Daar heb je gelijk in jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Past precies bij de huidige schrijvers
huh? Wanneer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef Sannne het volgende:
Ben zo benieuwd hoe Ludo zn trots opzij gaat zetten om het goed te maken met Maxime, en of zij dat accepteert..
quote:Bankrekening: 99.344.343.756 (Maxime Sanders)
Saldo: ¤ 2.500.000,-
Afzender: L. SANDERS te Meerdijk
Beschrijving: Sorry Maxime, Nick was het die Janine wou omleggen, jij niet. Excuses namens Ludo en Janine.
Daar ben ik benieuwd naar zei ikquote:
Wie had dat vorig jaar gedacht dat ze in de Koning zou gaan werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:59 schreef Sannne het volgende:
Anyway, voor Maxime is het niet eens zo slecht geweest. Ze heeft meer vrienden nu (behalve Bianca dan..) en waardeert nu ook andere dingen. Elk nadeel heb zn voordeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gisteren niet gekekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Daar ben ik benieuwd naar zei ik![]()
Gisteravond kwam Janine er toch achter dat Nick het gedaan had...
Ik hoop op een alliantie tussen Amy en Wiet die elkaar in een inrichting tegenkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef GSMboy het volgende:
Wie had dat vorig jaar gedacht dat ze in de Koning zou gaan werken
Ik ben benieuwd wat er met Amy gaat gebeuren?
En dat hun gezamenlijke aanslag op Nina dan wél luktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop op een alliantie tussen Amy en Wiet die elkaar in een inrichting tegenkomen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wie had dat vorig jaar gedacht dat ze in de Koning zou gaan werken
Ik ben benieuwd wat er met Amy gaat gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Dat weet hij nog nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:29 schreef qwerty-nl het volgende:
Weet iemand hoe Ludo heeft gereageerd toen het bleek dat het Nick was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lotendiefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Frey het volgende:
Ik zelf vind het wel weer boeiend worden nu rondom de familie Sanders. Maar voor de rest heb je echt het idee dat er geen enkele andere verhaallijn loopt op het moment.
Je mag toch wel aannemen dat er nog een verhaallijn komt met dat geld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik lig er nog wakker van.. brrr wat was dat zenuwslopend spannend
Ja ze mogen ons niet zo in spanning laten hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Je mag toch wel aannemen dat er nog een verhaallijn komt met dat geld.
Ik denk dat Bing het geld steelt en een kindje koopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja ze mogen ons niet zo in spanning laten hoor
Sssst niet spoilerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat Bing het geld steelt en een kindje koopt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja ze mogen ons niet zo in spanning laten hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit staat naast de shortie! omg! hahahhaquote:Janairo Artisztico · Subscribe · Den Haag, Eastern Cape, South Africa
jah maar da's oud nieuws'.
Amy is gwn een bitch opzoek na een dick.
komt blijkbaar meer tekort dan aandacht van pappie eh.
Dat zou wel geniaal zijn!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Bing blijkt een vrouw te zijn en wordt zelf zwanger,
Misschien komt er nog de wending datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:19 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het zo slap dat het Amy is. Want dat vind ik dus niet echt een stalker.
Een stalker is iemand die door je geobsedeerd is en zijn slaapkamer vol heeft hangen met foto's van je. Plus hij volgt je de hele dag. Daarom zou het logischer zijn geweest als het Mike was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is totaal onlogisch, i know![]()
Herinner me even, welke stalkers?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedacht me net dat zowel afl. 3500, afl. 4000 als afl. 4500 (deels) om een stalker draai(d)en
In 3500 was het Bob Lanschot, de stalker van Dian. In 4000 waren het (inderdaad) Arthur en Marco en in 4500 is het Amy (en Niels).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Herinner me even, welke stalkers?
4000 was het Arthur ofzo en die andere creep (namen kwijt)
En in 3500?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien komt er nog de wending datMisschien is Amy wel verliefd op Mike en dus alles voor hem doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is totaal onlogisch, i know
Zou kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is Amy wel verliefd op Mike en dus alles voor hem doet?
Dat is wel erg pedo. Mik zou haar vader kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is Amy wel verliefd op Mike en dus alles voor hem doet?
Ze is 15, die kan heul wel verliefd worden op zo'n kerel die misschien 30 voor moet stellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is wel erg pedo. Mik zou haar vader kunnen zijn.
Ja dat kan wel. Maar ik kan me neit voorstellen dat Mike gebruik zou maken van die verliefdheid. Zoals hier gesuggereerd wordt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is 15, die kan heul wel verliefd worden op zo'n kerel die misschien 30 voor moet stellen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Clithanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hij ook. Nouja, hij is net 3 dagen geleden 31 geworden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is 15, die kan heul wel verliefd worden op zo'n kerel die misschien 30 voor moet stellen.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Dat klinkt niet echt logisch nee. Maar misschien begon het onschuldig omdat hij problemen wilde creëeren tussen Nina en Noud. En is Amy doorgedraaid.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef amaranta het volgende:
Stel ik zou een onwijs lekkere belg zijn. En een kind van 15 was verliefd op mij, dan zou ik haar echt niet aanzetten tot moord op haar zus omdat ik eigenlijk verliefd ben op haar zus.
Mja, dat zou wel kunnen ansich.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt logisch nee. Maar misschien begon het onschuldig omdat hij problemen wilde creëeren tussen Nina en Noud. En is Amy doorgedraaid.
Nee, ik denk ook niet serieus dat dit het is hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, dat zou wel kunnen ansich.
Maar dan nog, een 30jarige die een 15jarige opnaait is het eigenlijk net niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |