SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
En dan geen nieuw topic openen ...quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De titel had moeten zijn "Shit, ehh ik bedoel, potjangrutjes".
Echt nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
zoooooo sjekkie de bekkie gaat terugkrabbelen
Ja klopt, vraag me af wat hij met dat dossier wilt doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het via de smeris spelen is best slap trouwens
mss iets waardoor hij hem op kan pakken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja klopt, vraag me af wat hij met dat dossier wilt doen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
nog even en binnenkort is de tune van GTST in het Turks
ja maar met wat ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Gelukkig, Jack zet door, ik was er van overtuigd dat hij zou stoppen!
En Maikel zapt wegquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk 5 minuten..,
Ik hoor dat kut nummer van Wolter Kroes..
Ik zie een slijmbal Marokkaan in beeld en Lorena die schoenen gaat kopen.
Klaar...
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ik hoop juist dat de strijd binnen de familie Sanders eens gaat stoppen hierna.
Tja, ik ook. Maar ik zie niet in hoe iemand als Maxime dit zomaar met rust gaat laten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ik hoop juist dat de strijd binnen de familie Sanders eens gaat stoppen hierna.
nick gt vieze herra plegen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
gaan ze zegge zo van ja je heb wss fout gemaakt nick heb het niet gedaan
Waar slaat dit op. Je typt als een 7 jarige.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
hahaha ik diss onbewust hier iedereen niemand zegt meer wat
Ga ergens anders trollen, manquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
jh jy komt in deze topic metne scotoe om de hoek zehmaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
ktroll niet manquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen, man
Als je te irritant bent wordt je vanzelf wel verwijderd uit dit topic hoor, daar maak ik me niet druk omquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
maar ik ga wel weer gtst fans rustig
Waarom typ je zo informeel en vreemd. Is dat hip onder de jongeren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
ik zei al dat ik weer ergens anders ga posten, alleen ik wou iets zeggen over de verhaallijn mijn verwachtingen, maar okquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als je te irritant wordt je vanzelf wel verwijderd uit dit topic hoor, daar maak ik me niet druk om
venlo dan.quote:
aii rustiggquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
Maar je zegt dat iedereen is gedist, omdat jij een paar posts achter elkaar spamt. Dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik zei al dat ik weer ergens anders ga posten, alleen ik wou iets zeggen over de verhaallijn mijn verwachtingen, maar ok
overal skirre tijde. gelukkig is nu die wietpas voor de money, maar wel meer sco2.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wel skirre tijden in tilburg beleefd man mijn chima woonde daar snapje echt snachts man op zaterdagavond echt jammer man dat ik daar nooit meer kom, venlo is volgens mij wel een goeie stad
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Gulmez het volgende:
wallah die ludu gaat toch niet geloven dat nick het heb gedaan snapje krijgen we dat gedoe weer dat het aleveringen gaat koste tot eindelijk bij hem dooordringt dat nick het heb gedaan
Oneens die derde was nog erger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef LetsGame het volgende:
Na scènes met Morris 2 gezien te hebben, besef ik dat hij de ergste Morris ooit was
13 juli volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Riann het volgende:
wanneer is de laatste aflevering ik ga 2 juni voor 2 weken op vakantie dan weet ik al of ik beide weken moet inprogrameren
Waren allebei niks, maar Geert acteerde tenminste nog beter.quote:
Als 1 juni gaat knallen, dan ga je dus in spanning.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Riann het volgende:
wanneer is de laatste aflevering ik ga 2 juni voor 2 weken op vakantie dan weet ik al of ik beide weken moet inprogrameren
Vorig jaar was volgens mij een week eerder ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan gaat het langer door dan dat ik had gedacht
Doet 'ie niet. Hij opent alleen de nieuwe delen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
@vincerusso: Kun je topic 420 t/m 428 in de OP zetten?
Ik heb lopen checken voordat ik het riep. Maar zeg mij nu eens eerlijk wie er dit deel geopend heeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
TS is geen lapohunter. Hij had gewoon de laatste post en heeft snel een nieuw topic geopend. Check eerst de feiten voordat je wat gaat roepen.
Hij heeft die post ook genegeerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doet 'ie niet. Hij opent alleen de nieuwe delen.
http://www.loi.nl/talen/nederlands_voor_anderstaligenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Gulmez het volgende:
wallah die ludu gaat toch niet geloven dat nick het heb gedaan snapje krijgen we dat gedoe weer dat het aleveringen gaat koste tot eindelijk bij hem dooordringt dat nick het heb gedaan
Deze keer zowaar welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:08 schreef LaLouchi het volgende:
Waarom is dat forum eigenlijk weg daar?
Btw gisteren niet gekeken, heb ik.wat gemist daarmee?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:36 schreef Frey het volgende:
Spoilers:Zoals Madame_Paon al zei;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de komst van 2 personages is meteen het topic flink veranderdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens zie ik dat door de komst van Nuran en die andere ook het topic hier flink veranderd is. Lapohunters, 'dissers'...
Dat is nog maar de vraag; volgens mij zitten ze op een ander forum. Maar de mogelijkheid dat enkele van hen alsnog deze kant komen, is min of meer reëel.quote:En dan moeten de fans van het terziele gegane GTST Forum ook nog deze kant op komen. Help.
Ja, ook hij heeft dit topic geopend. Maar ik vraag me af wat jouw werkelijke probleem nu is? Als je van mening bent dat topics op een betere manier geopend moeten worden, zou ik willen zeggen: doe het dan ook zelf.quote:Om even de achterstallige post uit het vorige deel weg te werken:
[..]
Ik heb lopen checken voordat ik het riep. Maar zeg mij nu eens eerlijk wie er dit deel geopend heeft.Ik ken hem nog uit de Secret Story tijden, dus maak je geen zorgen, ik check meer dan je denkt hoor.
Ha! Weer een keer spanning? Ga ik zometeen ff kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef cleany het volgende:
[..]
Deze keer zowaar wel
Ik ga niks verklappen, ik zou gewoon kijken als ik jou was.
En ja, het mooie weer zal zeker een rol hebben gespeeld, maar de huidige verhaallijnen/personages/acteerprestaties hebben ook zeer zeker een rol van betekenis gehad.quote:5 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 1.166.000
Daarom was ik niet eens verbaasdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met de huidige verhaallijnen zijn dat al teveel kijkers
Nee, dat geloof ik graag!quote:
Misschien wordt de huwelijksdag uitgesmeerd over de hele week?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:44 schreef loezzzje het volgende:
Ze praten over dat de bruiloft morgen is maar ik dacht dat die aflevering pas volgende week vrijdag was?
Dat zou wel een faal zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wordt de huwelijksdag uitgesmeerd over de hele week?
Daar heb je gelijk in jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Past precies bij de huidige schrijvers
huh? Wanneer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef Sannne het volgende:
Ben zo benieuwd hoe Ludo zn trots opzij gaat zetten om het goed te maken met Maxime, en of zij dat accepteert..
quote:Bankrekening: 99.344.343.756 (Maxime Sanders)
Saldo: ¤ 2.500.000,-
Afzender: L. SANDERS te Meerdijk
Beschrijving: Sorry Maxime, Nick was het die Janine wou omleggen, jij niet. Excuses namens Ludo en Janine.
Daar ben ik benieuwd naar zei ikquote:
Wie had dat vorig jaar gedacht dat ze in de Koning zou gaan werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:59 schreef Sannne het volgende:
Anyway, voor Maxime is het niet eens zo slecht geweest. Ze heeft meer vrienden nu (behalve Bianca dan..) en waardeert nu ook andere dingen. Elk nadeel heb zn voordeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gisteren niet gekekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Daar ben ik benieuwd naar zei ik![]()
Gisteravond kwam Janine er toch achter dat Nick het gedaan had...
Ik hoop op een alliantie tussen Amy en Wiet die elkaar in een inrichting tegenkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef GSMboy het volgende:
Wie had dat vorig jaar gedacht dat ze in de Koning zou gaan werken
Ik ben benieuwd wat er met Amy gaat gebeuren?
En dat hun gezamenlijke aanslag op Nina dan wél luktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop op een alliantie tussen Amy en Wiet die elkaar in een inrichting tegenkomen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wie had dat vorig jaar gedacht dat ze in de Koning zou gaan werken
Ik ben benieuwd wat er met Amy gaat gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet hij nog nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:29 schreef qwerty-nl het volgende:
Weet iemand hoe Ludo heeft gereageerd toen het bleek dat het Nick was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lotendiefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Frey het volgende:
Ik zelf vind het wel weer boeiend worden nu rondom de familie Sanders. Maar voor de rest heb je echt het idee dat er geen enkele andere verhaallijn loopt op het moment.
Je mag toch wel aannemen dat er nog een verhaallijn komt met dat geld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik lig er nog wakker van.. brrr wat was dat zenuwslopend spannend
Ja ze mogen ons niet zo in spanning laten hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Je mag toch wel aannemen dat er nog een verhaallijn komt met dat geld.
Ik denk dat Bing het geld steelt en een kindje koopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja ze mogen ons niet zo in spanning laten hoor
Sssst niet spoilerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat Bing het geld steelt en een kindje koopt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja ze mogen ons niet zo in spanning laten hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit staat naast de shortie! omg! hahahhaquote:Janairo Artisztico · Subscribe · Den Haag, Eastern Cape, South Africa
jah maar da's oud nieuws'.
Amy is gwn een bitch opzoek na een dick.
komt blijkbaar meer tekort dan aandacht van pappie eh.
Dat zou wel geniaal zijn!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Bing blijkt een vrouw te zijn en wordt zelf zwanger,
Misschien komt er nog de wending datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:19 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het zo slap dat het Amy is. Want dat vind ik dus niet echt een stalker.
Een stalker is iemand die door je geobsedeerd is en zijn slaapkamer vol heeft hangen met foto's van je. Plus hij volgt je de hele dag. Daarom zou het logischer zijn geweest als het Mike was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is totaal onlogisch, i know![]()
Herinner me even, welke stalkers?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedacht me net dat zowel afl. 3500, afl. 4000 als afl. 4500 (deels) om een stalker draai(d)en
In 3500 was het Bob Lanschot, de stalker van Dian. In 4000 waren het (inderdaad) Arthur en Marco en in 4500 is het Amy (en Niels).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Herinner me even, welke stalkers?
4000 was het Arthur ofzo en die andere creep (namen kwijt)
En in 3500?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien komt er nog de wending datMisschien is Amy wel verliefd op Mike en dus alles voor hem doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is totaal onlogisch, i know
Zou kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is Amy wel verliefd op Mike en dus alles voor hem doet?
Dat is wel erg pedo. Mik zou haar vader kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is Amy wel verliefd op Mike en dus alles voor hem doet?
Ze is 15, die kan heul wel verliefd worden op zo'n kerel die misschien 30 voor moet stellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is wel erg pedo. Mik zou haar vader kunnen zijn.
Ja dat kan wel. Maar ik kan me neit voorstellen dat Mike gebruik zou maken van die verliefdheid. Zoals hier gesuggereerd wordt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is 15, die kan heul wel verliefd worden op zo'n kerel die misschien 30 voor moet stellen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Clithanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hij ook. Nouja, hij is net 3 dagen geleden 31 geworden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is 15, die kan heul wel verliefd worden op zo'n kerel die misschien 30 voor moet stellen.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Dat klinkt niet echt logisch nee. Maar misschien begon het onschuldig omdat hij problemen wilde creëeren tussen Nina en Noud. En is Amy doorgedraaid.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef amaranta het volgende:
Stel ik zou een onwijs lekkere belg zijn. En een kind van 15 was verliefd op mij, dan zou ik haar echt niet aanzetten tot moord op haar zus omdat ik eigenlijk verliefd ben op haar zus.
Mja, dat zou wel kunnen ansich.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt logisch nee. Maar misschien begon het onschuldig omdat hij problemen wilde creëeren tussen Nina en Noud. En is Amy doorgedraaid.
Nee, ik denk ook niet serieus dat dit het is hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, dat zou wel kunnen ansich.
Maar dan nog, een 30jarige die een 15jarige opnaait is het eigenlijk net niet
Geweldig vond ik het.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:26 schreef James1988 het volgende:
Toepasselijke muziek net toen Janine haar bevindingen deelde met Ludo.
Dacht dat ze altijd vrij chronologisch werkten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Dus de hele volgende week gaat inderdaad over de dag tussen de dag van vandaag en de dag van de bruiloft.
Ja.quote:
Alles is op internet te koop.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja.
Nee niet echt, maar is het realistish dat je zoiets op internet kunt kopen? Ik weet neit wat het is hoor... maar goed..
Dan gaan er schrijvers vermoord worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nick, Ik hoop dat hij vermoord wordt.
Ja oke. Ik ben heel naief maar hoe kan een 15jarige kutkakker dat nou vinden op internet, en betalen etc...quote:
Via Google kom je al ver, en verder is het een kwestie van met de juiste mensen in contact komen. Er is een vrij grote schaduwzone op het web, en zeker buitenlandse partijen doen niet altijd zo moeilijk qua leveren. Geld is immers geld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja oke. Ik ben heel naief maar hoe kan een 15jarige kutkakker dat nou vinden op internet, en betalen etc...
Van mij mag Maxime er wel aan gaan!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef Sannne het volgende:
Dat is wel slecht. Ik dacht dat Sanders rijk was en dan shoppen bij de Ikea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bing ok, maar Sanders![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nah, ze wilden waarschijnlijk laten zien dat Maxime goede vrienden heeft gekregen sinds het verliezen van haar kapitaal.quote:
Ik vind die wraak die Maxime heeft moeten ondergaan eigenlijk nog mild in vergelijken tot wat Nick heeft moeten doorstaan. 2 jaar lang worden opgesloten in een inrichting gescheiden van zijn kind. Maxime daarentegen leefde voort in vrijheid temidden van vrienden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Krijgen we dit weer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind die wraak die Maxime heeft moeten ondergaan eigenlijk nog mild in vergelijken tot wat Nick heeft moeten doorstaan. 2 jaar lang worden opgesloten in een inrichting gescheiden van zijn kind. Maxime daarentegen leefde voort in vrijheid temidden van vrienden.
Misschien, heel misschien heeft dat iets te maken met het feit dat Christophe 2 jaar lang niet in de serie heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind die wraak die Maxime heeft moeten ondergaan eigenlijk nog mild in vergelijken tot wat Nick heeft moeten doorstaan. 2 jaar lang worden opgesloten in een inrichting gescheiden van zijn kind. Maxime daarentegen leefde voort in vrijheid temidden van vrienden.
Zo als altijd heb je helemaal gelijk., Maxime heeft helemaal geen straf gehad staat totaal niet in verhouding. Ludo beseft dit volgens mij deels., daarom dat hij er in eerste instantie tegen is om de boel terug te draaien. Maar goed Maxime is een door dit schrijvers team bedacht personage., hetzelfde schrijvers team dat geen idee heeft wat voor personage Nick is., Dus het zou wel verkeerd aflopen voor onze vriend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ Bericht 49% gewijzigd door BeyondTheGreen op 26-05-2012 08:36:17 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Staat de promo van aflv. 4500 al online?
E: Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk is dat geen ongeluk. We hebben het hier wel over Bing
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Staat de promo van aflv. 4500 al online?
E: Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik heb goeie hoop dat dit de beste jubileumaflevering gaat worden sinds de 2500e.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:57 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat het een dubbele aflevering is, de promo ziet er in ieder geval tiptop uit, echt klasse en het niveau van vroeger. Jubileumafleveringwaardig.
Sowieso, maakt niet uit of het dubbel is of niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb goeie hoop dat dit de beste jubileumaflevering gaat worden sinds de 2500e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nope, tis echt een aflevering met normale speelduurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:57 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat het een dubbele aflevering is, de promo ziet er in ieder geval tiptop uit, echt klasse en het niveau van vroeger. Jubileumafleveringwaardig.
Beter een knallende enkele dan weer een tegenvallende dubbele.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, tis echt een aflevering met normale speelduur
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Beter een knallende enkele dan weer een tegenvallende dubbele.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
1 juni pas.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:22 schreef fotostarter het volgende:
Heb 2 dagen niet gekeken, en nu is er dus wel iets "denderends" gebeurt ?
Dat Ludo en Janine nu weten dat Nick erachter zat en niet Maxime.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:22 schreef fotostarter het volgende:
Heb 2 dagen niet gekeken, en nu is er dus wel iets "denderends" gebeurt ?
i knowquote:
Hmmm ok. Benieuwd hoe Ludo het goed gaat maken... waarschinlijk met geld, of een minuutje de tangoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat Ludo en Janine nu weten dat Nick erachter zat en niet Maxime.
Vooralsnog is er niet echt iets denderends gebeurd. Een aantal 'enge' blikken naar Nina van Amyquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
i know
[..]
Hmmm ok. Benieuwd hoe Ludo het goed gaat maken... waarschinlijk met geld, of een minuutje de tango
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:22 schreef Frey het volgende:
Eindelijk weer een aflevering om naar uit te kijken.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:21 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom in vredesnaam? Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.quote:
Bing zie ik graag vertrekken. Nuran ben ik echter toch wel gaan waarderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kunnen die schrijvers Bing en Nuran niet op een of andere manier opruimen?
Vast wel. Eerst veel gezeik rondom Nina.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zin in komende week.![]()
Als het daarna maar niet weer compleet inkakt ...
Bereid je maar voor op heeeul veeeul 'Nickquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zin in komende week.![]()
Als het daarna maar niet weer compleet inkakt ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Er moet inderdaad een nieuwe slechterik komen. En dan niet zo'n flop als Aysen of Bing, maar een echte bad gay inclusief een paar mannetjes die er minimaal 2 seizoenen in blijft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.
Ik bedoelde de reacties van het gros van onsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick komt donderdag pas.
En zolang hij niet al te lang blijft, vind ik het niet zo erg.
Klopt.. er lopen nu ook te veel niet Sanders rond die toevalig de naam dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo is sowieso op zijn best als hij woorden wisselt met mensen buiten de familie Sanders. Mike bijvoorbeeld, hoe Ludo tegen Mike doet is echt op zijn Ludo's. Helaas zien we zulk soort momenten véél te weinig.
Waarom? Sowieso omdat ik gewoon een hekel heb aan het karakter Nina. Ik persoonlijk ben allang klaar met het personage.quote:
Ik heb toch liever hommeles binnen de familie, levert imo meer drama op. Maar ik heb nog liever dat de familie Alberts weer in zijn glorie wordt hersteld en de familie Sanders wat meer wordt ingekrimpt. En ja, een nieuwe badguy zou ook geweldig zijn. Aysen zou imo een goeie bitch kunnen zijn, alleen is het personage te eentonig, te abstract. Als er een echte reden zou zijn waarom Aysen zo'n bitch is krijgt het karkater ook meteen veel meer diepgang.quote:Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.
Bad gay? Er is nog hoop voor Lucasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een nieuwe slechterik komen. En dan niet zo'n flop als Aysen of Bing, maar een echte bad gay inclusief een paar mannetjes die er minimaal 2 seizoenen in blijft.
Ik bedoelde natuurlijk bad guy, maar een slechte homo zou natuurlijk ook kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Laatste spoilers;Zijn dit de echte officiele spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de derde zin van donderdag zit een vreselijke taalfout![]()
Zeiquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef kissaa het volgende:
[..]
Zijn dit de echte officiele spoilers?
In de derde zin van donderdag zit een vreselijke taalfout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Frey het volgende:
Dat inderdaad. Weg met Meik, terug met Nick! Als hij Charlie maar thuislaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 02:10 schreef GSMboy het volgende:
Benieuwd wat er nou werkelijk gebeurt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:01 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:01 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:10 schreef Frey het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Frey het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dan krijgt Rohan een telefoontje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand hier een Vlaamse mannenstem?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die ogen van Amy enger. Wat een lelijk kind zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt, ik kreeg even een hartverzakkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt, ik kreeg even een hartverzakking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik kan wel imiteren.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan krijgt Rohan een telefoontje.
Heeft iemand hier een Vlaamse mannenstem?
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:06 schreef fotostarter het volgende:
die Promo is wel goed, alleen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Bij het tankstation kijken ze ook niet raar op als een 14 jarige een jerry can vol benzine komt vullen?
Inderdaad ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Bij het tankstation kijken ze ook niet raar op als een 14 jarige een jerry can vol benzine komt vullen?
Maar je kijkt vrijdag toch nog wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Ik heb zo het idee dat ik na de zomerstop GTST niet eens meer mis, en amper nog kijk aangezien ik de laatste dagen vaak oversla en amper terugkijk. Denk dat koek een beetje op is.
Of Ludo had nog wat benzine in de schuur staan? (geen idee waarom...)quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Om Tante Heks (Maxime dus) op de brandstapel te gooienquote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Of Ludo had nog wat benzine in de schuur staan? (geen idee waarom...)
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anorexia?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uh, vergeet je tandenborstel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |