Waarom in vredesnaam? Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.quote:
Bing zie ik graag vertrekken. Nuran ben ik echter toch wel gaan waarderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kunnen die schrijvers Bing en Nuran niet op een of andere manier opruimen?
Vast wel. Eerst veel gezeik rondom Nina.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zin in komende week.![]()
Als het daarna maar niet weer compleet inkakt ...
Bereid je maar voor op heeeul veeeul 'Nickquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zin in komende week.![]()
Als het daarna maar niet weer compleet inkakt ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Er moet inderdaad een nieuwe slechterik komen. En dan niet zo'n flop als Aysen of Bing, maar een echte bad gay inclusief een paar mannetjes die er minimaal 2 seizoenen in blijft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.
Ik bedoelde de reacties van het gros van onsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick komt donderdag pas.
En zolang hij niet al te lang blijft, vind ik het niet zo erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. er lopen nu ook te veel niet Sanders rond die toevalig de naam dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo is sowieso op zijn best als hij woorden wisselt met mensen buiten de familie Sanders. Mike bijvoorbeeld, hoe Ludo tegen Mike doet is echt op zijn Ludo's. Helaas zien we zulk soort momenten véél te weinig.
Waarom? Sowieso omdat ik gewoon een hekel heb aan het karakter Nina. Ik persoonlijk ben allang klaar met het personage.quote:
Ik heb toch liever hommeles binnen de familie, levert imo meer drama op. Maar ik heb nog liever dat de familie Alberts weer in zijn glorie wordt hersteld en de familie Sanders wat meer wordt ingekrimpt. En ja, een nieuwe badguy zou ook geweldig zijn. Aysen zou imo een goeie bitch kunnen zijn, alleen is het personage te eentonig, te abstract. Als er een echte reden zou zijn waarom Aysen zo'n bitch is krijgt het karkater ook meteen veel meer diepgang.quote:Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.
Bad gay? Er is nog hoop voor Lucasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een nieuwe slechterik komen. En dan niet zo'n flop als Aysen of Bing, maar een echte bad gay inclusief een paar mannetjes die er minimaal 2 seizoenen in blijft.
Ik bedoelde natuurlijk bad guy, maar een slechte homo zou natuurlijk ook kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Laatste spoilers;Zijn dit de echte officiele spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de derde zin van donderdag zit een vreselijke taalfout![]()
Zeiquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef kissaa het volgende:
[..]
Zijn dit de echte officiele spoilers?
In de derde zin van donderdag zit een vreselijke taalfout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |