Dat zou knap zijn aangezien het orkest volgens mij pas in 2009 begonnen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef Partingglass het volgende:
heeft die knakker niet al eerder dan 2009 daar gespeeld?
ik heb er niks van gezien, maar weet vrij veel van de line ups door de jaren heen dankzij de oude boekjes, verder is google je vriendquote:Ik vind het zo knap dat mensen dat soort dingen kunnen blijven herinneren. Ik weet vaak dat ik iemand live gezien heb en moet dan graven om het juiste festival erbij te plaatsen in mijn hoofd. Laat staan dat ik nog kan herinneren in welk jaar dat het was.
wat een onzin, zn eigen festival gaat op de campings ook nog door in de hal en in de tent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef rioolheffing het volgende:
We moeten 11 uur op Lowlands onze bed al in van Smeets:
http://www.festivalinfo.n(...)_Europese_festivals/
Dan dus niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een onzin, zn eigen festival gaat op de campings ook nog door in de hal en in de tent.
Echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb zeg.
voglens mij speelt er zelden tot nooit een band voor zo weinig mensen. Heb ooit Saybia gezien met een mannetje of 100, omdat bijna niemand ze kende maar ze wisten wel die hele tent te veroveren. Dat was bijzonder. Een jaar later stonden ze volgens mij in de Grolsch.quote:De hoeveelheid bands. Verandert daar nog wat aan?
"Wij gaan volgend jaar niet meer bands doen.Wij zijn nog de enige die het moet hebben van kwaliteit. Zelfs bij Lowlands spelen meer dan 100 bands. Rock Werchter doet daar ook aan mee met meer dan 80 bands. Van Festival Dour krijg ik hele lijsten met namen van bands waar ik nog nooit van heb gehoord. Het is niet meer te belopen. Je hebt er als band ook helemaal niks aan om op een festival te spelen in een kleine tent voor 20 man. Dan kun je net zo goed in de Melkweg gaan staan."
Maar het 23.00 uur stoppen is niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Smeets moet gewoon zijn festival koesteren, het is weer heel anders dan de andere en dat moet je in je voordeel gebruiken. Niet gaan afgeven op festivals die het heel anders doen. Ieder festival heeft zijn eigen goede punten. Richt je daar toch op.
och er zijn ook mensen die dat fijn vinden, die gaan dus lekker naar Pinkpop. Ieder festival zn eigen ding zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar het 23.00 uur stoppen is niet meer van deze tijd.
Wat een debiel die smeetsquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef rubbereend het volgende:
dit ook
[..]
voglens mij speelt er zelden tot nooit een band voor zo weinig mensen. Heb ooit Saybia gezien met een mannetje of 100, omdat bijna niemand ze kende maar ze wisten wel die hele tent te veroveren. Dat was bijzonder. Een jaar later stonden ze volgens mij in de Grolsch.
Hij is de realiteitszin helemaal kwijt volgens mij. Hij denkt dat iedereen op dezelfde manier in het leven staat als hij (of moet staan), hoog tijd dat ie met pensioen gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef LatonOne het volgende:
Jezus die smeets, kan iemand die gast uit zijn lijden verlossen, scheelt direct weer voor de mensen die zijn suffe kutfestival nog bezoeken. op dour is elke band boeiender dan de afgelopen 10 jaar pinkpop. europees geregeldom 23 uur klaar. ik haal de trekker zelf wel over.
Uberhaupt dat onderlinge gekift van festivalbezoekers waarin willekeurig festival afgezeken word vanwege XXXX is zo onzinnig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Smeets moet gewoon zijn festival koesteren, het is weer heel anders dan de andere en dat moet je in je voordeel gebruiken. Niet gaan afgeven op festivals die het heel anders doen. Ieder festival heeft zijn eigen goede punten. Richt je daar toch op.
Dat geldt ook voor debielen met bamboescheuten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind dat er een Europese wet moet komen die roze kuthoedjes verbiedt op festivals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |