De mijne gisteren ook, ik denk dat het warmte is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Grmpl... hont al 2x overgegeven vandaag
Eerste wat ik dacht is "die hoeft met z'n kop niet zover naar beneden als hij moet overgeven"..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
En niet meer dan 20x.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
We mogen niet voor onszelf stemmen
Ik ga geen flauw grap maken straks heb ik ook een banquote:
Sokken gegeten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jup idd... En nu is ie zielig en komt op schoot liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne gisteren ook, ik denk dat het warmte is...
Die jurk is door iemand ontworpen die zelf Joan ervoor benaderd heeftquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef RenRen- het volgende:
Het zouden toch heel veel danseressen zijn bij Joan? En die jurk vind ik ook helemaal niets
En niet eens in de fik?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wij hadden ook vuur jonge!
Was me nog niet eens opgevallen
Hij was laatst in de weer met een kattenballetje, die heb ik maar afgepaktquote:
Thehehequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht is "die hoeft met z'n kop niet zover naar beneden als hij moet overgeven"..
Ik ben naar
Neen, het stond op veilige afstandquote:
Ze had een tekening gemaakt toch, en hij had toen allemaal schetsen gemaakt? Dat vond ik wel mooi, maar dit doet echt nietsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die jurk is door iemand ontworpen die zelf Joan ervoor benaderd heeft
Flauw.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, het stond op veilige afstand
Kak zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, het stond op veilige afstand
Altijd handig, kan je ze nog naar een plek slepen waar het makkelijker opruimen isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe
2de keer zag ik em aankomen... Maakt ie van die kotsgeluid bewegingen ook
Of snel naar buitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd handig, kan je ze nog naar een plek slepen waar het makkelijker opruimen is
Dat weet ik allemaal niet maar het doet inderdaad helemaal nietsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze had een tekening gemaakt toch, en hij had toen allemaal schetsen gemaakt? Dat vond ik wel mooi, maar dit doet echt nietsGeen sparkle, geen beweging. Gewoon een lap stof
Goeden SOG!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb ook echt nog maar 10 woorden getypt voor school ofzo.
Ja dat dusquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb ook echt nog maar 10 woorden getypt voor school ofzo.
ipv op de kokosmatquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd handig, kan je ze nog naar een plek slepen waar het makkelijker opruimen is
Zie je wel, Nederland wordt twee-na-laatste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind... georgia of die nie-kunnen-zingen-en-dansen-nie-turk
Of dat we nu al twee topics volgeluld hebben over het songfestivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind... georgia of die nie-kunnen-zingen-en-dansen-nie-turk
EN IK KIJK HET NIET EENSquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat we nu al twee topics volgeluld hebben over het songfestival
Maar je kan wel reflecteren over uitstel gedrag!quote:
Dat is wel heul ergquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar je kan wel reflecteren over uitstel gedrag!
Ik ben ook best wel erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |