Geweldig vond ik het.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:26 schreef James1988 het volgende:
Toepasselijke muziek net toen Janine haar bevindingen deelde met Ludo.
Dacht dat ze altijd vrij chronologisch werkten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Dus de hele volgende week gaat inderdaad over de dag tussen de dag van vandaag en de dag van de bruiloft.
Ja.quote:
Alles is op internet te koop.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja.
Nee niet echt, maar is het realistish dat je zoiets op internet kunt kopen? Ik weet neit wat het is hoor... maar goed..
Dan gaan er schrijvers vermoord worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nick, Ik hoop dat hij vermoord wordt.
Ja oke. Ik ben heel naief maar hoe kan een 15jarige kutkakker dat nou vinden op internet, en betalen etc...quote:
Via Google kom je al ver, en verder is het een kwestie van met de juiste mensen in contact komen. Er is een vrij grote schaduwzone op het web, en zeker buitenlandse partijen doen niet altijd zo moeilijk qua leveren. Geld is immers geld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja oke. Ik ben heel naief maar hoe kan een 15jarige kutkakker dat nou vinden op internet, en betalen etc...
Van mij mag Maxime er wel aan gaan!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef Sannne het volgende:
Dat is wel slecht. Ik dacht dat Sanders rijk was en dan shoppen bij de Ikea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bing ok, maar Sanders![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nah, ze wilden waarschijnlijk laten zien dat Maxime goede vrienden heeft gekregen sinds het verliezen van haar kapitaal.quote:
Ik vind die wraak die Maxime heeft moeten ondergaan eigenlijk nog mild in vergelijken tot wat Nick heeft moeten doorstaan. 2 jaar lang worden opgesloten in een inrichting gescheiden van zijn kind. Maxime daarentegen leefde voort in vrijheid temidden van vrienden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Krijgen we dit weer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind die wraak die Maxime heeft moeten ondergaan eigenlijk nog mild in vergelijken tot wat Nick heeft moeten doorstaan. 2 jaar lang worden opgesloten in een inrichting gescheiden van zijn kind. Maxime daarentegen leefde voort in vrijheid temidden van vrienden.
Misschien, heel misschien heeft dat iets te maken met het feit dat Christophe 2 jaar lang niet in de serie heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind die wraak die Maxime heeft moeten ondergaan eigenlijk nog mild in vergelijken tot wat Nick heeft moeten doorstaan. 2 jaar lang worden opgesloten in een inrichting gescheiden van zijn kind. Maxime daarentegen leefde voort in vrijheid temidden van vrienden.
Zo als altijd heb je helemaal gelijk., Maxime heeft helemaal geen straf gehad staat totaal niet in verhouding. Ludo beseft dit volgens mij deels., daarom dat hij er in eerste instantie tegen is om de boel terug te draaien. Maar goed Maxime is een door dit schrijvers team bedacht personage., hetzelfde schrijvers team dat geen idee heeft wat voor personage Nick is., Dus het zou wel verkeerd aflopen voor onze vriend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ Bericht 49% gewijzigd door BeyondTheGreen op 26-05-2012 08:36:17 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |