quote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Bij het tankstation kijken ze ook niet raar op als een 14 jarige een jerry can vol benzine komt vullen?
Inderdaad ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Bij het tankstation kijken ze ook niet raar op als een 14 jarige een jerry can vol benzine komt vullen?
Maar je kijkt vrijdag toch nog wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Ik heb zo het idee dat ik na de zomerstop GTST niet eens meer mis, en amper nog kijk aangezien ik de laatste dagen vaak oversla en amper terugkijk. Denk dat koek een beetje op is.
Of Ludo had nog wat benzine in de schuur staan? (geen idee waarom...)quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Om Tante Heks (Maxime dus) op de brandstapel te gooienquote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Of Ludo had nog wat benzine in de schuur staan? (geen idee waarom...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hee! Die tandenborstel heb ik ook!quote:
Anorexia?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uh, vergeet je tandenborstel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |