De mijne gisteren ook, ik denk dat het warmte is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Grmpl... hont al 2x overgegeven vandaag
Eerste wat ik dacht is "die hoeft met z'n kop niet zover naar beneden als hij moet overgeven"..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
En niet meer dan 20x.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
We mogen niet voor onszelf stemmen
Ik ga geen flauw grap maken straks heb ik ook een banquote:
Sokken gegeten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jup idd... En nu is ie zielig en komt op schoot liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne gisteren ook, ik denk dat het warmte is...
Die jurk is door iemand ontworpen die zelf Joan ervoor benaderd heeftquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef RenRen- het volgende:
Het zouden toch heel veel danseressen zijn bij Joan? En die jurk vind ik ook helemaal niets
En niet eens in de fik?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wij hadden ook vuur jonge!
Was me nog niet eens opgevallen
Hij was laatst in de weer met een kattenballetje, die heb ik maar afgepaktquote:
Thehehequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht is "die hoeft met z'n kop niet zover naar beneden als hij moet overgeven"..
Ik ben naar
Neen, het stond op veilige afstandquote:
Ze had een tekening gemaakt toch, en hij had toen allemaal schetsen gemaakt? Dat vond ik wel mooi, maar dit doet echt nietsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die jurk is door iemand ontworpen die zelf Joan ervoor benaderd heeft
Flauw.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, het stond op veilige afstand
Kak zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, het stond op veilige afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |