Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ik hoop juist dat de strijd binnen de familie Sanders eens gaat stoppen hierna.
Tja, ik ook. Maar ik zie niet in hoe iemand als Maxime dit zomaar met rust gaat laten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ik hoop juist dat de strijd binnen de familie Sanders eens gaat stoppen hierna.
nick gt vieze herra plegen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
gaan ze zegge zo van ja je heb wss fout gemaakt nick heb het niet gedaan
Waar slaat dit op. Je typt als een 7 jarige.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
hahaha ik diss onbewust hier iedereen niemand zegt meer wat
Ga ergens anders trollen, manquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
jh jy komt in deze topic metne scotoe om de hoek zehmaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
ktroll niet manquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen, man
Als je te irritant bent wordt je vanzelf wel verwijderd uit dit topic hoor, daar maak ik me niet druk omquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
maar ik ga wel weer gtst fans rustig
Waarom typ je zo informeel en vreemd. Is dat hip onder de jongeren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
ik zei al dat ik weer ergens anders ga posten, alleen ik wou iets zeggen over de verhaallijn mijn verwachtingen, maar okquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als je te irritant wordt je vanzelf wel verwijderd uit dit topic hoor, daar maak ik me niet druk om
venlo dan.quote:
aii rustiggquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ktroll niet man
[ afbeelding ]
Maar je zegt dat iedereen is gedist, omdat jij een paar posts achter elkaar spamt. Dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik zei al dat ik weer ergens anders ga posten, alleen ik wou iets zeggen over de verhaallijn mijn verwachtingen, maar ok
overal skirre tijde. gelukkig is nu die wietpas voor de money, maar wel meer sco2.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wel skirre tijden in tilburg beleefd man mijn chima woonde daar snapje echt snachts man op zaterdagavond echt jammer man dat ik daar nooit meer kom, venlo is volgens mij wel een goeie stad
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Gulmez het volgende:
wallah die ludu gaat toch niet geloven dat nick het heb gedaan snapje krijgen we dat gedoe weer dat het aleveringen gaat koste tot eindelijk bij hem dooordringt dat nick het heb gedaan
Oneens die derde was nog erger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef LetsGame het volgende:
Na scènes met Morris 2 gezien te hebben, besef ik dat hij de ergste Morris ooit was
13 juli volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Riann het volgende:
wanneer is de laatste aflevering ik ga 2 juni voor 2 weken op vakantie dan weet ik al of ik beide weken moet inprogrameren
Waren allebei niks, maar Geert acteerde tenminste nog beter.quote:
Als 1 juni gaat knallen, dan ga je dus in spanning.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Riann het volgende:
wanneer is de laatste aflevering ik ga 2 juni voor 2 weken op vakantie dan weet ik al of ik beide weken moet inprogrameren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |