quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Staat de promo van aflv. 4500 al online?
E: Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk is dat geen ongeluk. We hebben het hier wel over Bing
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Staat de promo van aflv. 4500 al online?
E: Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik heb goeie hoop dat dit de beste jubileumaflevering gaat worden sinds de 2500e.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:57 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat het een dubbele aflevering is, de promo ziet er in ieder geval tiptop uit, echt klasse en het niveau van vroeger. Jubileumafleveringwaardig.
Sowieso, maakt niet uit of het dubbel is of niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb goeie hoop dat dit de beste jubileumaflevering gaat worden sinds de 2500e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nope, tis echt een aflevering met normale speelduurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:57 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat het een dubbele aflevering is, de promo ziet er in ieder geval tiptop uit, echt klasse en het niveau van vroeger. Jubileumafleveringwaardig.
Beter een knallende enkele dan weer een tegenvallende dubbele.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, tis echt een aflevering met normale speelduur
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Beter een knallende enkele dan weer een tegenvallende dubbele.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
1 juni pas.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:22 schreef fotostarter het volgende:
Heb 2 dagen niet gekeken, en nu is er dus wel iets "denderends" gebeurt ?
Dat Ludo en Janine nu weten dat Nick erachter zat en niet Maxime.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:22 schreef fotostarter het volgende:
Heb 2 dagen niet gekeken, en nu is er dus wel iets "denderends" gebeurt ?
i knowquote:
Hmmm ok. Benieuwd hoe Ludo het goed gaat maken... waarschinlijk met geld, of een minuutje de tangoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat Ludo en Janine nu weten dat Nick erachter zat en niet Maxime.
Vooralsnog is er niet echt iets denderends gebeurd. Een aantal 'enge' blikken naar Nina van Amyquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
i know
[..]
Hmmm ok. Benieuwd hoe Ludo het goed gaat maken... waarschinlijk met geld, of een minuutje de tango
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:22 schreef Frey het volgende:
Eindelijk weer een aflevering om naar uit te kijken.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:21 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom in vredesnaam? Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.quote:
Bing zie ik graag vertrekken. Nuran ben ik echter toch wel gaan waarderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kunnen die schrijvers Bing en Nuran niet op een of andere manier opruimen?
Vast wel. Eerst veel gezeik rondom Nina.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zin in komende week.![]()
Als het daarna maar niet weer compleet inkakt ...
Bereid je maar voor op heeeul veeeul 'Nickquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zin in komende week.![]()
Als het daarna maar niet weer compleet inkakt ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Er moet inderdaad een nieuwe slechterik komen. En dan niet zo'n flop als Aysen of Bing, maar een echte bad gay inclusief een paar mannetjes die er minimaal 2 seizoenen in blijft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.
Ik bedoelde de reacties van het gros van onsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick komt donderdag pas.
En zolang hij niet al te lang blijft, vind ik het niet zo erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. er lopen nu ook te veel niet Sanders rond die toevalig de naam dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo is sowieso op zijn best als hij woorden wisselt met mensen buiten de familie Sanders. Mike bijvoorbeeld, hoe Ludo tegen Mike doet is echt op zijn Ludo's. Helaas zien we zulk soort momenten véél te weinig.
Waarom? Sowieso omdat ik gewoon een hekel heb aan het karakter Nina. Ik persoonlijk ben allang klaar met het personage.quote:
Ik heb toch liever hommeles binnen de familie, levert imo meer drama op. Maar ik heb nog liever dat de familie Alberts weer in zijn glorie wordt hersteld en de familie Sanders wat meer wordt ingekrimpt. En ja, een nieuwe badguy zou ook geweldig zijn. Aysen zou imo een goeie bitch kunnen zijn, alleen is het personage te eentonig, te abstract. Als er een echte reden zou zijn waarom Aysen zo'n bitch is krijgt het karkater ook meteen veel meer diepgang.quote:Ik zou liever zien dat Nina en Amy het echt goed konden vinden, ben het met Frey eens dat die Sandersclan eens moet stoppen elkaar leven zuur te maken, ze kunnen zich beter verenigen en zich tegen een buitenstaander richten. Aysen en Bing bijvoorbeeld, eigenlijk het liefst een nieuw te bedenken slechterik, maar dat gaat de pet van de huidige schrijvers te boven.
Bad gay? Er is nog hoop voor Lucasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een nieuwe slechterik komen. En dan niet zo'n flop als Aysen of Bing, maar een echte bad gay inclusief een paar mannetjes die er minimaal 2 seizoenen in blijft.
Ik bedoelde natuurlijk bad guy, maar een slechte homo zou natuurlijk ook kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Laatste spoilers;Zijn dit de echte officiele spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de derde zin van donderdag zit een vreselijke taalfout![]()
Zeiquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef kissaa het volgende:
[..]
Zijn dit de echte officiele spoilers?
In de derde zin van donderdag zit een vreselijke taalfout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Frey het volgende:
Dat inderdaad. Weg met Meik, terug met Nick! Als hij Charlie maar thuislaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 02:10 schreef GSMboy het volgende:
Benieuwd wat er nou werkelijk gebeurt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:01 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:10 schreef Frey het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Frey het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dan krijgt Rohan een telefoontje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand hier een Vlaamse mannenstem?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die ogen van Amy enger. Wat een lelijk kind zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt, ik kreeg even een hartverzakkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt, ik kreeg even een hartverzakking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik kan wel imiteren.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan krijgt Rohan een telefoontje.
Heeft iemand hier een Vlaamse mannenstem?
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:06 schreef fotostarter het volgende:
die Promo is wel goed, alleen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Bij het tankstation kijken ze ook niet raar op als een 14 jarige een jerry can vol benzine komt vullen?
Inderdaad ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Bij het tankstation kijken ze ook niet raar op als een 14 jarige een jerry can vol benzine komt vullen?
Maar je kijkt vrijdag toch nog wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Ik heb zo het idee dat ik na de zomerstop GTST niet eens meer mis, en amper nog kijk aangezien ik de laatste dagen vaak oversla en amper terugkijk. Denk dat koek een beetje op is.
Of Ludo had nog wat benzine in de schuur staan? (geen idee waarom...)quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Om Tante Heks (Maxime dus) op de brandstapel te gooienquote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Of Ludo had nog wat benzine in de schuur staan? (geen idee waarom...)
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hee! Die tandenborstel heb ik ook!quote:
Anorexia?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uh, vergeet je tandenborstel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |