quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef rioolheffing het volgende:
fijn dat je de topictitel kaapt en meteen spamt
Volgens mij stonden Hot Chip eerst 's middags, volgende keer etenstijd en daarna voor de headliner. Dus headliner zou logisch zijn dit jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hot Chip in de middag en The XX als afsluiter in de Grolsch?
Mwa, Hot Chip is toch wat groter dan The XX.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef rioolheffing het volgende:
fijn dat je de topictitel kaapt en meteen spamt
müüdud, վաճառվում է, mibjugħa, épuisé, vyprodaný, tutto esauritoquote:
wtf dat klinkt vetquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Holy Other net ontdekt. Geniaal goed. En als gratis download via last.fm, luister zou ik zeggen:.
Holy Other – Touch
Lijkt qua stijl op burial.
Ik zie dat daar alleen maar nummers van haar recente (2e) album in staan. Maar haar eerste staat onder Santogold in Spotify (ze moest na een verloren rechtszaak haar naam veranderen van een bedrijf genaamd Santo Gold). L.E.S. Artistes is nog steeds mijn favoriet. (Ik lijk wel groot fan door al deze info, maar dat valt wel mee eigenlijk)quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Santigold kan me niet echt bekoren, of hebben ze juist de verkeerde tracks van Santigold in de Lowlands Playlist staan?
Nog niet officieel bekend gemaakt, maar ze hebben zichzelf bevestigd op 3FM geloof ik. En ze staan op Pukkelpop dus grote kans dat het klopt. Heel fijn bandje inderdaad!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
Of Monsters and Men komen wel naar lowlands toch?!? Wat een fijn bandje is dat
En van de nieuwe namen ken ik alleen Santigold en Hot Chip
Als ze komen kunnen ze wel op de spot van Crystal Fighters vorig jaar denk ik. Die Grolsch krijgen ze zo vol!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog niet officieel bekend gemaakt, maar ze hebben zichzelf bevestigd op 3FM geloof ik. En ze staan op Pukkelpop dus grote kans dat het klopt. Heel fijn bandje inderdaad!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:09 schreef LatonOne het volgende:
Dettmann en Klock, heel fijn. geeft ze maar 6 uur bravo op zaterdag nacht. of beter nog, india.
Absoluut Bravo waardig, behoren tot de top van de Technoscene, dus ik zou niet weten waarom er geen liefhebbers voor rondlopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef frenkck het volgende:
Marcel Dettmann & Ben Klock. Dikke namen, maar of er echt veel trouwe fans en liefhebbers voor rondlopen? Ik vraag het me af.
Als je echt graag wil gaan lukt het je heus wel om een kaartje te krijgen. Je hebt gewoon niet genoeg moeite ervoor gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef W.Wiebel het volgende:
Foo.. Foo.. Foo Figters
*huilt*
Heb al 3 jaar niet op tijd geld genoeg, snif..
De goede oude tijd (2009), toen Lowlands nog niet binnen een minuut was uitverkocht..
Ik heb er vorige week nog een gescoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:05 schreef Merkie het volgende:
Vorig jaar was ik ook doodsbang geen kaartje te hebben. Een dag / twee dagen voordat het begint kan je makkelijk een tweedehandskaartje tegen kostprijs krijgen, geloof me.
In drie jaar tijd geen kans om 180 piek bij elkaar te schrapen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef W.Wiebel het volgende:
Foo.. Foo.. Foo Figters
*huilt*
De goede oude tijd (2009), toen Lowlands nog niet binnen een minuut was uitverkocht..
Anders ga je bij de lokale supermarkt vragen of ze nog kassameisjes nodig hebben, in plaats van hier te lopen janken dat je geen geld hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef W.Wiebel het volgende:
Foo.. Foo.. Foo Figters
*huilt*
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je echt graag wil gaan lukt het je heus wel om een kaartje te krijgen. Je hebt gewoon niet genoeg moeite ervoor gedaan
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:53 schreef Hpzone het volgende:
[..]
In drie jaar tijd geen kans om 180 piek bij elkaar te schrapen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Anders ga je bij de lokale supermarkt vragen of ze nog kassameisjes nodig hebben, in plaats van hier te lopen janken dat je geen geld hebt.
klopt, dat was een goed xray nachtje toen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Luni het volgende:
[..]![]()
In de X-Ray waren ze toen ook zo goed!
bass nectarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:45 schreef Nest het volgende:
Ik heb nu niet zoveel zin om alle nieuwe namen te checken, dus hoopte ik of een van jullie weet of er DnB tussen zit?
Laatste minuten idd, was echt gesloopt daarnaquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef rioolheffing het volgende:
Linkdump. Heerlijk weer luistervoer voor de komende dagen
Knife Party
Juist, dat dan maar lekker iedereen daar heen mag gaan. Meer liefhebbers bij Innervisionsquote:Op maandag 28 mei 2012 22:21 schreef theodoor9 het volgende:
Denk ook India. En dan een techno avond in De bravo met oa voorn dettmann en klock
en sindsdien nog meer Holy Other geluisterd en wow wat gaafquote:
Ja absurd als je beide leuk vindt. Helaas zullen ze vast klock en ame en co tegelijk laten spelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:42 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Juist, dat dan maar lekker iedereen daar heen mag gaan. Meer liefhebbers bij Innervisions
Alleen als het vrijdag is denk ik. Op zaterdag en zondag staan meestal speciale dingen als Lowlands Rave en Superstijl in India. En dit jaar weer Kees. Of is de India te klein?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef Perquisite het volgende:
Innervisions nacht, wat denken jullie? Ik denk in de India, aangezien de xray uitpuilde met Ame vorig jaar. Ideaal zou zijn als Todd Terje ervoor speelde!
Hopelijk is het wat live.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en sindsdien nog meer Holy Other geluisterd en wow wat gaafheb hier nu al enorm veel zin in.
De X-ray is sowieso te klein voor Innervisions, en de bravo sowieso te groot. Daar komt de sfeer die ze creëren niet tot zijn recht. Daarom denk in India. Stiekem hoop ik op Lima eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen als het vrijdag is denk ik. Op zaterdag en zondag staan meestal speciale dingen als Lowlands Rave en Superstijl in India. En dit jaar weer Kees. Of is de India te klein?
Dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en sindsdien nog meer Holy Other geluisterd en wow wat gaafheb hier nu al enorm veel zin in.
Nee, maar ik mag wel hopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef ohnikua het volgende:
Techno in de Lima? Is dat al eens eerder gebeurd?
Ik denk niet dat een innervisions nacht in de India en de techno nacht in de Bravo op de zelfde dag zullen zijn eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:42 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Juist, dat dan maar lekker iedereen daar heen mag gaan. Meer liefhebbers bij Innervisions
Ik ook zoiets en er komt alleen maar meer bij!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jebus, ik zit nu al op zo'n 25 acts die ik wil zien.
17-18-19. Daar heb ik wel een uur voor moeten zoeken. Uiteindelijk heb ik maar op www.lowlands.nl gekeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef vault_tec het volgende:
Wanneer is lowlands in 2013? 16-17-18 augustus? Moet dit weten ivm vrij nemen
Dat is 2012?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
17-18-19. Daar heb ik wel een uur voor moeten zoeken. Uiteindelijk heb ik maar op www.lowlands.nl gekeken.
Volgens mij wordt het meestal pas aangegeven na Lowlands. Je zou kunnen mailen naar Lowlands om het antwoord te krijgen.quote:
Volgens mij zit er juist variatie in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef vault_tec het volgende:
Het is meestal toch 1 na laatste weekend van augustus? Dat is in ieder geval mijn beleving de afgelopen 5 jaar...
Meestal wel rond de 20ste, dus ik zou daar een weekend in pakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef vault_tec het volgende:
Het is meestal toch 1 na laatste weekend van augustus? Dat is in ieder geval mijn beleving de afgelopen 5 jaar...
Ah, de afgelopen jaren dus wél maar 2008 niet: 15, 16 en 17 augustus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zit er juist variatie in.
Ik dacht altijd de derde zaterdag van augustus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, de afgelopen jaren dus wél maar 2008 niet: 15, 16 en 17 augustus.
Sims?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:54 schreef ondeugend het volgende:
Innervisions op vrijdag in de india en Sims en Klock zaterdag in de bravo
ik gok op de X ray voor Anstamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef rioolheffing het volgende:
Laatste ontdekking:
Anstam
UK Bass/Dubstep achtig, klinkt heerlijk vind ik, vooral die eerste track.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
17-18-19. Daar heb ik wel een uur voor moeten zoeken. Uiteindelijk heb ik maar op www.lowlands.nl gekeken.
Waar lees jij dat, Noobster?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik lees net dat Lowlands het dit jaar qua hip-gehalte af gaat leggen tegen Pukkelpop en Summer Sonic.
Als LL de volgende Pukkelpop-acts overneemt, is er hoop:
Alt-J, Jessie Ware, Breton, Carl Craig, Vondelpark, Pangaea, Ms Dynamite en Afghan Whigs.
De 2 acts waar we nog het hoogst mee scoren zijn Joris Voorn en Zulu Winter.
Sarcasme is een moeilijk begrip hè.quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:29 schreef MrStokey het volgende:
[..]![]()
Waarom daar niet beginnen? Kostte me 10 seconden.
![]()
Of juist de eerste op zondag. Zondag ochtend in de Alpha is meestal een 'andere' soort band.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Kyteman voorlaatste in de Alpha lijkt me
Oh, pardonquote:Op woensdag 30 mei 2012 02:43 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Sarcasme is een moeilijk begrip hè.
OOk nog naar zijn optreden op pinkpop. als dat uitgezonden is kan ik me niet voorstelle ndat er nog iemand is die dat live wil gaan zien. brrrrrr.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Kyteman voorlaatste in de Alpha lijkt me
Hehehe, ben blij dat ik niet de enige ben!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
OOk nog naar zijn optreden op pinkpop. als dat uitgezonden is kan ik me niet voorstelle ndat er nog iemand is die dat live wil gaan zien. brrrrrr.
vage deprimerende shit was dat ja. expirimenteel ok, maar ik vond t niksquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
OOk nog naar zijn optreden op pinkpop. als dat uitgezonden is kan ik me niet voorstelle ndat er nog iemand is die dat live wil gaan zien. brrrrrr.
daar had ik dan wel weer graag bij willen zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:48 schreef Partingglass het volgende:
Ik zag hem met zijn hiphop orkest een paar jaar terug op lowlands. En hoewel absoluut niet mijn muziek. vond ik het wel de moeite waard. Dit vond ik gewoonbregelrecht niets. Pest is dan ook nog op pinkpop nergens anders heen kunt
in 2009 stonden ze ook al voorlaatste en als naam zijn ze misschien nog wel populairder geworden. Bovendien zet Lowlands zoiets Nederlands vaak wel prominent voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Of juist de eerste op zondag. Zondag ochtend in de Alpha is meestal een 'andere' soort band.
Dat zou knap zijn aangezien het orkest volgens mij pas in 2009 begonnen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef Partingglass het volgende:
heeft die knakker niet al eerder dan 2009 daar gespeeld?
ik heb er niks van gezien, maar weet vrij veel van de line ups door de jaren heen dankzij de oude boekjes, verder is google je vriendquote:Ik vind het zo knap dat mensen dat soort dingen kunnen blijven herinneren. Ik weet vaak dat ik iemand live gezien heb en moet dan graven om het juiste festival erbij te plaatsen in mijn hoofd. Laat staan dat ik nog kan herinneren in welk jaar dat het was.
wat een onzin, zn eigen festival gaat op de campings ook nog door in de hal en in de tent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef rioolheffing het volgende:
We moeten 11 uur op Lowlands onze bed al in van Smeets:
http://www.festivalinfo.n(...)_Europese_festivals/
Dan dus niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een onzin, zn eigen festival gaat op de campings ook nog door in de hal en in de tent.
Echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb zeg.
voglens mij speelt er zelden tot nooit een band voor zo weinig mensen. Heb ooit Saybia gezien met een mannetje of 100, omdat bijna niemand ze kende maar ze wisten wel die hele tent te veroveren. Dat was bijzonder. Een jaar later stonden ze volgens mij in de Grolsch.quote:De hoeveelheid bands. Verandert daar nog wat aan?
"Wij gaan volgend jaar niet meer bands doen.Wij zijn nog de enige die het moet hebben van kwaliteit. Zelfs bij Lowlands spelen meer dan 100 bands. Rock Werchter doet daar ook aan mee met meer dan 80 bands. Van Festival Dour krijg ik hele lijsten met namen van bands waar ik nog nooit van heb gehoord. Het is niet meer te belopen. Je hebt er als band ook helemaal niks aan om op een festival te spelen in een kleine tent voor 20 man. Dan kun je net zo goed in de Melkweg gaan staan."
Maar het 23.00 uur stoppen is niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Smeets moet gewoon zijn festival koesteren, het is weer heel anders dan de andere en dat moet je in je voordeel gebruiken. Niet gaan afgeven op festivals die het heel anders doen. Ieder festival heeft zijn eigen goede punten. Richt je daar toch op.
och er zijn ook mensen die dat fijn vinden, die gaan dus lekker naar Pinkpop. Ieder festival zn eigen ding zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar het 23.00 uur stoppen is niet meer van deze tijd.
Wat een debiel die smeetsquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef rubbereend het volgende:
dit ook
[..]
voglens mij speelt er zelden tot nooit een band voor zo weinig mensen. Heb ooit Saybia gezien met een mannetje of 100, omdat bijna niemand ze kende maar ze wisten wel die hele tent te veroveren. Dat was bijzonder. Een jaar later stonden ze volgens mij in de Grolsch.
Hij is de realiteitszin helemaal kwijt volgens mij. Hij denkt dat iedereen op dezelfde manier in het leven staat als hij (of moet staan), hoog tijd dat ie met pensioen gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef LatonOne het volgende:
Jezus die smeets, kan iemand die gast uit zijn lijden verlossen, scheelt direct weer voor de mensen die zijn suffe kutfestival nog bezoeken. op dour is elke band boeiender dan de afgelopen 10 jaar pinkpop. europees geregeldom 23 uur klaar. ik haal de trekker zelf wel over.
Uberhaupt dat onderlinge gekift van festivalbezoekers waarin willekeurig festival afgezeken word vanwege XXXX is zo onzinnig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Smeets moet gewoon zijn festival koesteren, het is weer heel anders dan de andere en dat moet je in je voordeel gebruiken. Niet gaan afgeven op festivals die het heel anders doen. Ieder festival heeft zijn eigen goede punten. Richt je daar toch op.
Dat geldt ook voor debielen met bamboescheuten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind dat er een Europese wet moet komen die roze kuthoedjes verbiedt op festivals.
bamboequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:35 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor debielen met bamboescheuten.
Ja, chille muziekquote:
Het Lima terreinquote:
wat is lima terrein?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het Lima terreindaar zitten altijd zoveel leuke kleine dingetjes
en het is er zo relaxt
Higher Ground 0.5quote:
Tja het is de opvolger maar wel heel anders. Met hele andere toffe dingen. Dat grote letter Lingoquote:
en M-M mij maar uitlachen met mn Elvis tosti tot ze zelf een hap namquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:59 schreef Partingglass het volgende:
heet brood is wel geniaal dat ze dat ook op lowlands hebben.
ben eigenlijk wle benieuwd na twee jaar afwezigheid eindelijk weer naar lowlands. Heb het gemist
Kosheen in 2000, en het was nog heerlijk rustig op de HG. Daarvoor Esta en Miss Buntyquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks mis met de Lima-zone idd.
Maar Higher Ground, zeker vroeger met minireuzenrad, heeft goede herinneringen, ook zeker muzikaal. Beta Band, Elliott Smith, Yonderboi, Bauer, Solex, Mr Hermano, Kosheen..good times.
hihiquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en M-M mij maar uitlachen met mn Elvis tosti tot ze zelf een hap nam
Zeer goed te doen. Heb en maandag nog gehad. Ik zie die situatie zelfs al gewoon voor me hahaha.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en M-M mij maar uitlachen met mn Elvis tosti tot ze zelf een hap nam
Geen tegemoetkoming voor de BTW verlaging voor Lowlands.. Als het inderdaad zo is als Eric zegt, dan is het dus al afgedragen en daarmee ook begrijpelijk. Dan is er niets aan te doen. Als het anders is, is het pure oplichterij. Maar ik geloof hier in de eerlijkheid van de LL directie (ik weet niet hoe dat precies zit namelijk).quote:...
Pech voor Lowlands-bezoekers
Mensen die een kaartje hebben voor het al tijden uitverkochte Lowlands festival hebben pech. "Het probleem is dat je BTW afdraagt op het moment dat je kaarten verkoopt en niet op de datum dat het evenement plaatsvindt", reageert een razend drukke Mojo-woordvoerder Marjanne Manders. Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg bevestigt dat er daarom geen gebaar gemaakt wordt naar bezoekers. "Er is nu vast komen te staan dat het per 1 juli ingaat. Maar ik krijg die BTW niet terug, anders zou ik het iedereen aan de poort teruggeven. Kaartjes die nog in de verkoop gaan, bijvoorbeeld om de zwarthandel te pesten of reserveringen die terugkomen, die gaan er tegen het lage tarief uit. Ik verwacht binnen niet al te lange tijd weer een serie, dus die hebben geluk. Het kabinet had ook kunnen besluiten die verlaging met terugwerkende kracht in te laten gaan."
...
Ja slim...en dan een paar maanden lang geen rente trekken en rekeningen kunnen betalen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef PiRANiA het volgende:
Snap ik ook wel. Hij zou alle kaarten kunnen teruggeven en terugbetalen, en over een paar maanden opnieuw laten kopen.
Ik denk dat zo'n systeem net zo duur is administratief als wat het eventueel op levert. We hebben gewoon pech, maar gelukkig volgend jaar wel lage BTWquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef PiRANiA het volgende:
Snap ik ook wel. Hij zou alle kaarten kunnen teruggeven en terugbetalen, en over een paar maanden opnieuw laten kopen.
Dat weet je niet want er zou dus wéér een nieuw plan kunnen komenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n systeem net zo duur is administratief als wat het eventueel op levert. We hebben gewoon pech, maar gelukkig volgend jaar wel lage BTW
Kunnen die zwarthandelaren en andere doorverkopers lekker 2x cashenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef PiRANiA het volgende:
Fat Freddy's Dropquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niemand die hier vermeld heeft dat Shazalakazoo (Lima, me dunkt) en waarschijnlijk Fat Freddy's Drop komen?
LowlandsCamping, helaas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fat Freddy's Dropdie ander ken ik niet. Wat is de bron van FFD ?
Aha we shall see. Het is mijn 2e jaar pas dus voor mij maken herhalingen (nog) niet zo veel uit. Zo heel veel spannende nieuwe acts zijn er niet, 2012 is muziekaal een vrij mager jaar naar mijn mening. Het gene wat nieuw en leuk is boeken ze al (Django Django, Of Monsters and Men etc.)quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
LowlandsCamping, helaas.
Maar ik heb het al eerder genoemd zien worden, zou het niet erg vinden. Alhoewel het natuurlijk niet een al te erge herhalings-editie moet gaan worden.
Inderdaad, vind het ook zonde als er twee keer achter elkaar dezelfde act wordt geboekt, hoe tof het ook was. Vind dat juist leuk aan Lowlands dat ze daar een beetje rekening mee houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind twee of drie jaar op rij altijd wat overdreven, tenzij er echt wat bijzonders is zoals een grote doorbraak. Volgens mij maakte Saybia een dubbel maar die gingen van vroeg in een halflege india naar een volle Grolsch. En The Infadels deden ook zoiets. Maar gaarne zo min mogelijk dubbelingen.
ow zo, ja dan is het logisch dat je dubbelingen krijgt. Maar ze moeten er wel voor waken dat het een herhalingen jaar wordt. Voor mijn gevoel is er ooit zo'n jaar geweest. Leek wel the best of Lowlands jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef theodoor9 het volgende:
Ik bedoelde ook niet acts die 2 jaar achter elkaar geboekt worden maar acts die er bv 2 en 4 jaar geleden stonden.
Vergeet niet dat Pukkelpop de line up compleet is en Lowlands pas op 60 vd 150 zit. Tja is ook vaak een kwestie van smaak. Pukkelpop heeft nu eenmaal meer dance en hardere rock/metal. Lowlands heeft tot nu toe oa The XX, Kasabian, Skrillex, nicolas jaar, Jamie xx, Kyteman en Triggerfinger die niet op Pukkelpop staan. Dat zijn ook geen slechte actsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, ik gun Pukkelpop het beste na vorig jaar en dat het maar een mooie editie mag worden..
..maar vanwege tevredenheid met de Lowlands line-up tot nu toe heb ik me nog niet zo bezig gehouden met vergelijken met PP..tot net..maar jebus, we worden nu al heel erg geowned. Er is eigenlijk nog best werk aan de winkel!
Zo hoort het inderdaad, ∆.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef Tourniquet het volgende:
∆ mag zeker ook komen ja, had even gemist dat ze ook op PP staan. Zou een gemiste kans zijn als LL deze bands laat schieten.
Chemical Brothers!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Dikketroela het volgende:
Uit de 3voor12 nieuwsbrief:
Pinkpop is weer voorbij dus we kunnen ons gaan opmaken voor het volgende grote alternatieve festival dat Nederland rijk is! Vorige week is bekend geworden dat ongeveer elke grote elektronische act die je moet zien in 2012 allemaal in de polder zullen staan dus dansen zullen we!
Aangezien die vorig jaar het weekend van Lowlands in de buurt waren, een aantal dagen vrij hadden met lowlands en Lowlands toe heeft gegeven dat het niet lukte met de grote namen, zie ik ze dit jaar ook niet komen.quote:
Paar jaar terug volgens mij.quote:
Heb ik dan gemist. Ze hebben nu een nieuwe studio, mij lijkt het gaaf als ze er bij zouden zijnquote:
Google zegt 2010quote:Op zondag 3 juni 2012 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist. Ze hebben nu een nieuwe studio, mij lijkt het gaaf als ze er bij zouden zijn.
Ik ook, nog niet bevestigd voor een festival in Nederland. En ook niet voor een show in bv hmh ofzo.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef LatonOne het volgende:
alle grote dansnamen zijn al jaren geleden uitgerangeerd. de enige grote naam die ik nog wel zou willen zien is orbital.
bedoelden ze niet dat rijtje namen wat laatst - aan het eind van het vorige topic - bekend is gemaakt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Dikketroela het volgende:
Uit de 3voor12 nieuwsbrief:
Vorige week is bekend geworden dat ongeveer elke grote elektronische act die je moet zien in 2012 allemaal in de polder zullen staan dus dansen zullen we!
Het geld zal me een zorg zijn, maar ze doen al aan prijsverlaging vóór 1 juli en dan gaat de verlaging pas in. Dan kun je de oude kaarten ook goedkoper maken, valt binnen dezelfde periode.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Die reacties op facebook/twitter![]()
Nou weet ik waarom Nederlanders als gierig bekend staan in het buitenland.
Zo lees ik het ook ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
bedoelden ze niet dat rijtje namen wat laatst - aan het eind van het vorige topic - bekend is gemaakt?
De organisatie heeft al 19% BTW af moeten dragen en krijgen dit niet meer terug. Dus dit is geen winst voor de organisatie!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het geld zal me een zorg zijn, maar ze doen al aan prijsverlaging vóór 1 juli en dan gaat de verlaging pas in. Dan kun je de oude kaarten ook goedkoper maken, valt binnen dezelfde periode.
Een week terug was er nog een persbericht over de oude kaartjes en de BTW waarin stond:quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De organisatie heeft al 19% BTW af moeten dragen en krijgen dit niet meer terug. Dus dit is geen winst voor de organisatie!
Dan ga je dit toch niet een week later doen, bijna een maand te vroeg?quote:Per 1 juli gaat het tarief voor podiumkunsten weer terug naar een veel lager tarief. Maar voor de afdracht is bepalend wanneer de kaarten verkocht worden, niet wanneer het evenement gehouden wordt.
Ja precies volgens mij ook, snapte al niet waarom het opeens over Chemical Brothers ging etc!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
bedoelden ze niet dat rijtje namen wat laatst - aan het eind van het vorige topic - bekend is gemaakt?
122 kaarten ongeldig en nog wat kaarten die eigenlijk bestemd waren voor sponsors. Ik gok tussen de 300 en 500 kaarten.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Wij hebben ¤ 185,00 betaald (incl. ¤ 10,00 servicekosten).
En nu betaald men ¤ 166,00 (incl. ¤ 10,00 service kosten)
Is is een verschil van ¤ 19,00. Dan maar een dagje langer vakken vullen jongens![]()
Er zijn zoiezo maar 122 kaarten beschikbaar, wat dus echt binnen no-time is uit verkocht![]()
Het begint wel steeds dichterbij te komen
Onze buren leefden vorig jaar het hele weekend op lachgas. Lijkt me echt niet gezond.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef julian6 het volgende:
Mag je een slagroomspuit+lachgas meenemen in je koffer?
je kan hoogstens een beetje hoofdpijn krijgen of misselijk worden. Dan stop je vanzelf welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onze buren leefden vorig jaar het hele weekend op lachgas. Lijkt me echt niet gezond.
Ik heb ¤ 210 betaald.............................quote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Wij hebben ¤ 185,00 betaald (incl. ¤ 10,00 servicekosten).
Ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik. Wil. Totally Enormous Extinct Dinosaurs...
kofferquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef julian6 het volgende:
Mag je een slagroomspuit+lachgas meenemen in je koffer?
In de UK touren ze wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand enig idee of Saint Etienne nog rond tourt?
Nieuw album is weer erg fijn!
Te grote naam voor de vroege middag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
The Tallest Man On Earth zou ik ook een mooie naam vonden voor in de vroege middag!
quote:Bij Lowlands University word je eens even lekker intellectueel bijgespijkerd. De docerende wetenschappers worden als ware rocksterren onthaald bij hun colleges over alles wat de leergierige Lowlander maar bezighoudt: van nanotechnologie tot evolutie en van zwaartekracht tot duurzaamheid.
Prof. dr. Erik Verlinde – Hoogleraar Theoretische Fysica laat de wetenschap op zijn grondvesten schudden als hij Newton en Einstein tegenspreekt en beweert dat zwaartekracht geen fundamentele kracht is.
Herman Wijffels – Hoogleraar Duurzaamheid en Maatschappelijke Verandering wijdt uit over onhoudbare schuldposities, verspilling en overbelasting van onze ecosystemen. Maar er gloort hoop aan de horizon!
Hoe kom je zo snel mogelijk van de Alpha naar de Charlie, en kan je onderweg nog een patatje pakken en een biertje halen, zonder dat je je vrienden kwijtraakt? Prof. dr. Lex Schrijver – Hoogleraar Discrete Wiskunde en Optimalisering vertelt over het ontwerpen van algoritmen voor het klassieke handelsreizigerdilemma.
Albert van den Berg – Hoogleraar Sensorsystemen voor Biomedische en Milieutoepassingen brengt je de ins en outs van de nanotechnologie bij.
Nico van Straalen – Hoogleraar Dierecologie en evolutiebioloog vertelt alles over zijn zoektocht naar het wezen van de mens. Ik Lowlander, Jij Jane.
Ah, de dag dat Stone Roses en Afghan Whigs in NL spelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Dinsdag nieuwe namen Lowlands
Bron: Bente Bolleman @ 3FM
Ja, dat zou ik ook wel lekker vindenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:34 schreef Dikketroela het volgende:
Ik hoop Florence&The Machine, Justice, Deadmau5, The Chemical Brothers
ticketmaster.nlquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:25 schreef Perquisite het volgende:
Op welke site worden zo die laatste kaartjes verkocht? Gewoon lowlands.nl?
idemquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef Extrawelt het volgende:
Kan er wel selecteren maar krijg dan A technical error occurred
Reference number is %REFERENCE_NUMBER%
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
weet iemand of het al uitverkocht is?
Blijven proberen, lukt vast wel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:20 schreef Perquisite het volgende:
Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria
Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
Ik kom er niet meer doorheen, dus waarom nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog 10 minuten om te bevestigen
Ik ben gewoon door, hoef alleen te betalen. Maar ja, wat moet ik er mee, ik heb mijn kaartje alquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Perquisite het volgende:
Ik had ze ook in reservering, kreeg ik die melding weer.....
kopen en aan mij doorverkopen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon door, hoef alleen te betalen. Maar ja, wat moet ik er mee, ik heb mijn kaartje al.
Ik maak gelijk geld over! Trust me! Heb het al klaar staan op me rekening, dus of ik het nou aan jou geef of aan die kut site die me er niet doorlaatquote:
ik wil er best 1 kopen voor je, eticket (dan kan t meteen afgehandeld wordenquote:
Hard copy, mocht ik er toch vanaf willen verkoopt het makkelijker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef zoz het volgende:
Ik heb gewoon fast tickets genomen. Wat jullie?
Ik was bang dat hij straks bij de post kwijt zou raken.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zat voor de gein te klooienik kan 1 afrekenen heb nog 8 minuten maar hoef er niet 1
Precies hetzelfde, kom er nu al 2x doorheen.. maar dan zie ik dat bedrag van 322 euro en dan word ik er weer aan herinnerd waarom ik ze niet kan/wil kopenquote:
Ik kom wel binnen, het ging me er meer om dat m'n aanhang + iemand ook mee kan. Nou dat kan nuquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, kom er nu al 2x doorheen.. maar dan zie ik dat bedrag van 322 euro en dan word ik er weer aan herinnerd waarom ik ze niet kan/wil kopen
Heldinquote:
Meestal staat die al wel op je account.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog meer mensen die vanmiddag besteld hebben maar nog geen eticket hebben? site deed raar bij mij, had betaald en daarna kreeg ik een error, geld is wel afgeschreven maar geen bevestiging of geplaatste order tussen mijn transactie, bij eerste vvk stond eticket meteen bij de transacties.
Ach, heb RRB getweet en die gaf aan dat het. als het geld is afgeschreven, goed komt dus daar gaan we vanuit maar het blijft n beetje vaag
Nee dinsdag aanstaandequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:40 schreef Fuszy het volgende:
Er zouden toch nieuwe namen komen deze week of heeft iemand ons hier voor de gek zitten houden?
Had je een E-Ticket of niet? Alleen E-Tickets staan online geloof ik. Anders zou ik heel even het weekend afwachten, en anders maandag mailtje sturen naar info@lowlands.nl met een screenshot van je betaling erbij. Dan komt het vast goed!quote:
BTW- verlagingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wtf ik heb 185 betaald voor een kaartje!! Wat is deze?!
Het wordt met de dag goedkoperquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, gister nog een van de 122 (of iets meer) kaartjes kunnen bemachtigen voor 156 euro.
3FM en dan elk willekeurige DJ is een optie. Of gewoon het persbericht afwachten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef rioolheffing het volgende:
Neem aan een flinke lijst als ze gaan aankondigen op radio etc. Weet iemand waar het bekend gaat worden?
Je leeft onder een steen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wtf ik heb 185 betaald voor een kaartje!! Wat is deze?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |