzo
Ik zou bijna zeggen "wil hij niet nog een leuk klusje doen hier", maar bedacht me toen dat jij geen nee kan zeggen, dan vind ik het weer niet aardig om het te vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles voor de winst toch?
Thnx lieverds, nu echt truste
43quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hoe oud is ze dan? maar zo ga je toch niet met je personeel om!
Hij kan wel nee zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "wil hij niet nog een leuk klusje doen hier", maar bedacht me toen dat jij geen nee kan zeggen, dan vind ik het weer niet aardig om het te vragen
*verhuist*quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij het magazijn van TD. OPI voor $4.
Mehehequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en met een latje alles goed leggen.
En toen ging het regenen
En toen weer![]()
En toen lag alles eindelijk... Kregen we een nog grotere hoosbui
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]MweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |