SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
En dan geen nieuw topic openen ...quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De titel had moeten zijn "Shit, ehh ik bedoel, potjangrutjes".
Echt nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
zoooooo sjekkie de bekkie gaat terugkrabbelen
Ja klopt, vraag me af wat hij met dat dossier wilt doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het via de smeris spelen is best slap trouwens
mss iets waardoor hij hem op kan pakken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja klopt, vraag me af wat hij met dat dossier wilt doen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
nog even en binnenkort is de tune van GTST in het Turks
ja maar met wat ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Gelukkig, Jack zet door, ik was er van overtuigd dat hij zou stoppen!
En Maikel zapt wegquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk 5 minuten..,
Ik hoor dat kut nummer van Wolter Kroes..
Ik zie een slijmbal Marokkaan in beeld en Lorena die schoenen gaat kopen.
Klaar...
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ik hoop juist dat de strijd binnen de familie Sanders eens gaat stoppen hierna.
Tja, ik ook. Maar ik zie niet in hoe iemand als Maxime dit zomaar met rust gaat laten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ik hoop juist dat de strijd binnen de familie Sanders eens gaat stoppen hierna.
nick gt vieze herra plegen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
gaan ze zegge zo van ja je heb wss fout gemaakt nick heb het niet gedaan
Waar slaat dit op. Je typt als een 7 jarige.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
hahaha ik diss onbewust hier iedereen niemand zegt meer wat
Ga ergens anders trollen, manquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
jh jy komt in deze topic metne scotoe om de hoek zehmaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
ktroll niet manquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen, man
Als je te irritant bent wordt je vanzelf wel verwijderd uit dit topic hoor, daar maak ik me niet druk omquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
maar ik ga wel weer gtst fans rustig
Waarom typ je zo informeel en vreemd. Is dat hip onder de jongeren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
ik zei al dat ik weer ergens anders ga posten, alleen ik wou iets zeggen over de verhaallijn mijn verwachtingen, maar okquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als je te irritant wordt je vanzelf wel verwijderd uit dit topic hoor, daar maak ik me niet druk om
venlo dan.quote:
aii rustiggquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
Maar je zegt dat iedereen is gedist, omdat jij een paar posts achter elkaar spamt. Dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik zei al dat ik weer ergens anders ga posten, alleen ik wou iets zeggen over de verhaallijn mijn verwachtingen, maar ok
overal skirre tijde. gelukkig is nu die wietpas voor de money, maar wel meer sco2.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wel skirre tijden in tilburg beleefd man mijn chima woonde daar snapje echt snachts man op zaterdagavond echt jammer man dat ik daar nooit meer kom, venlo is volgens mij wel een goeie stad
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Gulmez het volgende:
wallah die ludu gaat toch niet geloven dat nick het heb gedaan snapje krijgen we dat gedoe weer dat het aleveringen gaat koste tot eindelijk bij hem dooordringt dat nick het heb gedaan
Oneens die derde was nog erger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef LetsGame het volgende:
Na scènes met Morris 2 gezien te hebben, besef ik dat hij de ergste Morris ooit was
13 juli volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Riann het volgende:
wanneer is de laatste aflevering ik ga 2 juni voor 2 weken op vakantie dan weet ik al of ik beide weken moet inprogrameren
Waren allebei niks, maar Geert acteerde tenminste nog beter.quote:
Als 1 juni gaat knallen, dan ga je dus in spanning.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Riann het volgende:
wanneer is de laatste aflevering ik ga 2 juni voor 2 weken op vakantie dan weet ik al of ik beide weken moet inprogrameren
Vorig jaar was volgens mij een week eerder ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan gaat het langer door dan dat ik had gedacht
Doet 'ie niet. Hij opent alleen de nieuwe delen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
@vincerusso: Kun je topic 420 t/m 428 in de OP zetten?
Ik heb lopen checken voordat ik het riep. Maar zeg mij nu eens eerlijk wie er dit deel geopend heeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
TS is geen lapohunter. Hij had gewoon de laatste post en heeft snel een nieuw topic geopend. Check eerst de feiten voordat je wat gaat roepen.
Hij heeft die post ook genegeerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doet 'ie niet. Hij opent alleen de nieuwe delen.
http://www.loi.nl/talen/nederlands_voor_anderstaligenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Gulmez het volgende:
wallah die ludu gaat toch niet geloven dat nick het heb gedaan snapje krijgen we dat gedoe weer dat het aleveringen gaat koste tot eindelijk bij hem dooordringt dat nick het heb gedaan
Deze keer zowaar welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:08 schreef LaLouchi het volgende:
Waarom is dat forum eigenlijk weg daar?
Btw gisteren niet gekeken, heb ik.wat gemist daarmee?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:36 schreef Frey het volgende:
Spoilers:Zoals Madame_Paon al zei;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de komst van 2 personages is meteen het topic flink veranderdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens zie ik dat door de komst van Nuran en die andere ook het topic hier flink veranderd is. Lapohunters, 'dissers'...
Dat is nog maar de vraag; volgens mij zitten ze op een ander forum. Maar de mogelijkheid dat enkele van hen alsnog deze kant komen, is min of meer reëel.quote:En dan moeten de fans van het terziele gegane GTST Forum ook nog deze kant op komen. Help.
Ja, ook hij heeft dit topic geopend. Maar ik vraag me af wat jouw werkelijke probleem nu is? Als je van mening bent dat topics op een betere manier geopend moeten worden, zou ik willen zeggen: doe het dan ook zelf.quote:Om even de achterstallige post uit het vorige deel weg te werken:
[..]
Ik heb lopen checken voordat ik het riep. Maar zeg mij nu eens eerlijk wie er dit deel geopend heeft.Ik ken hem nog uit de Secret Story tijden, dus maak je geen zorgen, ik check meer dan je denkt hoor.
Ha! Weer een keer spanning? Ga ik zometeen ff kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef cleany het volgende:
[..]
Deze keer zowaar wel
Ik ga niks verklappen, ik zou gewoon kijken als ik jou was.
En ja, het mooie weer zal zeker een rol hebben gespeeld, maar de huidige verhaallijnen/personages/acteerprestaties hebben ook zeer zeker een rol van betekenis gehad.quote:5 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 1.166.000
Daarom was ik niet eens verbaasdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met de huidige verhaallijnen zijn dat al teveel kijkers
Nee, dat geloof ik graag!quote:
Misschien wordt de huwelijksdag uitgesmeerd over de hele week?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:44 schreef loezzzje het volgende:
Ze praten over dat de bruiloft morgen is maar ik dacht dat die aflevering pas volgende week vrijdag was?
Dat zou wel een faal zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wordt de huwelijksdag uitgesmeerd over de hele week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |